Numban bileiden osallistujalista
Re: Numban bileiden osallistujalista
^Ilman tuota tietoa en olisi voinutkaan elää!^
Mustaenkuli: Myö voin ottaa sit teidät kyytiini, jos haluat. Toki patsikin on autoilemassa sinnepäin... Elppa ja pojat jos olis mun autossa, niin sitten taas vois soittaa heviä rauhassa, mutta... Kertokees nyt kaikki asianosaiset halunne, niin tiedetään kuinka pakkaudutaan.
Mustaenkuli: Myö voin ottaa sit teidät kyytiini, jos haluat. Toki patsikin on autoilemassa sinnepäin... Elppa ja pojat jos olis mun autossa, niin sitten taas vois soittaa heviä rauhassa, mutta... Kertokees nyt kaikki asianosaiset halunne, niin tiedetään kuinka pakkaudutaan.
-
- Kitisijä
Ottaisikohan se Nipsukka tämän karvaisen kaunottaren matkaansa.. Ja ottaakohan se Numerohuora mut vastaan?Dumari kirjoitti:^Ilman tuota tietoa en olisi voinutkaan elää!^
Kikkelis kokkelis.
No kokolailla yks hailee, mutta valehtelisin jos väittäisin ettei ajatus heavybiilistä nappaisiDumari kirjoitti: Elppa ja pojat jos olis mun autossa, niin sitten taas vois soittaa heviä rauhassa, mutta... Kertokees nyt kaikki asianosaiset halunne, niin tiedetään kuinka pakkaudutaan.

Noukin Lolitan Järvenpään asemalta lauantaina n. klo 11, kaikki kyyditettävät ilmestykööt paikalle tai lähestykööt yksityisviestillä ennen H-hetkeä.
-
- Kitisijä
[quote="Keikkaus"][/quote]
On aina mahtunut, mahtuu nytkin!
Lähtö hyvässä ajassa kolmen jälkeen..
Anatkaa asianosaiset tiedot sijainnistanne tuolloin, katsotansw, kuinka saadaan rujumaan?
On aina mahtunut, mahtuu nytkin!
Anatkaa asianosaiset tiedot sijainnistanne tuolloin, katsotansw, kuinka saadaan rujumaan?
Pyyhin Netikettiin..
Pukkailen niitä ajo-ohjeita jahka kerkiän, eli kun pääsen himaan takasin tästä vitun paskasya duunista.
Mä kun asun mjuutaman Helmisen lätynmitan päässä, niin voin antaa ajo-ohjeeksi, että pedaali pohjaan, huolestua tarvitsee vasta 'Turku 10'-kyltin kohdalla.1108 kirjoitti:Pukkailen niitä ajo-ohjeita jahka kerkiän, eli kun pääsen himaan takasin tästä vitun paskasya duunista.
Jos huorittelu jatkuu niin kirves kädessä ja teurastajanesiliina päällä.Keikaus kirjoitti:Ja ottaakohan se Numerohuora mut vastaan?
Tulee karvasta mureketta.1108 kirjoitti:Jos huorittelu jatkuu niin kirves kädessä ja teurastajanesiliina päällä.Keikaus kirjoitti:Ja ottaakohan se Numerohuora mut vastaan?
-
- Kitisijä
Panen privana. Siis kontaktit.Niba kirjoitti:On aina mahtunut, mahtuu nytkin!Keikkaus kirjoitti:
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Jos sua oikeasti ahdistaa jonkun ennen näkemättömän ihmisen kutsuminen asumukseesi, niin voin kyllä jäädä kotiinkin hiihtämään. Siis ihan oikeasti ja ymmärrän ihan hyvin.1108 kirjoitti:Jos huorittelu jatkuu niin kirves kädessä ja teurastajanesiliina päällä.Keikaus kirjoitti:Ja ottaakohan se Numerohuora mut vastaan?
Kikkelis kokkelis.
Tervetuloa.Keikaus kirjoitti:Jos sua oikeasti ahdistaa jonkun ennen näkemättömän ihmisen kutsuminen asumukseesi, niin voin kyllä jäädä kotiinkin hiihtämään. Siis ihan oikeasti ja ymmärrän ihan hyvin.
Minua ei vaan huoritella, et sinä eikä kukaan muukaan. Ja jos niin tekee niin...AIJAI!!!
EDIT: Sitä ärähtävä kommenttini tarkoitti.
-
- Kitisijä
Kiitos. Ehkä tulen.1108 kirjoitti:Tervetuloa.Keikaus kirjoitti:Jos sua oikeasti ahdistaa jonkun ennen näkemättömän ihmisen kutsuminen asumukseesi, niin voin kyllä jäädä kotiinkin hiihtämään. Siis ihan oikeasti ja ymmärrän ihan hyvin.
Minua ei vaan huoritella, et sinä eikä kukaan muukaan. Ja jos niin tekee niin...AIJAI!!!
Eikö huorittelu kiihotakaan sinua?
Kikkelis kokkelis.
Ei kiihota.Keikaus kirjoitti:Eikö huorittelu kiihotakaan sinua?
Jätän sen Gattacan hommiksi.
-
- Kitisijä
Nuin.
Elikkäs tää on toisen puoliskonsa kanssa mahtumassa Niban autoon.
Niin kuin myös keikaus. Jeppa jee.
Majoituspuoli meillä neljällä on vielä jokseenkin auki.
Kyllä kaveri aina majottais, mut majottaako näin montaa.... kaks kyllä joo.
Niba viestitti jotain jotta omppu olis täys. Se ois ollu kyl kiva vaihtoehto koko autolastille. Ehkä. Hmm.
Jatkan töitä. Kakkupohjat tuoksuu.
Elikkäs tää on toisen puoliskonsa kanssa mahtumassa Niban autoon.
Niin kuin myös keikaus. Jeppa jee.
Majoituspuoli meillä neljällä on vielä jokseenkin auki.
Kyllä kaveri aina majottais, mut majottaako näin montaa.... kaks kyllä joo.
Niba viestitti jotain jotta omppu olis täys. Se ois ollu kyl kiva vaihtoehto koko autolastille. Ehkä. Hmm.
Jatkan töitä. Kakkupohjat tuoksuu.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Alkoi taas hymyilyttää kaikki nämä ihmiset kämpässäni. Tulee mieleen se videonpätkä missä hississä on bileet.
Jatkan töitä. Paska haisee *pieraisi*
Jatkan töitä. Paska haisee *pieraisi*
-
- Kitisijä
No mun perse on pienentynyt, vien enää noin kahden ihmisen tilan1108 kirjoitti:Alkoi taas hymyilyttää kaikki nämä ihmiset kämpässäni. Tulee mieleen se videonpätkä missä hississä on bileet.
Kuten myös.1108 kirjoitti:Jatkan töitä. Paska haisee *pieraisi*
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Valitettavasti en moista voi taata.. ja toisaalta huonemme on jo täynnäKeikaus kirjoitti:No onko joku varannut huoneen Ompusta tai jostain? Kenen kanssa mä voisin yöpyä ilman pelkoa seksuaalisesta häirinnästä?

