Mitä teillä Tänään syödään?
Re: Mitä teillä Tänään syödään?
Spydärii: kananmunat, makkarat ja lihapullat pois kaapista happanemasta.
-
- Kitisijä
Jos tekis pikku carpacciot sisäfileestä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kana-Caesarsalaattia, lohi-katkarapusalaattia, majoneesipohjaista broilersalaattia, naudan sisäfilettä kermakastikkeella, kermaperunoita, jalapeno-kasvisratatouillea, lihapullia, kasvispyöryköitä, täytettyjä kananmunia tai jotain sekoitusta edellisistä.
-
- Kitisijä
Parsakeittoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Karjalanpaistia ja perunamuussia varmaan koko viikko. En ole kovin kokenut muussintekijä ja ajattelin ettei kahdelle nyt ihan neljästä potusta viitsi survoa, joten laitoin perunoita 2,7kg. Lihapataan samalla vaivalla lihoja puolitoista kiloa. En kyllä tee tätä evästä taas vuoteen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
-
- Kitisijä
What's the occasion?Manaaja kirjoitti:Kana-Caesarsalaattia, lohi-katkarapusalaattia, majoneesipohjaista broilersalaattia, naudan sisäfilettä kermakastikkeella, kermaperunoita, jalapeno-kasvisratatouillea, lihapullia, kasvispyöryköitä, täytettyjä kananmunia tai jotain sekoitusta edellisistä.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Kinkissä valakolöökikannaa niin että nyt tarttis varmaan jotain tärykonetta ruoan eteenpäinviemiseksi. Äh-ky.
-
- Kitisijä
Joidenkin bileiden tähteet?Manaaja kirjoitti:Kana-Caesarsalaattia, lohi-katkarapusalaattia, majoneesipohjaista broilersalaattia, naudan sisäfilettä kermakastikkeella, kermaperunoita, jalapeno-kasvisratatouillea, lihapullia, kasvispyöryköitä, täytettyjä kananmunia tai jotain sekoitusta edellisistä.
Luulen että vapaapäivän lounas.huima kirjoitti:Joidenkin bileiden tähteet?Manaaja kirjoitti:Kana-Caesarsalaattia, lohi-katkarapusalaattia, majoneesipohjaista broilersalaattia, naudan sisäfilettä kermakastikkeella, kermaperunoita, jalapeno-kasvisratatouillea, lihapullia, kasvispyöryköitä, täytettyjä kananmunia tai jotain sekoitusta edellisistä.
-
- Kitisijä
Tulista mustapapukanaa Joensuun tyyliin, kuivaa.aasi kirjoitti:Kinkissä valakolöökikannaa niin että nyt tarttis varmaan jotain tärykonetta ruoan eteenpäinviemiseksi. Äh-ky.
The great club outshines the individual, always and forever.
Joo. Eipähän tarvii viikkoon käydä kaupassa.huima kirjoitti:Joidenkin bileiden tähteet?
-
- Kitisijä
Jotain raakaa, veikkaan että rapuja salaatissa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Hirvipihviä ja kesäkurpitsaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Meillä syödään tänään tonnikalan ja makaronin lisäksi tämmöistä gorgonzola-pestossa pyöräytettyä pinaattinauhamakaronia, jonka päälle töräytin 300gr paistettua kanaa ja reilusti tuoretta basilikaa.
-
- Kitisijä
Oisko tota vielä jäljellä?^
Täällä ei oo paljon yhtään mitään joten varmaan jotain lämpimiä juustosämpylöitä sitten yöpalaksi. Juon kostoksi kaakaota!11
Mut huomenna teen jotain hyvää.
Täällä ei oo paljon yhtään mitään joten varmaan jotain lämpimiä juustosämpylöitä sitten yöpalaksi. Juon kostoksi kaakaota!11
Mut huomenna teen jotain hyvää.
-
- Kitisijä
Lasagnea.
The great club outshines the individual, always and forever.
Eiliset ite tehdyt pekonijauhelihapullat kastikkeessa, keitetyt perunat, juustosalaatti.
Jostain käsittämättömästä syystä mun tekee mieli hernekeittoa...siis oikeesti koko ajan. Ja nyt ois pekoniakin kaapissa tuunausversioon...mmm...
Jostain käsittämättömästä syystä mun tekee mieli hernekeittoa...siis oikeesti koko ajan. Ja nyt ois pekoniakin kaapissa tuunausversioon...mmm...
Sorry, nopeat syö hitaat. Tänään on taas tonnikala-makaronipäivä, joten ilmoittelehan mikäli löytyy kiinnostusta herkutella. Näen jo silmissäni kaunotar&kulkurimaisen kohtauksen, jossa järsitään yhteistä, tonnikalassa pyörinyttä makaroninpökälettä seinille tuijotellen!nowaysis kirjoitti:Oisko tota vielä jäljellä?^
Tää on nähtävä...SikaMika kirjoitti:Sorry, nopeat syö hitaat. Tänään on taas tonnikala-makaronipäivä, joten ilmoittelehan mikäli löytyy kiinnostusta herkutella. Näen jo silmissäni kaunotar&kulkurimaisen kohtauksen, jossa järsitään yhteistä, tonnikalassa pyörinyttä makaroninpökälettä seinille tuijotellen!nowaysis kirjoitti:Oisko tota vielä jäljellä?^
-
- Kitisijä
Ah sitä opiskelijaromantiikan määrää!
Tänään savusilakkatäytteisiä uuniperunoita sipulisella creme fraiche -juidalla ja uunikasviksia. Katotaan mitä tullee.

Tänään savusilakkatäytteisiä uuniperunoita sipulisella creme fraiche -juidalla ja uunikasviksia. Katotaan mitä tullee.