Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
https://www.nature.com/articles/s41586-025-08800-x
Taidan ottaa vyöruusurokotteen. Ilmeisesti alentaa dynastian riskiä 20%.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
urpiainen
- Kitisijä
^ Kiinnostavaa. Olen sairastanut, ja oli erittäin epämiellyttävä tauti. Vanhemmalla iällä varmasti vielä ikävämpi. Uusiutumisen riski on kai kuitenkin aika pieni, joskaan ymmärtääkseni ei ollenkaan olematon, niin olen vähän miettinyt, tarvitsenko rokotusta. Tämä viimeistään voisi kääntää arvion rokotteen kannalle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Taidat olla joku demari, kun et halua Suomeen Dave-dynastiaa?James Potkukelkka kirjoitti: 15.05.2025 8:44 https://www.nature.com/articles/s41586-025-08800-x
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
Korvatulpat
On tää EU yks kehitysmaa. Hiton kallista kaikki ja saatavuus onnetonta. Jouduin tilaamaan tuplat jenkeistä. Westone TRU Music.
https://www.hearadvisor.com/earplugs/westone-tru-music
Amazon onneksi toimittaa minne vaan.
On tää EU yks kehitysmaa. Hiton kallista kaikki ja saatavuus onnetonta. Jouduin tilaamaan tuplat jenkeistä. Westone TRU Music.
https://www.hearadvisor.com/earplugs/westone-tru-music
Amazon onneksi toimittaa minne vaan.
-
Bluntly
- Kitisijä
On tämä Suomi yksi kehitysmaa. Jouduin tilaamaan laastarit Saksasta. Onneksi Amazon toimittaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Warum? Mä oletan että tässä on joku juttu mitä mä en ymmärrä.Bluntly kirjoitti: 15.05.2025 11:53 On tämä Suomi yksi kehitysmaa. Jouduin tilaamaan laastarit Saksasta. Onneksi Amazon toimittaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Bluntly
- Kitisijä
Semmoisia pieniä pyöreitä laastareita ei osunut silmiin.
-
Bluntly
- Kitisijä
-
Bluntly
- Kitisijä
Morttelin. Hyvin ison.
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^ Samaa tehnyt mieli.
-
Bluntly
- Kitisijä
Vähän pieni, mutta taidan käydä noutamassa. Olisi tarve kohtapuoliin.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/aedelsten- ... -60201251/
https://www.ikea.com/fi/fi/p/aedelsten- ... -60201251/
-
Bluntly
- Kitisijä
On tuo snadi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Vanha sotaratsu iPhone 11 Pro Max muuten toimii, mutta 64 Gt muisti täynnä jatkuvasti. Jatkuvasti täytyy siirtää appseja sivuun ja asentaa sitten taas myöhemmin uudelleen. Täytyy ostaa uusi omppupuhelin. Nuukailen kuitenkin sen verran, että odotan syksyn uusien mallien tuloa ja ostan sitten 16 sarjan puhelimen 256 Gt.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Meinaan muuttua paskanpuhujaksi. Edelleen ottamatta, vaikka rokotebussi ikkunan alla monta kertaa viikossa.James Potkukelkka kirjoitti: 15.05.2025 8:44 https://www.nature.com/articles/s41586-025-08800-x
-
Lolita
- Kitisijä
^ Mun ensimmäisiä kysymyksiä onkologilla hoidon läpikäymisen jälkeen oli, että voinko ottaa ensi vuonna vyöruusurokotteen 
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Edelleen paskanpuhujan asteella.James Potkukelkka kirjoitti: 15.07.2025 9:34Meinaan muuttua paskanpuhujaksi. Edelleen ottamatta, vaikka rokotebussi ikkunan alla monta kertaa viikossa.James Potkukelkka kirjoitti: 15.05.2025 8:44 https://www.nature.com/articles/s41586-025-08800-x
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Tänään Apple event, eli varmaan lähiaikoina pääsee 16-sarjalaisen ostamaan hiukan halvemmalla.James Potkukelkka kirjoitti: 15.07.2025 9:31 Vanha sotaratsu iPhone 11 Pro Max muuten toimii, mutta 64 Gt muisti täynnä jatkuvasti. Jatkuvasti täytyy siirtää appseja sivuun ja asentaa sitten taas myöhemmin uudelleen. Täytyy ostaa uusi omppupuhelin. Nuukailen kuitenkin sen verran, että odotan syksyn uusien mallien tuloa ja ostan sitten 16 sarjan puhelimen 256 Gt.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Edelleen 1349 jälleenmyyjillä sitkeästiJames Potkukelkka kirjoitti: 09.09.2025 9:01Tänään Apple event, eli varmaan lähiaikoina pääsee 16-sarjalaisen ostamaan hiukan halvemmalla.James Potkukelkka kirjoitti: 15.07.2025 9:31 Vanha sotaratsu iPhone 11 Pro Max muuten toimii, mutta 64 Gt muisti täynnä jatkuvasti. Jatkuvasti täytyy siirtää appseja sivuun ja asentaa sitten taas myöhemmin uudelleen. Täytyy ostaa uusi omppupuhelin. Nuukailen kuitenkin sen verran, että odotan syksyn uusien mallien tuloa ja ostan sitten 16 sarjan puhelimen 256 Gt.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Näköjään hitaammin putoaa kuin luulin. iphone 16 Pro max julkaistiin 2024 13.9 ja vasta 9.11 15:n hinta putosi..
https://hintaopas.fi/product.php?p=12105534
https://hintaopas.fi/product.php?p=12105534
-
Bluntly
- Kitisijä
-
Bluntly
- Kitisijä
^ Ostinkin vain leffoja.
