Paitsi että kilpailu vapautuu koko ajan, ja hetken päästä sitä toisella kierroksella olevaa piapria on tarjolla pilvin pimein. Täytyy vaan varoa, ettei ylensyö.SaintJohnPerse kirjoitti: Olen kehittänyt teorian "suuresta taivaallisesta piparipurkista". Joka vuodelle on varattu tiettymäärä piparia. Jos olet ahde ja hotkit heti alku vuonna kaiken, niin sitten olet pikkujoulukauden ilman.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Usein sellainen reilu 25 nainen alkaa jo miettiä miestä siinä mielessä, että tuon kanssa haluan elää lopun elämääni ja luonnollisesti miettiä onko potentiaalia isäksi jne. Jos sensuuntaista vastakaikua ei ole saatavilla saattaa juttu tyssätä jo ihan siihen...en tiedä.
Mä en ainakaan jaksa tuota radalla juoksemista... enkä vaihtaa kuin sukkaa tyyppiä vaan etsin pysyvämpää ratkaisua..puhun vain omasta puolestani.
Mä en ainakaan jaksa tuota radalla juoksemista... enkä vaihtaa kuin sukkaa tyyppiä vaan etsin pysyvämpää ratkaisua..puhun vain omasta puolestani.
niin... sitä piparia jossa on sitä kuorruketta päällä... Yöks! Se pitää rapsuttaa veitsellä pois... Yhtä ällöjä kuin karvat namussa...SingleMalt kirjoitti:Paitsi että kilpailu vapautuu koko ajan, ja hetken päästä sitä toisella kierroksella olevaa piapria on tarjolla pilvin pimein. Täytyy vaan varoa, ettei ylensyö.SaintJohnPerse kirjoitti: Olen kehittänyt teorian "suuresta taivaallisesta piparipurkista". Joka vuodelle on varattu tiettymäärä piparia. Jos olet ahde ja hotkit heti alku vuonna kaiken, niin sitten olet pikkujoulukauden ilman.
Voi olla, että ne tuommoisen lihaksikkaan urhon syliin lähtee turvaa hakemaan. Ei millään homomielellä mutta tyyppihän oli vähän harteikkaan oloinen kaiffari.SaintJohnPerse kirjoitti:Haisenko minä jotenkin sellaiselta, että sovellun sellaiseksi lihalliseksi ylimeno suhteeksi? Vai onko kuusi tapausta vuoden sisällä vaan sattumaa?
Jätkä jos on turvallisen oloinen niin siinähän se selitys. Tuu tonne shrinkiin heittämään kokemuksiasi. Mä tiedän ainakin itse tatuoivani molempiin poskiin ja takaraivoon "ei ylimeno suhde" tms.
Jouduinpa taas väittelemään aiheesta pomoni kanssa, joka on mielestään aina oikeassa.
Kun puhutaan aamupäivästä ja iltapäivästä. Mikä aika kellosta katsoen on mielestänne aamupäivän ja iltapäivän puolelle sijoittuvaa aikaa ?
Kun puhutaan aamupäivästä ja iltapäivästä. Mikä aika kellosta katsoen on mielestänne aamupäivän ja iltapäivän puolelle sijoittuvaa aikaa ?
Mie ajattelisin, että siinä kahdentoista aikaan päivällä aletaan menemään iltapäivän puolelle.Mulli75 kirjoitti: Kun puhutaan aamupäivästä ja iltapäivästä. Mikä aika kellosta katsoen on mielestänne aamupäivän ja iltapäivän puolelle sijoittuvaa aikaa ?
Näin minäkin ajattelin mutta on vaikea jyrätä 150 kg painavaa esimiestä. Joskus olisi mukava kun muutkin olisi samalla puolella kuin minä väittelemässä pomoni kanssa. Taas jouduin tekemään sen yksin.Rouva Pupu kirjoitti:Mie ajattelisin, että siinä kahdentoista aikaan päivällä aletaan menemään iltapäivän puolelle.Mulli75 kirjoitti: Kun puhutaan aamupäivästä ja iltapäivästä. Mikä aika kellosta katsoen on mielestänne aamupäivän ja iltapäivän puolelle sijoittuvaa aikaa ?

