http://www.stara.fi/?p=6452
Päivän uutiskatsaus
-
PerttiMakimaa
Re: Päivän uutiskatsaus
Ilmankos suhde rakoilee...Storia kirjoitti:Enrique Iglesias: Minulla on pieni “vehje”
pokkaa! Anna parka!
-
Rahkapussi
Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta autaPerttiMakimaa kirjoitti:Ilmankos suhde rakoilee...Storia kirjoitti:Enrique Iglesias: Minulla on pieni “vehje”
pokkaa! Anna parka!
EDIT: Ei ole ennenkään naisen tyydyttämiseen kikkeliä tarvittu, vai miten selitätte lesbot, nih?
-
Storia
No joo...mä olen lopettanut täysin älyllisen suhteen etsimisen ja parisuhteen analysoinnin omalta kohdaltani ja palannut perusasioiden äärelle. Tässä vierellä ei kuitenkaan kukaan pysy mukana, joten kunhan pysyy takana, niin hyvä on.Rahkapussi kirjoitti:Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta auta
EDIT: Ei ole ennenkään naisen tyydyttämiseen kikkeliä tarvittu, vai miten selitätte lesbot, nih?
Kaikkea ei saa kuitenkaan koskaan samassa paketissa; vain osia, jotka tyydyttävät erilaisia kerroksia ja osa-alueita.
-
Rahkapussi
AmenStoria kirjoitti:No joo...mä olen lopettanut täysin älyllisen suhteen etsimisen ja parisuhteen analysoinnin omalta kohdaltani ja palannut perusasioiden äärelle. Tässä vierellä ei kuitenkaan kukaan pysy mukana, joten kunhan pysyy takana, niin hyvä on.Rahkapussi kirjoitti:Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta auta
Kaikkea ei saa kuitenkaan koskaan samassa paketissa; vain osia, jotka tyydyttävät erilaisia kerroksia ja osa-alueita.
Ja puhumista varten ovat sitten ystävät
-
Niba
- Kitisijä
Kättelin Jacksonia viimeksi Olutfestareilla Kaapelilla.bedlam kirjoitti:Michael Jackson on kuollut
Rauha sielulleen, vaikkei minulla sellaista olekaan.
Pyyhin Netikettiin..
-
EveryWoman
- Kitisijä
IhQbeibet! *mus* Ja teistä ainakin toinen (Dave) vielä kehtasi mulle naureskella, kun ilmoitin välittäväni nettitutuista siinä missä muistakin hyvänpäiväntuttavuuksista.Chap kirjoitti:Viittaatko tällä Taloussanomien kommentteihin? Mulla tuli siinä sama fiilis. Lohduttaa kuitenkin tietää, että Taloussanomien keskustelut vetävät aina puoleensa, joka asiasta valittavia tampioita.NuoriDaavid kirjoitti:Kumma fiiliis: kun kitinäläista arvosteltiin, niin tunsin tarvetta ryhtyä puolustamaan häntä.
Taloussanomien keskusteluketju harmitti lähinnä äitiäni, joka ei ole tottunut nettikommentaattorien tyyliin. Itseäni kiinnostavat enemmän kommentit ammattifoorumeilla (tai ammattifoorumilla - Suomessa niitä ei muita taida olla).
-
EveryWoman
- Kitisijä
bedlam kirjoitti:Michael Jackson on kuollut
Kiva harhautus! Sydän oli pysähtyä. En juuri mitään tai ketään ole elämäni aikana fanitellut, mutta Billie Jean -Jacksonia oli vähän pakko.
-
PerttiMakimaa
Juu juu. Tiedämme, että olet puutteessa.Rahkapussi kirjoitti:Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta auta
-
EveryWoman
- Kitisijä
No tod! Etenkin vittuilut ois kiinnostaneet muakin!Aito_Johanna kirjoitti:Olis tosiaan voinutkin poistaa vain linkin ja jättää onnittelut ja vittuilut.
Julkiseksi tiedoksi annettakoon, että AJ otti minuun yhteyttä yksityisviestitse, enkä usko mitään kummempaa vahinkoa tapahtuneen. Käytän silti jatkossakin nimimerkkiäni palstalla ja toivon muiden tekevän samoin.
-
PerttiMakimaa
Sen sanon, että on hyvä nähdä omaan tekemiseensä ja/tai näkemykseensä uskovia ihmisiä. Siitä tulee joka kerta hyvä mieli.EveryWoman kirjoitti:No tod! Etenkin vittuilut ois kiinnostaneet muakin!Aito_Johanna kirjoitti:Olis tosiaan voinutkin poistaa vain linkin ja jättää onnittelut ja vittuilut.Onnitteluja nyt saa muutenkin.
Julkiseksi tiedoksi annettakoon, että AJ otti minuun yhteyttä yksityisviestitse, enkä usko mitään kummempaa vahinkoa tapahtuneen. Käytän silti jatkossakin nimimerkkiäni palstalla ja toivon muiden tekevän samoin.
