Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Asiasta oli iso juttu paperihesarissa. Ehkä kannattaisi joskus lukea sitä hyysäriäkin.
Mä muuten luen. Arkisin ei ehdi, joten tulee vain viikonloppuversio.
Ok. Kannattaa tosiaan lukea, niin huomaa, että tämäkään tabu ei ole tabu, vaan maan suurin päivälehti on tehnyt asiasta koko sivun jutun jo 3½ vuotta sitten.

Mutta tästä huolimatta paikoilleen juuttuneen äänilevyn tavoin jaksetaan kertoa, miten maahanmuuton ja islamin ongelmista ei saa puhua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta tästä huolimatta paikoilleen juuttuneen äänilevyn tavoin jaksetaan kertoa, miten maahanmuuton ja islamin ongelmista ei saa puhua.
Koska vastapuoli on eri mieltä ja vallitseva asiantila ei kokonaan miellytä, niin harmitusta ei osata muullakaan tavalla ilmentää. Syytetään nyt kuitenkin jotain.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Seuraavaksi myymään eskimoille lunta ja Saharaan hiekkaa:

http://www.hs.fi/talous/Pietarilaiset+o ... 5546972175
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: "Ulkomaalaiset ja ulkomailla syntyneet syyllistyvät raiskauksiin selkeästi useammin kuin kantaväestö."

Eihän näin saa sanoa.
Veikkaan, että nyt urpiainen taas rientää hätiin ja huutaa kuin hinaaja, että miksei muka saisi ja että saapas, saapas. Siinä sivussa pahoitellaan hommalaisten retoriikkaa sekä päivitellään persuja, aikoja ja tapoja. Tämän jälkeen keskustelu on käyty, vaikka itse ongelmasta (siis niistä raiskauksista) ei ole puhuttu sanallakaan.

Toinen vaihtoehto olisi tietenkin kuvakelata keskusteluun niistä todellisista ongelmista.
No aloita keskustelu siitä, mikä sun mielestäsi on itse ongelma. Jos saat yllättäen jotain mielenkiintoista sanottua, saatan osallistua keskusteluun. Tämän keskustelun taas avasi Vagabondo, ja pointti jonka hän halusi tehdä oli, että asia olisi muka jotenkin tabu suomalaisessa keskustelussa. Ja kuten Dave täysin asiaankuuluvasti huomautti, Vagabondon heitto on, tietysti, silkkaa perushommaroskaa eli tietämättömyyttä, tarkoitushakuista vääristelyä tai vain typeryyttä. Dave siis keskusteli siitä aiheesta, minkä Vagabondo nosti esiin. Jos muiden avaamat aiheet eivät miellytä, avaa omat keskustelusi äläkä marise siellä kuin mikäkin marttyyri.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti: Raiskaajat ovat useimmiten nuoria miehiä. Mamuissa tuo ryhmä on yliedustettuna suhteessa suomalaiseen jakaumaan.
Kuten olen aiemminkin sanonut niin turvapaikojen jaossa pitäisi ilman muuta suosia naisia, koska naiset oletettavasti rähinöivät vähemmän, ovat paskamaassa kurjistetummassa asemassa ja integroituvat paremmin.

Perheenyhdistäminen ei pitäisi olla optio, jollei aviomiehen pakolaisstatus täyty ja muuntyyppisiä humamamuja kuin pakolaisia ei tietenkään pitäisi sallia maahan ensinkään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
elco
Kitisijä

urpiainen kirjoitti: Ja kuten Dave täysin asiaankuuluvasti huomautti, Vagabondon heitto on, tietysti, silkkaa perushommaroskaa eli tietämättömyyttä, tarkoitushakuista vääristelyä tai vain typeryyttä.
Tässähän näyttäisi käyneen aika pitkälti kuten ennustinkin.
urpiainen
Kitisijä

elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Ja kuten Dave täysin asiaankuuluvasti huomautti, Vagabondon heitto on, tietysti, silkkaa perushommaroskaa eli tietämättömyyttä, tarkoitushakuista vääristelyä tai vain typeryyttä.
Tässähän näyttäisi käyneen aika pitkälti kuten ennustinkin.
Joo. Mäkin olen ollut huomaavinani, että pahimmat hommaharhasi saattavat olla karisemassa pois ja huomaat itsekin, että valtaosa perus-halla-ahoiluista on roskaa. Ehkä Ruotsi sivistää?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco
Kitisijä

urpiainen kirjoitti: Joo. Mäkin olen ollut huomaavinani, että pahimmat hommaharhasi saattavat olla karisemassa pois ja huomaat itsekin, että valtaosa perus-halla-ahoiluista on roskaa. Ehkä Ruotsi sivistää?
Sulle pitää kyllä kaikki vääntää rautakangesta. Kävi siis juuri kuten ennustinkin:
elco kirjoitti: Veikkaan, että nyt urpiainen taas rientää hätiin ja huutaa kuin hinaaja, että miksei muka saisi ja että saapas, saapas. Siinä sivussa pahoitellaan hommalaisten retoriikkaa sekä päivitellään persuja, aikoja ja tapoja. Tämän jälkeen keskustelu on käyty, vaikka itse ongelmasta (siis niistä raiskauksista) ei ole puhuttu sanallakaan.
Tunti myöhemmin:
urpiainen kirjoitti: Vagabondon heitto on, tietysti, silkkaa perushommaroskaa eli tietämättömyyttä, tarkoitushakuista vääristelyä tai vain typeryyttä. Dave siis keskusteli siitä aiheesta, minkä Vagabondo nosti esiin.
urpiainen
Kitisijä

elco kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti: Raiskaajat ovat useimmiten nuoria miehiä. Mamuissa tuo ryhmä on yliedustettuna suhteessa suomalaiseen jakaumaan.
Kuten olen aiemminkin sanonut niin turvapaikojen jaossa pitäisi ilman muuta suosia naisia, koska naiset oletettavasti rähinöivät vähemmän, ovat paskamaassa kurjistetummassa asemassa ja integroituvat paremmin.
Yllättäen olen eri mieltä. Siinä olisin kyllä tulossa vastaan, että esimerkiksi sopimuksiin perustuvaa pakolaiskiintiötä täytettäessä pakolaisia voitaisiin valita muiden maiden tapaan vähän itsekkäämmin kriteerein kuin aiemmin, vaikka tällaiset karjamarkkinat äkkiseltään vähän luotaantyöntäviltä kuulostavatkin. Mutta kyllä turvapaikan myöntäminen pitää perustua vain ja ainoastaan siihen, että hakija on turvapaikkasäädösten mielessä vainottu lähtömaassaan. On tärkeätä, että turvapaikkajärjestelmä säilytetään tässä mielessä puhtaana, eikä anneta pisteutä sukupuolesta tms. Kääntöpuolena sitten se, että prosessin pitäisi olla paljon nopeampi, ja turvapaikkakanavan väärinkäyttö elintasopakolaisuuden kavanana pitäisi tyrmätä totaalisesti ja nopeasti.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Mitäs niistä raiskauksista nyt pitäis sanoa?

Ne on ikävä juttu ja ei pitäisi raiskata?