Olen joutunut pohtimaan aiemminkin näitä vuorokaudenaikojen määrittelemisiä, muistaakseni kysynyt teiltäkin mielipidettä, mahdollisesti jopa tässä samassa viestiketjussa (en jaksa etsiä).Mulli75 kirjoitti:Kun puhutaan aamupäivästä ja iltapäivästä. Mikä aika kellosta katsoen on mielestänne aamupäivän ja iltapäivän puolelle sijoittuvaa aikaa ?
Sano sille kusipääpomollesi (ja kerro multa terveisiä) että klo 12 on KESKIpäivä. Siis keskellä päivää. Tämänpä vuoksi klo 12 aikaisempaa aikaa kutsutaan aamupäiväksi, ja klo 12 jälkeistä aikaa iltapäiväksi.
Vuorokaudenajathan menevät seuraavasti (aamu, päivä, ilta, yö, jokainen pituudeltaan 6 tuntia):
Päivä klo 9-15 (9-12 aamupäivä, klo 12 keskipäivä, 12-15 iltapäivä)
Ilta klo 15-21
Yö klo 21-3 (klo 0 keskiyö)
Aamu klo 3-9
Ok? Kympin Uutisten lukijanhan pitäisi sanoa katsojille "Hyvää yötä" eikä suinkaan "Hyvää iltaa", sillä ilta meni jo.
-
- Kitisijä
ja keskipäivä tulee siitä, että silloin aurinko on keskellä taivasta. noin lyhyesti ja yksinkertaisesti.CandyMan kirjoitti: klo 12 on KESKIpäivä. Siis keskellä päivää. Tämänpä vuoksi klo 12 aikaisempaa aikaa kutsutaan aamupäiväksi, ja klo 12 jälkeistä aikaa iltapäiväksi.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Laitan tän sit tännekin, kun kukaan ei kommentoi mun juttuihin viikonpäiväketjussa.
Eli: Jos portsari kadottaa mun takin, miten kannattaa toimia? Joutuuko se korvata sen?
Siis kadottamisella tarkotan sitä, että ilmeisesti se poke oli antanut mun takin jollekin toiselle..

Eli: Jos portsari kadottaa mun takin, miten kannattaa toimia? Joutuuko se korvata sen?
Siis kadottamisella tarkotan sitä, että ilmeisesti se poke oli antanut mun takin jollekin toiselle..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mun mielestä joutuu...itse turavaudun hyvin usein jenkkiläiseen tapaan: "Mä otan yhteyttä mun asianajajaan"sipsi kirjoitti:Laitan tän sit tännekin, kun kukaan ei kommentoi mun juttuihin viikonpäiväketjussa.![]()

