Tota nenähuuhteluu oon kokeillu (vesilasiin suolaa, kämmenelle ja niisto) mutta herkkä makuaisti tuottaa oksun. Joten tyydyn nasoliniin.
Täytyypi kokeilla tota toista ohjetta, joten nussu pääsee käymään kaupassa ennen kotiin tuloa. Toivottavasti nussu ja katti kestää sit valkosipulin+piimän löyhkän eikä lähe vieraille maille...Keneltä mä sitä hellyyttä sit saisin!?!11
kid kirjoitti:Tai sit vaan tilaat toiselle taksin ja näytät mis on ovi?
Höö, edellisen kerran kun moisessa tilanteessa oltiin su-aamupäivänä, taisin katsoa tv-sättiä niin kauan että toinen ymmärsi yskän. Tunti siihen meni...
Höö, edellisen kerran kun moisessa tilanteessa oltiin su-aamupäivänä, taisin katsoa tv-sättiä niin kauan että toinen ymmärsi yskän. Tunti siihen meni...
Mulla toimi kauan sitten semmonen, että heti noustessa sanoin et nyt äkkii ulos, mun mies tulee kohta. Mulla mitään miestä ees ollu sillon
Amatöörit. Jos joutuu tilanteeseen missä toinen ei todellakaan tajua samantien häipyä niin sanoo vaikka "Pitää lähtä porukoille syömään kun lupasin mennä".
killkill kirjoitti:
Kokeile ees seuraavan kerran. Sillon kato toisella ei oo muuta vaihtoehtoo ku lähtee. Heti.
Nimimerkillä: kokemusta on
Feiz kirjoitti:
Amatöörit. Jos joutuu tilanteeseen missä toinen ei todellakaan tajua samantien häipyä niin sanoo vaikka "Pitää lähtä porukoille syömään kun lupasin mennä".
Mitäpä jos toinen on niin urpo, että vastaa "lähtetään samaa matkaa/samalla ovenavauksella" tms? Ei varmaan jos on kankkunen, huvitä lähtee ees ulko-ovelle asti.
Taksintilaus toimi parhaiten.
Yks on kans ett; mun sisko tulee kohta vauvansa kanssa käymään kylässä.. mut ei se haittaa, kyllä sä voit täällä olla ihan hyvin.. Arvaamattoman nopeesti ne kengät löytää jalkaan ja tyyppi ulko-oven. Krapuloissaanhan noi perhe- ja lapsisessiot on aika helvettiä (varsinkin v i e r a a t, hyi helvetti)
Feiz kirjoitti:
Mitäpä jos toinen on niin urpo, että vastaa "lähtetään samaa matkaa/samalla ovenavauksella" tms? Ei varmaan jos on kankkunen, huvitä lähtee ees ulko-ovelle asti.
Taksintilaus toimi parhaiten
Toi vois olla kyllä melkonen källi.. Kellä ny on rahaa taksiin, baari-illan jälkeen varsinkin...?!
Tottakai voi lähtä samalla ovenavauksella. Käväsee samalla reissulla kaupassa hakee limpparit ja takas himaa poteen.
Takseja jaksa tilailla, täälläpäin jengi on nii persaukista että sen joutus vielä ite maksaan.
Chap kirjoitti:Sain tänään hyviä uutisia kardiologilta, joka oli käynyt läpi 24h sydänfilmini. Rasituksessa ilmenneet ylimääräiset sydänhypähdykset eivät johtuneet mistään hälyttävästä syystä vaan pienestä häiriöstä joka on vaaraton. Jee, nyt voi pelata taas urheilla ilman, että tarvitsee miettiä onko se välillä ilmenevä pieni sydänkipu merkki jostain vaarallisesta vai ei.
Niin ja mikä parasta.. Nettimiäs kävi tääl (oli muuten duunituttu), netti ei pelittäny ja sanoi, että alkuviikosta pitäs toimia. Sit se soitti pian, se toimii! Jess! Tänään mulla on sit lupa valvoa, onhasn?