Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mitä voi istuttaa samaan ruukkuun fiikuksen kanssa?
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

McJanne kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mitä voi istuttaa samaan ruukkuun fiikuksen kanssa?
Larlan galleriassa hyvä vinkki.
Vinkki oli hyvä, mutta ei mahdu :wink:
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

McJanne kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Vinkki oli hyvä, mutta ei mahdu :wink:
Onpas nuorella neitolla suuuuuuret fiikukset.
Missä on nuori neito? :shock:


Saako akkuporakoneeseen, mallia "Halpa", uutta akkua, vai pitääkö ostaa koko prkeleen laite?
MadameDeMeloni

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Nyt on apu tarpeen. Halu päästä huomenna, 29.7 lauantaina klo 16 jälkeen länsisuomesta, tarkemmin ottaen pori-rauma-alueelta lahti-heinola-alueelle. Autokyyti, riksakyyti, polkupyörän tarakka, kaikki käy. Sinä eräretkeilijä ja uhkarohkea ritari, ilmoittaudu yksityisviestillä tai vastaa rohkeasti tälle palstalle. Eli kysymys kuuluu, onko joku urpo lähdössä heinolan valoihin? (hyvällä tuurilla saattaa minun lisäkseni tavata myös lillymunsterin)
Angita

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Angita »

Missä te teette noita hianoja South Park -versioita itestänne tai muista? Tahtoo kans.
ninnithequeen

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Angita kirjoitti:Missä te teette noita hianoja South Park -versioita itestänne tai muista? Tahtoo kans.
Niin, ja Lolita: missä se tekemäsi Ninnin kuva on? Voisin vaihtaa sen avattareksi.
AarneAnkka

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Angita kirjoitti:Missä te teette noita hianoja South Park -versioita itestänne tai muista?
http://www.sp-studio.de/
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Niin, ja Lolita: missä se tekemäsi Ninnin kuva on? Voisin vaihtaa sen avattareksi.
Laitan sen takas galleriaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin, ja Lolita: missä se tekemäsi Ninnin kuva on? Voisin vaihtaa sen avattareksi.
Laitan sen takas galleriaan.
Kiitos, voit poistaa :mrgreen:
Angita

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Angita »

AarneAnkka kirjoitti:
Angita kirjoitti:Missä te teette noita hianoja South Park -versioita itestänne tai muista?
http://www.sp-studio.de/
Kiitos! Nyt mullaki on oma eikä tartte tuntea oloaan ulkopuoliseks.
AarneAnkka

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

K: Miksi miehet vääntelevät naamaansa ajaessaan partaansa?
V: Saadakseen kasvojen ihon pingotettua sopivasti partakonetta / höylää vasten.

K: ... vaan miksi naiset pitävät suutaan auki laittaessaan mascaraa? :shock:
Edith

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lainaan itseäni toisesta ketjusta (kyllä, olen juuri niin kiinnostava):
Edith kirjoitti:Mua vituttaa, kun mulla on sellainen fiilis, että ihminen, josta pidän, ei halua enää olla tekemisissä kanssani. Mä olen sittenkin tylsä ja pitkästyttävä; se ei ole vain neurootikko minussa, joka luulisi niin.
Mistä voin tietää, olenko oikeassa vai en? Tekisi mieleni kysyä suoraan, onko hän kyllästynyt minuun, mutta tiedän, että tuollaiseen vastaaminen, oli vastaus sitten mikä tahansa, olisi hänestä todella kiusallista.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja brona »

AarneAnkka kirjoitti:K: ... vaan miksi naiset pitävät suutaan auki laittaessaan mascaraa? :shock:
Refleksi? Suu aukeaa samalla kun silmät avataan mahdollisimman isoiksi. Hitostako mä tiedän, mulla ainakin pysyy suu kiinni.
...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23599
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ehdotuksia ilmaiseksi ohjelmaksi, jolla voisi suunnitella kämpän maalausta värien osalta. Jotain VRML-härpäkettä tai jotain (onko tuo tekniikka edes hengissä enää?).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23599
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikä hemmetti siinä on kun olen jo 3 kertaa ostanut Full metal jacketin ja aina leffa on kadoksissa?

Ja missä hemmetissä on kaikki meikäläisen Motorheadin levyt?

Onko tässä kämpässä joku hemmetin metallikotitonttu, joka tykkää katsella tositointaa? Juo varmaan mun viinatkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Mikä hemmetti siinä on kun olen jo 3 kertaa ostanut Full metal jacketin ja aina leffa on kadoksissa?

Ja missä hemmetissä on kaikki meikäläisen Motorheadin levyt?