Mutta lukaalin saa buukattua osoitteessa http://www.omena.com/ Tämä on myös ainut tapa varata se huone. 55€ maksaa, mutta kun olet Elpan kinunut mukaan pääset jo puolella.

Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
-
- Kitisijä
Meidän auton asuntohotelli on nyt kunnossa..Mojo kirjoitti:Valitettavasti en moista voi taata.. ja toisaalta huonemme on jo täynnäKeikaus kirjoitti:No onko joku varannut huoneen Ompusta tai jostain? Kenen kanssa mä voisin yöpyä ilman pelkoa seksuaalisesta häirinnästä?![]()
Mutta lukaalin saa buukattua osoitteessa http://www.omena.com/ Tämä on myös ainut tapa varata se huone. 55€ maksaa, mutta kun olet Elpan kinunut mukaan pääset jo puolella.
sinne omenaan ei mahtunut mutta nurkan taaksa mahtui..
Pyyhin Netikettiin..
Välttääkseni vaivojani kysyn: Ketkä kaikki tulevat autolla eli ketkä ovat kuskeja ja keitä on kyydissä?
Riittää kun kuski tietää minne on tulossa.
Vai joudunko privaan kaikki nyt? Ei hamua...
-
- Kitisijä
Mulle riittää kiitos vaan se kartta, mikä mulle tuli privana. Kyllähän sitä aina yhden Tampereen löytää ja loput onkin sitten sen kartan mukaan. Tuttu kaupunki ja mulla on paikallinen opas.1108 kirjoitti:Välttääkseni vaivojani kysyn: Ketkä kaikki tulevat autolla eli ketkä ovat kuskeja ja keitä on kyydissä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Niin lolitalle tulikin, piti eilen lähettää kaikille muillekin mutta eu kestänyt hermot sitä priva per laaki hommaa. No alan hommiin sitten, jee teitä privataan. Ja lolitaa kahesti!
Niin ja sitten ettei tule kenellekään yllätyksen. Kämppäni sisustus on mallia "karu mutta toimiva".
PS: Ette saatana hätyytä Innon homoa paikalle.
PS: Ette saatana hätyytä Innon homoa paikalle.
-
- Kitisijä
Häh?nypari kirjoitti:huolestua tarvitsee vasta 'Turku 10'-kyltin kohdalla.
Eli kun tuon näen taustapeilissä minun tulisi huolestua? Onko Tampere-tauti levvinnyt niin laajaksi? *huolestuu*
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Tarkoittanet: 01 ukruTMojo kirjoitti:Eli kun tuon näen taustapeilissä minun tulisi huolestua?
*viilaa pilkkua*