Mitä teillä Tänään syödään?
-
- Kitisijä
Re: Mitä teillä Tänään syödään?
Lohta, kesäkurpitsaa, paprikaa ja porkkanaa oman grillin kautta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Pitänee joku tofu-kookoscurry vääntää, ei maistuis oikein mikään. Ehkä korvaavaa energiaa tuli omareista ja tuplasta 

Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Lanttulaatikkoa ja parsaa sitten kun jaksan.
-
- Kitisijä
Sushia.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Sisäfilettä pekonikääreessä, pikkunokare wasabisoosia päällä ja riisit merilevinen roskiksessa?Pulkannaru kirjoitti:Sushia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
On muuten sellanen ruoka mitä en tuu ikinä syömään. Missään. Koskaan.Pulkannaru kirjoitti:Sushia.
Mä maistoin kerran. Yäk en syö.AngryBird kirjoitti:On muuten sellanen ruoka mitä en tuu ikinä syömään. Missään. Koskaan.Pulkannaru kirjoitti:Sushia.
En ole edes maistanut enkä maista.ninnithequeen kirjoitti:Mä maistoin kerran. Yäk en syö.AngryBird kirjoitti:On muuten sellanen ruoka mitä en tuu ikinä syömään. Missään. Koskaan.Pulkannaru kirjoitti:Sushia.
-
- Kitisijä
Yksi vaniljaskyr, ei jaksa väsätä mitään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Toi sushi on niiq iltapalana. Duunista tullessa oli biisonia.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Mä maistoin vegesushia ja melkein joutu sylkäsemään ulos. Ei enää ikinä.AngryBird kirjoitti:On muuten sellanen ruoka mitä en tuu ikinä syömään. Missään. Koskaan.Pulkannaru kirjoitti:Sushia.
-
- Kitisijä
Riisiä, kasviksia, kalaa, jne. Nigireissä ei ole kuin riisiä ja kalaa. Eli mikä mättää?ninnithequeen kirjoitti:Mä maistoin kerran. Yäk en syö.AngryBird kirjoitti:On muuten sellanen ruoka mitä en tuu ikinä syömään. Missään. Koskaan.Pulkannaru kirjoitti:Sushia.
Tänään kotona söin vain voileipiä: kiviarinaleipää, hitaasti kypsytettyä possun sisäfilettä, ilmakuivattua kinkkua, tomaattikastiketta ja kuttugoudaa. Oli hyvää.
-
- Kitisijä
Mä olen maistanut sushia vain kerran, silloinkin mulle ilmoitettiin etten tässä tilassa sitä saa syödä.. joten vähiin jäi sekin kokemus.
Jonkun pitäis viedä mut sushibaariin joku ilta; mielelläni kokeilisin uusia makuelämyksiä![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Jonkun pitäis viedä mut sushibaariin joku ilta; mielelläni kokeilisin uusia makuelämyksiä
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
The great club outshines the individual, always and forever.
Mä en oo kans ku kertaalleen vedellyt sushia, mielelläni lähtisin meshiinElppis kirjoitti: Jonkun pitäis viedä mut sushibaariin joku ilta; mielelläni kokeilisin uusia makuelämyksiä

No mä en vaan tykänny. Broidi on ihan sushi-fani...se pakotti maistaa.sivustahuutaja kirjoitti:Riisiä, kasviksia, kalaa, jne. Nigireissä ei ole kuin riisiä ja kalaa. Eli mikä mättää?ninnithequeen kirjoitti:Mä maistoin kerran. Yäk en syö.AngryBird kirjoitti:
On muuten sellanen ruoka mitä en tuu ikinä syömään. Missään. Koskaan.
Lisäksi en syö pinaattikeittoa tai viiliä tai lipeäkalaa. Never.
-
- Kitisijä
Unohdit mainita ne ihmeellisen makuiset maustetahnat, joita niissä on, vai mitä ne nyt onkaan. Hyih!sivustahuutaja kirjoitti: Riisiä, kasviksia, kalaa, jne. Nigireissä ei ole kuin riisiä ja kalaa. Eli mikä mättää?
-
- Kitisijä
I LOOOOOVE SUSHI. Just sitä ois vähän tehnykin tänään mieli, mutten millään jaksanu keskustaan vaivautua sen takia. Mikäli sushi-iltamat pidetään, liityn kyllä mieluusti mukaan.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Sushiin avokätisesti lisäämäni wasabi ja inkivääri teki kikkeliä flunnasta toipuvalle nenälle ja kurkulle.
Millähän setillä wasabia ja inkivääriä vetäis huomenna..
Millähän setillä wasabia ja inkivääriä vetäis huomenna..
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Dyynis oli tänään lohiwasabi-pullia, oli kyl vähän erikoisen makusia 

-
- Kitisijä
Ainoa sushissa käytetty tahna on wasabi, joka on aika lailla sama asia kuin piparjuuri. Lisäksi riisi maustetaan riisiviinietikalla. Palat voi sitten kastaa soijaan. Eli jos koko repertuaarin käyttää, niin mausteita on kokonaista 3.Kreitsu kirjoitti:Unohdit mainita ne ihmeellisen makuiset maustetahnat, joita niissä on, vai mitä ne nyt onkaan. Hyih!sivustahuutaja kirjoitti: Riisiä, kasviksia, kalaa, jne. Nigireissä ei ole kuin riisiä ja kalaa. Eli mikä mättää?
Eihän sushi tietenkään kaikille passaa, koska raaka kala tökkii monilla. Siika ja ankerias ovat muuten kotimaasta saatavista kaloista kokeilematta. Merilohi ja tonnikala on tietysti tullut tyypatta. Itse pidän monissa komboissa lohta parempana kuin tonnikalaa. Mätejä kannattaa myös kokeilla.
-
- Kitisijä
Siinä on kolme liikaa.sivustahuutaja kirjoitti:Eli jos koko repertuaarin käyttää, niin mausteita on kokonaista 3.
Kerran olen susia syönyt, oli ihan ok iltapalaa mutten niillä ehkä kokonaista nälkää lähtisi tappamaan. Yksi tuttava puolijapanialainen daami väänsi ne meillä, uskoisin niiden jo kaikesta vaivannäöstään päätellen olleen sieltä paremmasta päästä. No tuo lause jätti täysin arvailujen varaan, olivatko ne perseestä.
-
- Kitisijä
Määrästähän tuo vain on kiinni. Tosin protsku-hiilari-suhde on aika huono, joten sopivat suurina määrinä lähinnä urheilijoille.Bruce Willisika kirjoitti:Kerran olen susia syönyt, oli ihan ok iltapalaa mutten niillä ehkä kokonaista nälkää lähtisi tappamaan.