Joutuu. Edellyttäen, että sinulla on narikka lappu ollut tallella jne...sipsi kirjoitti:Laitan tän sit tännekin, kun kukaan ei kommentoi mun juttuihin viikonpäiväketjussa.![]()
Sinähän olet maksanut vaatteiden säilytyksestä. Joissakin tapauksissa ravintola voi hakea ns. vastuuvapautta laittamalla narikkaan laput "emme vastaa päällysvaatteista vahtimestarin poissa ollessa" tai "emme vastaa arvotavaroista" Tällä tarkoitetaan lompakoita jne. Tosin en tiedä kuinka tämän vastuuvapauden kanssa käy, jos lähdetään käräjöimään.
Eikun ravintolapäällikkölle viestiä, mielellään kirjallisesti esim sähköposti, jossa on kuvaus tapahtuneesta, niin eiköhän hän selvittele ensin asiaa ja sovi korvauksista. Ainakin jos kyseessä on ns. kunniallinen paikka.
Onko mahdollista jakaa yhdestä tv-pistokkeesta "signaali" tms kahteen televisioon? Vaikuttaako jakaminen jotenkin kuvaan? Mä oon plonti, enkä löytänyt vastausta noihin googlettamalla. Tais olla vähän väärät hakusanat käytössä.
-
- Kitisijä
on. käyt hakemassa rautakaupasta sähkö-osastolta semmoisen T-kirjaimen mallisen jakopalan. ei vaikuta kuvaan. pala on muistaakseni vielä aikas halpa.millivanilli kirjoitti:Onko mahdollista jakaa yhdestä tv-pistokkeesta "signaali" tms kahteen televisioon? Vaikuttaako jakaminen jotenkin kuvaan? Mä oon plonti, enkä löytänyt vastausta noihin googlettamalla. Tais olla vähän väärät hakusanat käytössä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Siis tuurilla ei vaikuta kuvaan. Jos singaali on heikko, tuommoinen passiivinen jakokappale voi pahimmillaan aiheuttaa kohtuullisen haamukuvan ja kuvan sekoilua muutenkin analogisissa järjestelmissä, digitöllössä efektin ei pitäisi olla niin paha. Jos vielä sattuu olemaan useamman asunnon kompleksi ja pistoke on viimeisenä ketjussa, tässä pitäisi olla terminaalivastus, tuon jakaminen on vielä suurempaa arpapeliä.par-sky kirjoitti:on. käyt hakemassa rautakaupasta sähkö-osastolta semmoisen T-kirjaimen mallisen jakopalan. ei vaikuta kuvaan. pala on muistaakseni vielä aikas halpa.millivanilli kirjoitti:Onko mahdollista jakaa yhdestä tv-pistokkeesta "signaali" tms kahteen televisioon? Vaikuttaako jakaminen jotenkin kuvaan? Mä oon plonti, enkä löytänyt vastausta noihin googlettamalla. Tais olla vähän väärät hakusanat käytössä.
Aktiivisen jakoblokin, omalla vahvistimella varustettu (kalliimpi), on suositeltavampi hankinta, mutta noissa kaikissa ei ole kunnon häiriönsuodatusta jolloin se vahvistaa myös häiriöitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiitos molemmille. Itseasiassa olin myös sitä mieltä, että tuon signaalin jakaminen on mahdollista, mutta avokki väitti niin kovasti vastaanBluntly kirjoitti:Siis tuurilla ei vaikuta kuvaan. Jos singaali on heikko, tuommoinen passiivinen jakokappale voi pahimmillaan aiheuttaa kohtuullisen haamukuvan ja kuvan sekoilua muutenkin analogisissa järjestelmissä, digitöllössä efektin ei pitäisi olla niin paha. Jos vielä sattuu olemaan useamman asunnon kompleksi ja pistoke on viimeisenä ketjussa, tässä pitäisi olla terminaalivastus, tuon jakaminen on vielä suurempaa arpapeliä.parsky kirjoitti: on. käyt hakemassa rautakaupasta sähkö-osastolta semmoisen T-kirjaimen mallisen jakopalan. ei vaikuta kuvaan. pala on muistaakseni vielä aikas halpa.
Aktiivisen jakoblokin, omalla vahvistimella varustettu (kalliimpi), on suositeltavampi hankinta, mutta noissa kaikissa ei ole kunnon häiriönsuodatusta jolloin se vahvistaa myös häiriöitä.

Täytyy hankkia sitten sellainen omalla vahvistimella (+ toi häiriösuodatinhässäkkä) varustettu juttu ja myös digiboxi, niin voin kaikessa rauhassa katsella telkkua makuuhuoneessa, olohuoneen muuttuessa joksikin ihmeen pelihalliksi.
Haa, pääsen taas piristämään jotain tekniikkamyyjän päivää, kun lähden kuvailemaan mitä mä tarvitse

-
- Kitinän uhri
Kuoaliko se Juice nyt ihan oikeesti? 
Elän uutispimennossa...

