Joo, mä kans. Mut oletan, ettei kukaan keksi mitään uutta mussutettavaa ja eihän vanhan hokeminen nyt paljoa loukkaa. Toisaalta mua kiinnostais ihan vaikka privanakin saada äänestäneiltä syy miksi olen porukan heikoin lenkki, olenko ärsyttävä vai tosiaan sisällyksetön jne jne. Palaute on jees!Dumari kirjoitti:Siitä huolimatta että tämä on "vain keskustelupalsta", niin ihmiset tuppaa ottamaan aika henkilökohtaisesti nämä itseensä kohdistuvat "arvostelut".Geetzu kirjoitti:Ja miks ette kerro ketä äänestätte?
Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros
Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros
Ilmankos. Nimimerkillä "kirjaston kirjat aina myöhässä ja laskut perinnässä"Exsat kirjoitti:Ilmoittautua aiemmin aiheesta olleeseen ketjuun keskiviikkoon mennessä.
Kyllä, palaute on jees. Muttakun meitä on moneksi ja olen huomannut etteivät kaikki kestä itseensä kohdistunutta kommentointia.Geetzu kirjoitti: Toisaalta mua kiinnostais ihan vaikka privanakin saada äänestäneiltä syy miksi olen porukan heikoin lenkki, olenko ärsyttävä vai tosiaan sisällyksetön jne jne. Palaute on jees!
PerusPeriaate: "Mitä äänekkäämpi olet, niin sitä enemmän myös porukka tykkää/dissaa susta/sua". Sen takia olet voinut saada myös ääniä, kuitenkin aika moni myös tykkää siusta sun kirjoitteluiden perusteella.
ps. nyt loppui pärseennuolenta
pps. Ja miks vitussa mulla ei ole yhtään ääntä? Hä! En ole kiltti enkä teidän kaveri
-
- Kitisijä
Sä oot sellanen harmiton kaveri, josta kaikki tykkää, kovasti.Dumari kirjoitti:Geetzu kirjoitti:
pps. Ja miks vitussa mulla ei ole yhtään ääntä? Hä! En ole kiltti enkä teidän kaveri
Pyyhin Netikettiin..
Dumari kirjoitti:
Oih. Paras hymppä.
Äänestysaikaa vielä jäljellä 4.9. 00:00 saakka käykää antamassa lisää ääniä mielestänne kityn heikoimmalle lenkille... tilastot just nyt tylsää katottavaa nukkuvien puolueelle
Tjahas, taas tullut ääni ilman perusteluja. Oikeestaan tää leikki onkin ihan perseestä. Imekää ite vaan saadana! Lisempää lisempää, vielä ehtii...
Sorry. Mä äänestin Slamiä ihan vaan saadakseni sen pois listalta. Olisit saanut mun ääneni jos olisin katsonut äänestystilanteenGeetzu kirjoitti:Tjahas, taas tullut ääni ilman perusteluja. Oikeestaan tää leikki onkin ihan perseestä. Imekää ite vaan saadana! Lisempää lisempää, vielä ehtii...
Eli olen mielestäsi kityn toiseksi heikoin lenkki? Perustele! Näytä vässyköille mallia!tuulenpuiska kirjoitti:Olisit saanut mun ääneni jos olisin katsonut äänestystilanteen
En mä toiseksi heikkoudesta tiedä, mutta AJ uhkaa tippua ja mä haluaisin sen jatkavan. Sut olis valittu ihan puhtaasti vittuilumielessä.Geetzu kirjoitti:Eli olen mielestäsi kityn toiseksi heikoin lenkki? Perustele! Näytä vässyköille mallia!tuulenpuiska kirjoitti:Olisit saanut mun ääneni jos olisin katsonut äänestystilanteen
Aa, okei. Enköhän mä AJ:sta vielä ohi mene. Sit vedän marttyyrit ja pidän turpani kiinni hetken (tämä lisää ääniä).tuulenpuiska kirjoitti:En mä toiseksi heikkoudesta tiedä, mutta AJ uhkaa tippua ja mä haluaisin sen jatkavan. Sut olis valittu ihan puhtaasti vittuilumielessä.
Itse asiassa taitaa jäädä 15min tuosta. Laitoin äänestyksen sulkeutumaan kolmen päivän päästä avaushetkestä, ja avasin ketjun hiukan etuajassa.Enthu kirjoitti:Äänestysaikaa vielä jäljellä 4.9. 00:00 saakka
p.
siis 23.45 saakka..kiits täsmennyksestä
bedlam on ehdottomasti heikoin lenkki (mutta ansaitsee myos kaljan).
miksi?
http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=237
miksi?
Paremmat ja tarkemmat perustelut, kiitos! Tietää sitten kuinka nuolla arsokkejanne tästä eteenpäin.RolloTomasi kirjoitti:bedlam on ehdottomasti heikoin lenkki
Mutta mitä, enkö mä nyt sitten saanutkaan sitä olutta? Veikö slämi sen vai saako kaikki kolme parasta?
Tää on nyt vähän tulkinnanvarainen juttu. Lupasin tarjota tuopin ensiksi pudonneelle, mutta silloin tarkoituksena oli pudottaa vain yksi. Neljän tuopin tarjoaminen on pikkuisen liikaa, joten - valitan - tulkitsen lupauksen niin, että eniten ääniä saanut, eli slam, saa multa tuopin.bedlam kirjoitti:Paremmat ja tarkemmat perustelut, kiitos! Tietää sitten kuinka nuolla arsokkejanne tästä eteenpäin.RolloTomasi kirjoitti:bedlam on ehdottomasti heikoin lenkki
Mutta mitä, enkö mä nyt sitten saanutkaan sitä olutta? Veikö slämi sen vai saako kaikki kolme parasta?
p.
Ekan kierroksen putoajat olivat siis
23. slam
22. Enthu
20. Aito_Johanna ja bedlam
Nämä henkilöt saivat yhteensä 35/62 = 56% kaikista äänistä. Toisen kierroksen gallup on jo näkyvillä. Myös siellä putoaa ainakin kolme kilpailijaa.
p.
23. slam
22. Enthu
20. Aito_Johanna ja bedlam
Nämä henkilöt saivat yhteensä 35/62 = 56% kaikista äänistä. Toisen kierroksen gallup on jo näkyvillä. Myös siellä putoaa ainakin kolme kilpailijaa.
p.
Paremmat ja tarkemmat perustelut, kiitos![/quote]bedlam kirjoitti:RolloTomasi kirjoitti:bedlam on ehdottomasti heikoin lenkki (mutta ansaitsee myos kaljan).
Meillä tuli siis tulkintaristiriita:
Ansaitseeko Beddis kaljan kestääkseen mua, vai muuten vain niinkuin tuparilahjan omaisesti?
Hmmm... ehka teidan on parempi ratkaista kysymys kahdestaan iltapuhteena?Exsat kirjoitti: Ansaitseeko Beddis kaljan kestääkseen mua, vai muuten vain niinkuin tuparilahjan omaisesti?
Tata kaannetta en osannut odottaa.pertzi kirjoitti: Tää on nyt vähän tulkinnanvarainen juttu. Lupasin tarjota tuopin ensiksi pudonneelle, mutta silloin tarkoituksena oli pudottaa vain yksi. Neljän tuopin tarjoaminen on pikkuisen liikaa, joten - valitan - tulkitsen lupauksen niin, että eniten ääniä saanut, eli slam, saa multa tuopin.
p.
Yrita kestaa bedlam, olet sina sen kaljan kuitenkin ansainnut.