M'kay?
urpiainen
Kitisijä

elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Joo. Mäkin olen ollut huomaavinani, että pahimmat hommaharhasi saattavat olla karisemassa pois ja huomaat itsekin, että valtaosa perus-halla-ahoiluista on roskaa. Ehkä Ruotsi sivistää?
Sulle pitää kyllä kaikki vääntää rautakangesta. Kävi siis juuri kuten ennustinkin:
elco kirjoitti: Veikkaan, että nyt urpiainen taas rientää hätiin ja huutaa kuin hinaaja, että miksei muka saisi ja että saapas, saapas. Siinä sivussa pahoitellaan hommalaisten retoriikkaa sekä päivitellään persuja, aikoja ja tapoja. Tämän jälkeen keskustelu on käyty, vaikka itse ongelmasta (siis niistä raiskauksista) ei ole puhuttu sanallakaan.
Tunti myöhemmin:
urpiainen kirjoitti: Vagabondon heitto on, tietysti, silkkaa perushommaroskaa eli tietämättömyyttä, tarkoitushakuista vääristelyä tai vain typeryyttä. Dave siis keskusteli siitä aiheesta, minkä Vagabondo nosti esiin.
Mitä sä nyt sekoilet? Mähän lainasin noi kaikki jutut siinä viestissäni, eli olin toki niistä tietoinen. Totesin nyt, että ilokseni huomaan sinunkin tunnistavan yhä enemmän hommapropagandaroskaa sellaiseen törmätessäsi ja luottavan minuun, että tulen sellaisen epätoden pptaskan korjaamaan. Nyt vain Dave ehti ensin.
elco
Kitisijä

^^^ Njoo, pakolaiset eivät ole issue. Sama se oikeastaan minulle millaisella kauneuskilpailulla niitä valitaan.

Itse kuitenkin antaisin etusijan hädänalaiselle naiselle miehen sijaan, jos muilla seikoilla ei eroa saada aikaan. Ymmärrän kyllä senkin, että vaikeasti integroituvien miesten tuottamisella on yhteiskuntaa mädättävä ja sitämyöten vasemmistolaisesti ajattelevien mielestä toivottava vaikutus.
elco
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Mitäs niistä raiskauksista nyt pitäis sanoa?

Ne on ikävä juttu ja ei pitäisi raiskata?

M'kay?
Niin, en mä pahemmin raiskaakaan. Etkä sä. Mutta Suomeen roudataan kamelikuskia, jotka todistettavasti raiskaavat.

Ne tyypit, jotka sallivat kamelikuskien roudaamisen (kuten sinä) saisivat mielestäni esittää uskottavan ratkaisun miten ongelma saadaan kuriin.

Minulla on siihen toki oiva resepti, jota ei taida olla kovin vaikea arvata: tästä sekunnista hamaan tulevaisuuteen maahan ei lasketa ainuttakaan humamamua, joka ei täytä pakolaisstatusta ja ne jotka jo Suomessa ollessaan syyllistyvät mihinkään vähänkään vakavampaan rikokseen tai toistuviin kevyempiin pistetään paluupostissa takaisin olosuhteista riippumatta.

Takaan, että reseptini vähentää raiskauksia, vahingontekoja, ryöstöjä, varkauksia, kavalluksia ja pahoinpitelyitä, joista suomalaiset joutuvat avomen maahanmuuttopolitiikan vuoksi kärsimään.
urpiainen
Kitisijä

elco kirjoitti:Itse kuitenkin antaisin etusijan hädänalaiselle naiselle miehen sijaan, jos muilla seikoilla ei eroa saada aikaan. Ymmärrän kyllä senkin, että vaikeasti integroituvien miesten tuottamisella on yhteiskuntaa mädättävä ja sitämyöten vasemmistolaisesti ajattelevien mielestä toivottava vaikutus.
No taas tulee tuota perusteetonta potaskaa. Missäköhän nyt joku "vasemmistolaisesti ajatteleva" on esittänyt tuollaista (muualla kuin mustassa mielikuvituksessasi)? Kuten koetin selittää, turvapaikkaprosessi ei toimi niin, eikä sen pidäkään toimia, että on olemassa joku "vapaa turvapaikka" johon valitaan joku maahanmuuttaja. Turvapaikkoja ei ole olemassa vapaana yhtään, vaan sellainen voidaan poikkeustapauksesa myöntää henkilölle, joka täyttää erittäin tiukat turvapaikan myöntämisen kriteerit. Lässytyksesi on typerää ja irrelevanttia.
elco kirjoitti:Niin, en mä pahemmin raiskaakaan. Etkä sä. Mutta Suomeen roudataan kamelikuskia, jotka todistettavasti raiskaavat.