Elän uutispimennossa...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
-
- Kitisijä
Eiku leikistiRazormaid kirjoitti:Kuoaliko se Juice nyt ihan oikeesti?
-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Hahaa! Koska kaikki tietysti kiinnostaa nää mun sekopääongelmat aivan sairaasti, ni kerronpas uusimman käänteen. Se poke käy ihan omakätisesti ostaa mulle kaupasta mahdollisimman samanlaisen takin! Puhuin sen kanssa eilen puhelimessa, ja se kysy, että "sehän oli sellanen musta villakangastakki?" ja sano, että "olikin jo tutkaillut Hennesin kuvastoa."SaintJohnPerse kirjoitti:
Joutuu. Edellyttäen, että sinulla on narikka lappu ollut tallella jne...
Sinähän olet maksanut vaatteiden säilytyksestä. Joissakin tapauksissa ravintola voi hakea ns. vastuuvapautta laittamalla narikkaan laput "emme vastaa päällysvaatteista vahtimestarin poissa ollessa" tai "emme vastaa arvotavaroista" Tällä tarkoitetaan lompakoita jne. Tosin en tiedä kuinka tämän vastuuvapauden kanssa käy, jos lähdetään käräjöimään.
Eikun ravintolapäällikkölle viestiä, mielellään kirjallisesti esim sähköposti, jossa on kuvaus tapahtuneesta, niin eiköhän hän selvittele ensin asiaa ja sovi korvauksista. Ainakin jos kyseessä on ns. kunniallinen paikka.

Viimeksi muokannut sipsi, 28.11.2006 9:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Mitä jos työkaverit tuntee vetoa toisiinsa työpaikassa, jossa sellanen ei ole sallittua? Mitä jos ne on jo sekaantuneet toisiinsa? 
edit. tarkennus.

edit. tarkennus.
-
- Kitisijä
Jos ei se lopu, niin se jatkuu.mdm kirjoitti:Mitä jos työkaverit tuntee vetoa toisiinsa työpaikassa, jossa sellanen ei ole sallittua? Mitä jos ne on jo sekaantuneet toisiinsa?
edit. tarkennus.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Ilmoita molempien esimiehille, mieluusti todistusvoimaisten kännykkäkamerakuvien kera jotta ei tule turhaa vastaanväittämistä. Kannattaa myös mainita tuosta epäilystäsi että he ovat saattaneet jo pannakin toisiaan, koska sekin voi vaikuttaa annettavaan tuomioon.mdm kirjoitti:Mitä jos työkaverit tuntee vetoa toisiinsa työpaikassa, jossa sellanen ei ole sallittua? Mitä jos ne on jo sekaantuneet toisiinsa?
Ehkä kyseessä onkin uusi iskutekniikka...sipsi kirjoitti:Hahaa! Koska kaikki tietysti kiinnostaa nää mun sekopääongelmat aivan sairaasti, ni kerronpas uusimman käänteen. Se poke käy ihan omakätisesti ostaa mulle kaupasta mahdollisimman samanlaisen takin! Puhuin sen kanssa eilen puhelimessa, ja se kysy, että "sehän oli sellanen musta villakangastakki?" ja sano, että "olikin jo tutkaillut Hennesin kuvastoa."
-
- Kitisijä
Viimeksi maksapalanen maksoi 6.5Eugenia, vaikka maksa maksaisi mitä vaan, niin pitää ostaa maksoi mita maksoi maksa! siihen Sitten vielä imperatiivi!?-Superior- kirjoitti:Tuo ajatus kiihottaa minua. Mikä on maksan kilohinta?Bluntly kirjoitti:Joku kehui meikäläisen maksalautasta kauniimmaksi kuin kyseinen arse ja supa pimahti?
Pyyhin Netikettiin..