-
Homeboy65
- Kitisijä
Pölynimuri. En tiedä kuinka kauan hankkiminen kestää...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Päivitetääs tätä saagaa, kun 3 vuotta sopimusasiakkaana tuli täyteen. Mä olen edelleen ollut oikein tyytyväinen tähän palveluun ja en ole tekemässä paluuta perinteiseen ostokäytäntöön. Näin 3 vuoden jälkeen laseja sai lunastettua sopimuksesta ulos kuukauden hinnalla, niin lunastin 3 lasit itselleni 9 euron keskihinnalla. Ne toimivat sellaisenaan toistaiseksi, niin en hankkinut niille korvaavia vaihtoehtoja.Vagabondo kirjoitti: 16.07.2024 12:44Vuosi menty taas eteenpäin. Kyllästyin kun lukulasit ei enää pysyneet paikoillaan päässä. Sopimuksen mukaan saa kerran vuodessa vaihtaa kehykset, niin kävin valkkaamassa uuden mallin ja vaihdon samalla yksiteholinsseistä syväteräviin, jotta näkisin paremmin samoilla laseilla käyttää tiekonetta ja lukea. Hyvin toimii palvelu ja edelleen tyytyväinen life style soppariin, vaikka uusien linssien myötä kuukausimaksu ottikin aimo harppauksen.Vagabondo kirjoitti: 19.07.2023 15:17Ei tässä ihan vuotta mennyt, että pääsi testaamaan sopimuksen yksityiskohtia. Yhdet lasit meni ikäänkuin vähän rikki ja kävin liikkeessä kyselemässä; Mitä nyt? Laittoivat näöntarkastukseen ja lopputulemana kaikkiin laseihin uudet linssit ilmaiseksi. Tällä hetkellä vaikuttaa ihan hyvältä diililtäVagabondo kirjoitti: 30.08.2022 13:56
Olettaisin, että palveluja alkaa tarvimaan vasta ekan vuoden jälkeen.
Tuhlasin pari tuntia tehokasta työaikaa lasiliikkeessä ja liityin nuorten urbaanien trendsetterien iloiseen joukkoon. Tein diilin neljistä laseista 2 vuoden sitoumuksella. Pienen präntin mukaan pitää kuitenkin maksaa 3v'1kk, että lasit saa omaksi. Valitettavasti jos ikänäkö jatkaa tällä vauhdilla, niin siinä vaiheessa laitetaan vahvempaa linssiä kehyksiin, joten maksaminen tuskin päättyy siihen.
Jos lasit olisi pitänyt maksaa kerralla, niin urheilulasit ja aurinkolasit olisi varmaan jääneet hankkimatta. Toisaalta aletaan olla siinä pisteessä, että molemmat ovat välttämättömät, mutta kai sitä olisi jotenkin kitkutellut eteenpäin ilmankin.![]()
Tuntuu että tietokoneen kanssa joutuu jonkun aikaa totuttelemaan uusiin linsseihin. Mä oon roikkunut ykstehoissa, jotta voi kääntää silmiä. Nyt huomaa selvästi, että pitää opetella pitämään katse paremmin paikallaan ja kääntäämään päätä. Vanheneminen on ihan pyllystä![]()
Lukeminen selvästi helpompaa kuin vanhoilla laseilla ja kiva kun pitkästä aikaa näkee lähelle.
Tämän kesän tarkastuksessa kaukonäkö oli pysynyt ennallaan, mutta lähinäkö muuttunut, niin sain ilmaiseksi syväteräviin laseihin uudet linssit. Nämähän osoittautui työkäytössä surkeiksi, kun ei nähnyt koko näyttöä terävänä päätä kääntelemättä, joten vaihdoin ne yksiteholaseiksi. Sen lisäksi otin nyt sitten erikseen lukulasit ja kun urheilulasit tuli lunastettua omaksi, niin hankin samanmallisella kehyksellä aurinkolasiversiot. Sitouduin tässä nyt taas kahdeksi vuodeksi Synsamin palveluun ja pieni riski, että sinä aikana voi joutua jotkut kaukolasit vielä lisäämään kokonaisuuteen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Tarvisin palvelun, jossa mut haettaisiin parturiin.
En jaksa mennä, vaikka kioski on alakerrassa.
En jaksa mennä, vaikka kioski on alakerrassa.
-
Homeboy65
- Kitisijä
Ryhdy hipiksi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix