Manaaja kirjoitti:Vaan 'annoying'-luokan rumat naiset pystyvät analysoimaan päänsä puhki internetissä liikkuvaa huumorikuvaa.
Meinasin kyllä vähän vitistä tuostakin, ettei mukamas voisi olla "annoying" olematta samalla "hot"... Mutta kyllä niitä matemaattisesti toimiviakin huumorikuvia löytyy, kuten:
Voisiko joku ystävällisesti kirjoittaa opaskirjan kaltaisilleni tolloille jossa opastettaisiin lukemaan vaikka tähdistä onko nainen kiinnostunut vai ei kun suoraa vastausta ei saa.
Bluntly kirjoitti:Voisiko joku ystävällisesti kirjoittaa opaskirjan kaltaisilleni tolloille jossa opastettaisiin lukemaan vaikka tähdistä onko nainen kiinnostunut vai ei kun suoraa vastausta ei saa.
Nainen mittailee ja haluaa että vastaat hänen puolestaan. Mitä itsevarmempi olet mittailun aikana, sitä enemmän. Mitä enemmän toivot vastausta lukemalla tähtiä, sitä vähemmän.
Mä oon päättänyt alkaa luottaa siihen, että jos ihminen on kiinnostunut, niin sen kyllä huomaa. Etti ittelles jostain katottavaks semmonen laatuleffa kuin "Jätä se". Tai siis leffa on paska, mutta ainakin mä, joka myös oon tollo ihmissuhdeasioissa, sain siitä paljon ajateltavaa.
Bluntly kirjoitti:Voisiko joku ystävällisesti kirjoittaa opaskirjan kaltaisilleni tolloille jossa opastettaisiin lukemaan vaikka tähdistä onko nainen kiinnostunut vai ei kun suoraa vastausta ei saa.
Se sama voisi kirjoittaa miehille opaskirjan, jossa kerrotaan mahdollisimman yksinkertaisesti, että on suotavaa kertoa kiinnostuksensa naisihmiselle ihan suoraan eikä olettaa, että nainen kyllä tajuaa vihjeitä koska se on nainen.
bliss kirjoitti:eikä olettaa, että nainen kyllä tajuaa vihjeitä koska se on nainen.
Yleisellä tasolla ajateltuna tämä lause on varsinainen vitsi. Että nainen pyytää miehiä kertomaan asioista suoraan ja välttämään vihjeitä. Vähän sama kuin pyllyreikä kehottaisi muita olemaan haisematta pahalle ulostamisen jälkeen. Ei mikään erityisen mieltä ylentävä ajatus.