-
NuoriDaavid
Jaa? Minä en kyllä tätä naureskelua muista. Kaivat varmasti todisteet esiin.EveryWoman kirjoitti:IhQbeibet! *mus* Ja teistä ainakin toinen (Dave) vielä kehtasi mulle naureskella, kun ilmoitin välittäväni nettitutuista siinä missä muistakin hyvänpäiväntuttavuuksista.Chap kirjoitti:Viittaatko tällä Taloussanomien kommentteihin? Mulla tuli siinä sama fiilis. Lohduttaa kuitenkin tietää, että Taloussanomien keskustelut vetävät aina puoleensa, joka asiasta valittavia tampioita.NuoriDaavid kirjoitti:Kumma fiiliis: kun kitinäläista arvosteltiin, niin tunsin tarvetta ryhtyä puolustamaan häntä.
-
Aito_Johanna
Joo, harmi, että rupesin ylivarovaiseksi.EveryWoman kirjoitti:No tod! Etenkin vittuilut ois kiinnostaneet muakin!Aito_Johanna kirjoitti:Olis tosiaan voinutkin poistaa vain linkin ja jättää onnittelut ja vittuilut.Onnitteluja nyt saa muutenkin.
Mutta eiköhän noilta irtoa uusia vittuiluja, jos kauniisti pyydät
-
NuoriDaavid
off topic, mutta so not:Rahkapussi kirjoitti:Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta autaPerttiMakimaa kirjoitti:Ilmankos suhde rakoilee...Storia kirjoitti:Enrique Iglesias: Minulla on pieni “vehje”
pokkaa! Anna parka!
Yleisen elämänkokemuksen perusteella väitän, että parisuhteessa mies on keskimäärin seksin suhteen useimmiten aloitteen tekevä henkilö. Tarkoitan siis pitkään jatkunutta, vakiintunutta suhdetta. Mitenkä nuo lepsot homman hoitavat.
-
EveryWoman
- Kitisijä
Äh, en jaksa. Myönnän mieluummin muistaneeni väärin (joku täältä se kuiteski oli, nih!).NuoriDaavid kirjoitti:Jaa? Minä en kyllä tätä naureskelua muista. Kaivat varmasti todisteet esiin.
-
EveryWoman
- Kitisijä
Miten elcolta pyydetään kauniisti, jos suun käyttömahdollisuudet on rajoitettu puheeseen? Veikkaan, että elco saisi tästä aiheesta tiukimman paskakakun taputeltua.Aito_Johanna kirjoitti:eiköhän noilta irtoa uusia vittuiluja, jos kauniisti pyydät
Viimeksi muokannut EveryWoman, 31.08.2007 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Niba
- Kitisijä
Mä oon pettyny suhun!EveryWoman kirjoitti:Äh, en jaksa. Myönnän mieluummin muistaneeni väärin (joku täältä se kuiteski oli, nih!).NuoriDaavid kirjoitti:Jaa? Minä en kyllä tätä naureskelua muista. Kaivat varmasti todisteet esiin.
Pyyhin Netikettiin..
-
NuoriDaavid
Epäilen kyllä syylliseksi jotain muuta.EveryWoman kirjoitti:Äh, en jaksa. Myönnän mieluummin muistaneeni väärin (joku täältä se kuiteski oli, nih!).NuoriDaavid kirjoitti:Jaa? Minä en kyllä tätä naureskelua muista. Kaivat varmasti todisteet esiin.
Kuten jo aiemmin kerroin, olisin NIIN halunnut kirjoittaa taloussanomiin, että EW on teitä fiksumpi.
-
EveryWoman
- Kitisijä
Itse asiassa epäilin kommentteja lukiessani, että jotkut täältä ovat sinne kirjoitelleetkin.NuoriDaavid kirjoitti:olisin NIIN halunnut kirjoittaa taloussanomiin
Tuntui jotenkin uskomattoman hassulta, siis hyvällä tavalla.
Edit: Juu mutta olisit nyt hyvä mies kirjoittanut sinne tuon mainitsemasi, sanasta sanaan! Olisivat varmaan olleet heti tosi noloina hei.
-
Storia
EveryWoman kirjoitti:Itse asiassa epäilin kommentteja lukiessani, että jotkut täältä ovat sinne kirjoitelleetkin.NuoriDaavid kirjoitti:olisin NIIN halunnut kirjoittaa taloussanomiin![]()
-
NuoriDaavid
EveryWoman kirjoitti:Itse asiassa epäilin kommentteja lukiessani, että jotkut täältä ovat sinne kirjoitelleetkin.NuoriDaavid kirjoitti:olisin NIIN halunnut kirjoittaa taloussanomiin![]()
Tuntui jotenkin uskomattoman hassulta, siis hyvällä tavalla.
Edit: Juu mutta olisit nyt hyvä mies kirjoittanut sinne tuon mainitsemasi, sanasta sanaan! Olisivat varmaan olleet heti tosi noloina hei.
-
EveryWoman
- Kitisijä
Ahahahaaa!! Se oli hyvä kirjoitus.Storia kirjoitti:tunnustan!
...Ei kai kitisijät sentään Fashion Finlandiinkin ole soluttautuneet?
-
NuoriDaavid
Me olemme kaikkialla.EveryWoman kirjoitti:Ahahahaaa!! Se oli hyvä kirjoitus.Storia kirjoitti:tunnustan!
![]()
...Ei kai kitisijät sentään Fashion Finlandiinkin ole soluttautuneet?
-
EveryWoman
- Kitisijä
"Nytkin juttelen sen kaa tosi fiksuja Paskanjauhanta-osiossa! Te ette ymmärrä mitään!"NuoriDaavid kirjoitti:Perusteluna: mä tunnen sen yhdeltä runkkaripalstalta.