Hyvää viikkoa!
Eikä vaan sen.aasi kirjoitti: nyt hajoaa Gretzkyn polla.
Moon kateellinen sulle. Itse en edes tiiä pittääkö mennä töihin vai nouTurbohaltija kirjoitti:Tänään ei ole onneksi kiirettä mihinkään. Lukemista ja ulkoilua tiedossa vapaassa tahdissa.
Mä just ihmettelin, että mitäs sie hereillä teet vielä tähän aikaan. Äkkiä petiin siitä ni pääset huutelee ekaa teepeekoota sitDumari kirjoitti: Nyt nuqumaan että herää tuossa parin tunnin päästä taas pirteänä.
KYLLÄ ÄITI!ninnithequeen kirjoitti:Mä just ihmettelin, että mitäs sie hereillä teet vielä tähän aikaan. Äkkiä petiin siitä ni pääset huutelee ekaa teepeekoota sitDumari kirjoitti: Nyt nuqumaan että herää tuossa parin tunnin päästä taas pirteänä.
En moo sun äiti. Elppa on.Dumari kirjoitti:KYLLÄ ÄITI!ninnithequeen kirjoitti:Mä just ihmettelin, että mitäs sie hereillä teet vielä tähän aikaan. Äkkiä petiin siitä ni pääset huutelee ekaa teepeekoota sitDumari kirjoitti: Nyt nuqumaan että herää tuossa parin tunnin päästä taas pirteänä.
En sanonutkaan että olisit mun äitee!ninnithequeen kirjoitti:En moo sun äiti. Elppa on.
Mä oon aina halunnu päästä sanoo tän:Suvinen kirjoitti:Pitkästä aikaa sunnuntai-ilta töissä, oikein kuuli kun raha kilisi tilille kuuden jälkeen![]()
Nyt nukkumaan! Huomenna saan uuden sohvam kotiin, jei!!!
Kjylläh! Kerkisit jo vastaamaankin, asiallista (meil on siis suhe)Suvinen kirjoitti: Eikös tullutkin tärkeä olo