masa kirjoitti:No nyt olen kyllä hieman pettynyt suhun. Ja Pupuunkin. Etkö muka Broccolia tiennyt?
No öh, jotta kasku toimisi niin olis kai hyvä että poimitut kaksoismerkitykset pysyisivät edes samassa piirissä niin analogiassa olisi siten jotain järkeä. Kyllä mä arvelin että sä meat loaffia artistina tarkoitit, mutta funtsin ainoastaan kaks sekuntia että mikä hemmetin broccolibändi muka on olemassa.
Ja mitä hernekeittoon tulee niin paksuksi jätetty hernari johon laitetaan sekaan jerky chewtä, sinappia ja aromisuolaa (ainoa paikka mihin käytän, sillä hernarissa sen makua ei voi kunnolla korvata millään muulla). Om nom.
Viimeksi muokannut Manaaja, 09.10.2010 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja kirjoitti:
No öh, jotta kasku toimisi niin olis kai hyvä että poimitut kaksoismerkitykset pysyisivät edes samassa piirissä niin analogiassa olisi siten jotain järkeä.
No mutta noihan sen tosiaan pitikin olla. Ihan paska juttu oli. Ens kerralla tarkkaan kyl säännöt etten taas munaa itteeni.
**
Ja hernekeittoonhan ei tule mitään muuta kuin palvikylkeä sekaan. Kaikki muu on hernekeiton raiskaamista. Toisekseen hernekeitto ei myöskään ole paksua puuromaista mössöä, vaan sellaista jossa on myös "liemi."
Nih perkele!
Mut voikun saiskin neulamuikkuja. Sitä herrojen herkua kun saa niin harvoin.. Toiset ne vaan leuhkii semmosella... slurps.
Mäkin eilen, ja myös juustolla, mutta ei auttanu =/ Oon tosi huono heittään pois ruokaa, joten ehkä paistan ton lopun pannulla ja lisään vaikka hapanimeläkastiketta. Eilisen lämppäsin mikrossa, ehkä syy siinä.
Kesäkurpitsa- ja hirvijauhelihapihvejä. Alkukodin kasvihuoneen tomaatteja ja kurkkua. Nam.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.