Meitä kaikkia jännittää, ostetaan tukusta tikkareita. Sulle lisäksi puudeli.
En halua sokerista tikkaria. Eikä se puudelikaan auttaisi tähän hätään. Jos joku auttaisi, olisi se mies, jonka sylissä tai kainalossa voisin katsoa matsia. Haluatko esim. sinä tulla katsomaan matsia luokseni pikkutelkkaristani?
Keikaus kirjoitti: Haluatko esim. sinä tulla katsomaan matsia luokseni pikkutelkkaristani?
En halua olla esimerkki eli ynnä muu. Mutta jos lupaat sheivata koipesi, niin lupaan harkita vakavasti.
Ymmärrän. En kyllä tarkoittanut sitä noin.. Olet spesiaali ja tiedät kyllä sen. Mitä tulee koipieni sheivaamiseen, en voi sheivata niitä, jos joku sitä pyytää. Tulee katsos koiraolo ja sellaista oloa en kestä. Sheivaan, jos ajatus tulee ihan omasta päästä ja tahdosta.
Jos mä plankkaan itseni neeripojaksi, poikkean vastaanottokeskuksessa tarttuttamassa itseeni neekerin hajun, päästän yhden hullun vankilasta irti, joka jouksuttaa mut nandiksi ja toisen hullun joka lyttää mulle sopivan nenun, niin voisitsä sit ajatella sheivausta?
nypari kirjoitti:Jos mä plankkaan itseni neeripojaksi, poikkean vastaanottokeskuksessa tarttuttamassa itseeni neekerin hajun, päästän yhden hullun vankilasta irti, joka jouksuttaa mut nandiksi ja toisen hullun joka lyttää mulle sopivan nenun, niin voisitsä sit ajatella sheivausta?
En mä haluaisi, että sä muutut! Sä kelpaat ihan omana itsenäsi, katsos, ja olet niin paljon parempi kuin joksikin toiseksi muuttuneena. Odotan tietenkin samaa attityydiä mieheltä ja lätkänkatselukaveriltani. Sitäpaitsi eikö susta olisi turvallista katsella lätkää karvaisten säärten suojasta? Ei pelottaisi iso Amerikan hormonilihalla kasvatettu karjukaan.
No, joko auton keula on käännetty kohti Kalliota, joko on junalippu ostettu Helsinkiin? Ilmoita ajoissa, että voin vähän siivota.
Niba kirjoitti:jos suomi ensimmäisen maalin saa niin peli suomelle 4-3
Aika helekutin hyvin veikattu!
I just have the gift.
Niin, se oli 50% oikein tai 100% oikein, riippuen siitä, miten ensimmäisen maalin ehto otetaan huomioon.
Rahaahan en tästä saanut, mutta toisaalta Suomen olympiavoittoa jääkiekossa ei ole kukaan ottanut huomioon vedonlyntitoimistoissa.