Hirvipaistia ja jänöpaistia. Lisukkeena tuoretta kotimaista kurkkua ja viimeisiä tän vuotisia mutsin tomaatteja.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
lohta, kurkkua, tomaattia ja kesäkurpitsaa (pakkasesta).
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tänään tarjoilemme paahdettua ankankoipea texmex-chipotleuuniperunalla, talon coleslaw-salaattia ja juomaksi sommelierimme suosittelee Santa Ana Malbec-Shiraz Reserveä jonka mausteinen, karpaloon vivahtava notkeus tukee täyteläisesti AkuAnkanpoikaa, ja jonka tanniinien, tammitynnyreissä muodostunut pehmeys antaa mukavaa kaikua chipotlen hienostuneille tammen ja omenapuun savujen aromeille.
Lautaselle silppusin neljänneksen kiinankaalista. Päälle kippaan kanan- ja naudansuikaleita santa marian x-hot tacomaustepussilla ryyditettynä. Päälle punasipuli pieneksi pilkottuna.
Bluntly kirjoitti:Edit: X-hot in my arse, hiukan suuta lämmittää.
Efektit siis paranee matkalla !!1
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Viime syksyn hirvikeittoa, sitkeetä, liian suolasta ja pippurista.
Huomenna tän syksyn hirvikeittoa, vasasta tehty, eli voisi olla mureampaa kuin tänään syöty.
-
Rauno Räsänen:
^ Minä luulin, että meidän safkat meni pieleen kun Massingin samppanja oli odotettua heikompaa nieriän kanssa. Legoleikkeihin se onneksi sopi ihan jees.