Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Ann
Kitisijä

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

exPertti kirjoitti:^ Tapoja miten karkoittaa deitti:
Moi, oon pertti/ew!
Rotan aivot valtasivat pääni.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ann kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Mun käsittääkseni sääntökirjan mukaan deittailu harvemmin merkitsee hauskanpitoa rennoissa tunnelmissa.
Kandeis varmaan päivittää painosta.
Mulla ei ole ensimmäistäkään; käsityksen olen muodostanut intuitiivisesti.
Ei pidäkään, mutta ei ole myöskään mitään syytä miksei voisi.
Koska se aiheuttaa ei-rentoa tunnelmaa.
Et vaan osaa.
Erotaan ystävinä!
Kasvoit erilleen.
Kas vain sanoi.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

EveryWoman kirjoitti: intuitiivisesti
:shock:
Rotan aivot valtasivat pääni.
EveryWoman
Kitisijä

Ann kirjoitti::shock:
:krooh:
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:käsityksen olen muodostanut intuitiivisesti.
Shields up, red alert.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Näin se vaan menee:

Kuva
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

McJanne kirjoitti:^entäs miehet [HA, HA, HA]
HA, HA, HA

Mihinkäs ne siitä muuttuis?
Manaaja

Olin jo kysyä että olenko 'nerd' vai 'gay' mutta sitten tajusin että 'gay' vaatii myös komeusfaktorin.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Ann kirjoitti:Moi, oon pertti/ew!
Mitähän siitä syntyisi jos Pertti ja EW saisivat lapsen? :)
Tyylitajuinen dumbass?
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tajusin just että viikonloppuna Mollyssa mua yritettiin lähestyä parikin kertaa, mutta eipä paljoa kiinnostanut olla "mukava". Joo, ei mussa ole sisäänohjelmoitua naisten_perään_ohjelmaa. No mutta eipä paljoa nyt irtonumerot näköjää kiinnosta, ehkä kesämmällä sitten taas...
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Näin se vaan menee:

http://kitina.net/pictures/7842.jpg
Kuva
Elppis
Kitisijä

Ihan epäreilua tollanen pallerointi!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ahhaha, pitää NIIN paikkansa :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihanaa, mäkin löysin heti oman paikkani!
Prepare for the worstest.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minua kyllä jäi vähän vaivaamaan tuo keskikolmio. Eli jos on myös "smart girl", miten siitä voisi seurata "dates only assholes"? Eli eikö tuossa vain ole venytetty keskikolmion kohdalle sitä "idiot" -kenttää ja annettu sille toinen nimi? Mistä voinee vetää sen johtopäätöksen, että kuvan suunnittelijan mielestä oikeasti keskikolmioon mahtuvia naisihmisiä ei ole olemassakaan.
Elppis
Kitisijä

prosessi kirjoitti:Minua kyllä jäi vähän vaivaamaan tuo keskikolmio. Eli jos on myös "smart girl", miten siitä voisi seurata "dates only assholes"? Eli eikö tuossa vain ole venytetty keskikolmion kohdalle sitä "idiot" -kenttää ja annettu sille toinen nimi? Mistä voinee vetää sen johtopäätöksen, että kuvan suunnittelijan mielestä oikeasti keskikolmioon mahtuvia naisihmisiä ei ole olemassakaan.
Jonkun katkeran miehen tekemä "mä en ikinä saa niitä koulun näteimpiä, fiksuimpi ja mukavimpia tyttöjä".
EveryWoman
Kitisijä

prosessi kirjoitti:Minua kyllä jäi vähän vaivaamaan tuo keskikolmio. Eli jos on myös "smart girl", miten siitä voisi seurata "dates only assholes"? Eli eikö tuossa vain ole venytetty keskikolmion kohdalle sitä "idiot" -kenttää ja annettu sille toinen nimi? Mistä voinee vetää sen johtopäätöksen, että kuvan suunnittelijan mielestä oikeasti keskikolmioon mahtuvia naisihmisiä ei ole olemassakaan.
Kyseessä taitaa olla juurikin kuvion laatijan subjektiivinen, primitiivinen defenssi (= mies, jonka haluttavuutta tai sopivuutta kumppaniksi ei omasta miesnäkökulmasta ymmärretä, tuomitaan automaattisesti kusipääksi jos hän on saanut haluttavan tai kumppanimatskua olevan naisen).

Edit: Eli siis mitä Elppa sanoi.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:
Kyseessä taitaa olla juurikin kuvion laatijan subjektiivinen, primitiivinen defenssi (= mies, jonka haluttavuutta tai sopivuutta kumppaniksi ei omasta miesnäkökulmasta ymmärretä, tuomitaan automaattisesti kusipääksi jos hän on saanut haluttavan tai kumppanimatskua olevan naisen).

Edit: Eli siis mitä Elppa sanoi.
Hot & Smart!
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

prosessi kirjoitti:Minua kyllä jäi vähän vaivaamaan tuo keskikolmio. Eli jos on myös "smart girl", miten siitä voisi seurata "dates only assholes"?
Varmaan samalla tavalla kuin aikaisemmassa blissin esimerkissä kaikki keskelle mahtuvat miehet ovat niin gaytä. Vielä perinteisempi olisi ollut "varattu ja/tai gay".

Paskapuhettahan nuo pallukkaesimerkit tietysti ovat. Minähän olen eittämättä sekä smart, handsome että nice, mutta tilanteesta riippuen vain joko nerd, asshole tai dumb. Gay en ole vielä kertaakaan ollut edes antavana saati ottavana osapuolena.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

prosessi kirjoitti:Minua kyllä jäi vähän vaivaamaan tuo keskikolmio. Eli jos on myös "smart girl", miten siitä voisi seurata "dates only assholes"?
It takes a truly smart girl to figure that out? ;)
Prepare for the worstest.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Frederik Krueger kirjoitti:
Varmaan samalla tavalla kuin aikaisemmassa blissin esimerkissä kaikki keskelle mahtuvat miehet ovat niin gaytä. Vielä perinteisempi olisi ollut "varattu ja/tai gay".

Paskapuhettahan nuo pallukkaesimerkit tietysti ovat. Minähän olen eittämättä sekä smart, handsome että nice, mutta tilanteesta riippuen vain joko nerd, asshole tai dumb. Gay en ole vielä kertaakaan ollut edes antavana saati ottavana osapuolena.
Erona noissa kuvissa on kuitenkin se, että "gay" on ihan oma juttunsa, ei minkään muun leikkauksen laajennus. Sama pessimismi siinä kuvassa tietenkin on (etenkin kun molemmista puuttuu kokonaan käsite varattu, eli lähtökohtana on, että jos ihmisessä on yli yksi hyvä piirre, siitä seuraa väistämättä jotain epätoivottavaa), mutta se on noin matemaattisesti kuitenkin tyylipuhtaampi.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hei kamoon, mä oon ihan smart, mutta ei se oo tähänkään mennessä estänyt mua deittailemasta pissapäitä. Nää on niitä kemioita junouz, ei niitä voi järjellä selittää. Missä on Keikaus!!?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Vaan 'annoying'-luokan rumat naiset pystyvät analysoimaan päänsä puhki internetissä liikkuvaa huumorikuvaa.
Elppis
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Vaan 'annoying'-luokan rumat naiset pystyvät analysoimaan päänsä puhki internetissä liikkuvaa huumorikuvaa.
Kukaan ei puhunut galleriastasi.
Manaaja

Nollasta 'annoying'-luokan ruman naisen suututtamiseen: 2min!