Mitä teillä Tänään syödään?
Mitä teillä Tänään syödään?
Ja reseptejä kans kehiin.
Meillä tänään possupiffejä keitettyjen perunoiden ja kermakastikkeen kanssa. Lisäkkeenä vihersalaattia keitetyn kananmunan ja ruisleivän kera.
(miten on mahdollista ettei tämmöstä ketjua jo ole)
Meillä tänään possupiffejä keitettyjen perunoiden ja kermakastikkeen kanssa. Lisäkkeenä vihersalaattia keitetyn kananmunan ja ruisleivän kera.
(miten on mahdollista ettei tämmöstä ketjua jo ole)
Re: Mitä teillä Tänään syödään?
Ööö.. Ruokapäiväkirjat?
http://kitina.net/viewtopic.php?t=162
Viimeksi muokannut 1108, 07.04.2008 17:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tänään jotain, mitä äidit Saarioisilla ovat tehneet. Olen laiska paska, ruuanlaitto ei nyt vaan nappaa.
Ihan eri asia.1108 kirjoitti:Ööö.. Ruokapäiväkirjat?
-
- Kitisijä
Minä kokkasin broileripataa, en kyennyt muuhun. Hyvää oli.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vähät onkin.ninnithequeen kirjoitti:Ihan eri asia.
Ja täällä syödään 6 valkosipulinkynnellä terästettyä makkarakeittoa tuoreen ruisleivän kanssa.
Täällä syödään Tabascoon dipattuja pikkulapsia. Perkele, kallo halkijjaa!
Tänään söin lounaaksi uunimakkaraa ja punakampelaa pinaatti-feta -täytteellä, kunnon perunamuusia, kukkakaalta ja ruusukaalta kylkiäisenä. Kampela oli oikein maistuvaa. Vyötäröstä päätellen pisteitä oli tarpeeksi.
Syön yleensä töissä tukevan lounaan, joten arki-illat menevät yleensä ruisleivän ja satunnaisesti einesten voimin.
Syön yleensä töissä tukevan lounaan, joten arki-illat menevät yleensä ruisleivän ja satunnaisesti einesten voimin.
-
- Kitisijä
molempia sekasin?aimohaiku kirjoitti: uunimakkaraa ja punakampelaa
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Meneehän se näläkään.syttiK kirjoitti:molempia sekasin?aimohaiku kirjoitti: uunimakkaraa ja punakampelaa
-
- Kitisijä
Raketti-spagettia ja jauhelihakastiketta syötiin.
Meilläkin oli rakettispakettii tunasoosilla. Yritin tehä lisukkeeks kesäkurpitsa-feta-sieni -paistosta mut se nyt meni niin vituiks kun pistin huolimattomuuttani kourallisen suolaa... Lannistuneena vedeltiin sit felixit pintaan. Ja muksut seinille.
-
- Kitisijä
Simpukkapastaa ja kana-paprika-maissi-kermakastiketta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Korvapuusteja, omenoita, espressoa, jotain sekavaa carte d'or -hässäkkäjäätelöä ja vielä sekavampaa, halvasta vanilliinijäätelöstä, taateleista ja murskatuista salmiakkikarkeista kostunutta jotain.
Jos tuossa olivat koko päivän ruokailut, mun kampela+uunimakkara -yhdistelmällä ei pääse outousasteikon kärkeen.sanctus kirjoitti:Korvapuusteja, omenoita, espressoa, jotain sekavaa carte d'or -hässäkkäjäätelöä ja vielä sekavampaa, halvasta vanilliinijäätelöstä, taateleista ja murskatuista salmiakkikarkeista kostunutta jotain.
VAAN 6?1108 kirjoitti:Ja täällä syödään 6 valkosipulinkynnellä terästettyä
Ooksä joku neiti?
Perheemme toisesta osapuolesta en niin tiiä, mutta kyllä tuossa olivat minun eilispäivän kalorilähteeni.aimohaiku kirjoitti:Jos tuossa olivat koko päivän ruokailut, mun kampela+uunimakkara -yhdistelmällä ei pääse outousasteikon kärkeen.
Ja koira vetäs kuivamuonaa.
Antaisin teille itse pisteen kampelasta, joka on mielestäni haastava kala nauttia. Ainakin, mikäli olette sen itse saalistaneet isänmaamme rannikkoalueilta. Kotimaisen kampelan makuahan terävöittää muistaakseni voimakas mudan maku.
Oliko kampela+uunimakkara -yhdistelmä kenties mousse?
Siis muksut veti felixit seinille, ei me aikuiset muksuja... Khöh.Geep kirjoitti:... Lannistuneena vedeltiin sit felixit pintaan. Ja muksut seinille.
Tänään grillaan kanaa ja kasviksia, otin jo grillin sateeseen puhdistumaan. Ja hain kaupasta uusia perunoita monta kiloa, voi nam nam nam.
3 kiloa rautanauloja sekä 1 banaani. Vitustako minä tiedän tässä vaiheessa Tämä on ehkä_maailman_tärkein_ketju.
-
- Kitisijä
Täällä syödään tänään kanaa. Noita Chicken wingsei. Oli eilen alennuksessa kaupan hyllyllä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
-
- Kitisijä
Meillä on lounaaksi voikkarit ja eilistä kanapastaa. Illalliseksi HK bleu ja ranskalaisia, paistettuja kanamunia
The great club outshines the individual, always and forever.
Oonkohan mä jotenkin outo: mä en pysty syömään mitään, mikä näyttää toisen jalalta tai siiveltä?mustaenkeli kirjoitti:Täällä syödään tänään kanaa. Noita Chicken wingsei. Oli eilen alennuksessa kaupan hyllyllä.
Kanafileet menee kyl.
-
- Kitisijä
Vedin justiinsa pinaattikeittoa maissilla vahvistettuna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.