Onko tässä kämpässä joku hemmetin metallikotitonttu, joka tykkää katsella tositointaa? Juo varmaan mun viinatkin.
Odotat nyt vaan kärsivällisesti, että ekat ihmiset pääsevät käymään Marsissa ja tuovat ne kadonneet tavarat sieltä kaikkien pesukoneiden syömien sukkien ja lentoyhtiöiden hukkaamisen matkatavaroiden kanssa takaisin.

EDIT: Anteeksi! Nyt tuli annettua väärää infoa. Lentoyhtiöiden kadottamat matkatavarat eivät ole Marsissa vaan muodostavat Saturnuksen renkaat, eivätkä siten ole tulossa kotiin vielä vähään aikaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23599
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miten pulisongit saa kapeiksi ilman, että leikkaa kokonaan pois vahingossa? Pelkkien viiksienkin muodossapitäminen vaatii melkein sapluunan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:Miten pulisongit saa kapeiksi ilman, että leikkaa kokonaan pois vahingossa? Pelkkien viiksienkin muodossapitäminen vaatii melkein sapluunan.
Parturin palveluita käyttäen :wink:

Onko olemassa rasvatonta jugurttia, jota EI ole makeutettu aspartaamilla tai kaltaisillaan, vaan ihan oikealla sokerilla??????
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja brona »

^ Tai mehukeittoa? Kyllä korpes, kun hiffasin, että Valion muuten vallan mainiot sopat on makeutettu aspartaamilla. Ihme laihdutusfasismia. Mä yritän välttää noita keinotekoisia aineksia, kun niitä ei ole tutkittu tarpeeksi.
...
Aito_Johanna

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:missä on aito_johanna?
:yo: ihqua että joku on kaivannut!
swirl

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tukkani on ollut musta nyt aivan liian pitkään ja haluaisin siitä kirkuvanpunaisen. Väri pitäisi siis poistaa ennen uuden laittamista. Kampaajalla tämä maksaisi kai ihan hurjasti... mikä on todennäköisyys, että hiukseni jäävät a)päähän b)jonkinlaiseen kuntoon, jos poistan väriä itse esim. Garnier Nutrisse -värinpoistoaineella? Onko edes kampaajalla suoritettu värinpoisto täysin turvallinen? Mulla on pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset, enkä halua niitä tuhota.
Patz

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Patz »

brona kirjoitti:^ Tai mehukeittoa? Kyllä korpes, kun hiffasin, että Valion muuten vallan mainiot sopat on makeutettu aspartaamilla. Ihme laihdutusfasismia. Mä yritän välttää noita keinotekoisia aineksia, kun niitä ei ole tutkittu tarpeeksi.
Eikös noita Valion soppia ole kahdenlaisia, toiset niitä vähäkalorisia ja toiset ihan normaaleita. Itse olen ainakin elänyt sellaisessa uskossa.

Ja kysymys: Mulla olis vallan kauheasti kuvia muutamalta reissulta, jotka pitäisi nyt saada levitykseen läsnäolleille. Mikäs olisi hyvä tällaisen palvelun tarjoaja ja missä kuvat ei olisi kaiken kansan töllättävissä. En millään haluaisi lähettää kuvia mailitse/postitse...
swirl

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Kokeilepas Flickr-palvelua.
MadameDeMeloni

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

swirl kirjoitti:Tukkani on ollut musta nyt...
Itse olen vaalentanut hiuksiani aikanaan jopa kymmenen kertaa mm. vahvimmalla mahdollisella raita-aineella ja värinpoistolla. Tulos ei varmastikaan ole tasainen, mutta jos tarpeeksi yrität, saatat saada tulosta jopa yhdellä vaalennuskerralla.
Avatar
Kameleontti
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 22.05.2006 13:33

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kameleontti »

Hiukset todennäköisesti kärvähtävät aika pahasti noin rajun käsittelyn jälkeen. Eikä punainen väri pysy huonokuntoisessa hiuksessa. Jos menet kampaajalle niin kysy elumen värikäsittelyä. Se on todella kallis, mutta hellävarainen ja pysyy parhaiten. Ja punaista väriä pitää hoitaa kanssa sitten elumenille tarkoitetuilla tuotteilla. Itselläni oli melkein mustat/lilat hiukset talvella ja keväällä värjäsin kirkuvan oranssiksi. 8) Punaistakin kokeilin jossain vaiheessa. Elumen on ollut ainoa väri mikä on pysynyt päässä. Tätä suosittelisin jos on rahaa mitä pistää haisemaan...