Ne tyypit, jotka sallivat kamelikuskien roudaamisen (kuten sinä) saisivat mielestäni esittää uskottavan ratkaisun miten ongelma saadaan kuriin.

Minulla on siihen toki oiva resepti, jota ei taida olla kovin vaikea arvata: tästä sekunnista hamaan tulevaisuuteen maahan ei lasketa ainuttakaan humamamua, joka ei täytä pakolaisstatusta ja ne jotka jo Suomessa ollessaan syyllistyvät mihinkään vähänkään vakavampaan rikokseen tai toistuviin kevyempiin pistetään paluupostissa takaisin olosuhteista riippumatta.
No kuten tunnettu humamamujen hyysääjää Sivustahuutaja tuossa jo huomautti, tilastotietojen uutisointi on vielä niin heikkoa, että emme vielä tiedä, onko raiskausten yhteydessä tilastollisesti merkitsevä tekijä mamutausta vai pikemminkin esimerkiksi ikä ja sukupuoli. Jos käy niin, että merkitseviä tekijöitä ovatkin ikä, siviilisääty ja sukupuoli, oletko nyt aivan varmasti valmis vaatimaan, että Suomen laki alkaa kohtelemaan esimerkiksi sinua (nuorehko, naimaton mies) paljon ankarammin kuin niitä suomalaisia, jotka eivät samaan ikä-, siviilisääty- ja sukupuolikategoriaan osu?
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:No kuten tunnettu humamamujen hyysääjää Sivustahuutaja tuossa jo huomautti, tilastotietojen uutisointi on vielä niin heikkoa, että emme vielä tiedä, onko raiskausten yhteydessä tilastollisesti merkitsevä tekijä mamutausta vai pikemminkin esimerkiksi ikä ja sukupuoli.
Kyllä me tiedämme. Asiaa on tutkittu. Tämä keskustelu on käyty. Vakioiduillakin tekijöillä yliedustus esim. seksuaalirikoksissa. Humamamunistin vastaushan tähän on tietysti spekuleerata sillä, että ilmoittamisherkkyys on sitten varmaan korkeampi jos mamukamu raiskaa - vaikka suurin osa pääkaupunkiseudulla elävistä viehettävistä kantasuomalaisista naisista tietää tasan ja tarkkaan mikä on naisen osa tiettyjen ihmisryhmien maailmankatsomuksessa ja miten se vaikuttaa käytökseen.

Oslon rikostilastot ovat aika erityisen karmaisevan valaisevia ja rikosten takana olevat asenteet ja niihin liittyvät tarinat vielä karmaisevampia. Ei tästä aiheesta pitäisi enää joutua halkomaan näitä hiuksia. Islamilainen ajattelu ja liberaali, tasa-arvoinen länsimainen naisihanne eivät mahdu samojen rajojen sisään.

Mm. tässä asiaa on käsitelty ihan hessarissakin.

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... helsingin/
Viimeksi muokannut So Hard, 11.10.2011 17:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Universaali disclaimer.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

urpiainen kirjoitti:
elco kirjoitti:Itse kuitenkin antaisin etusijan hädänalaiselle naiselle miehen sijaan, jos muilla seikoilla ei eroa saada aikaan. Ymmärrän kyllä senkin, että vaikeasti integroituvien miesten tuottamisella on yhteiskuntaa mädättävä ja sitämyöten vasemmistolaisesti ajattelevien mielestä toivottava vaikutus.
No taas tulee tuota perusteetonta potaskaa. Missäköhän nyt joku "vasemmistolaisesti ajatteleva" on esittänyt tuollaista (muualla kuin mustassa mielikuvituksessasi)? Kuten koetin selittää, turvapaikkaprosessi ei toimi niin, eikä sen pidäkään toimia, että on olemassa joku "vapaa turvapaikka" johon valitaan joku maahanmuuttaja. Turvapaikkoja ei ole olemassa vapaana yhtään, vaan sellainen voidaan poikkeustapauksesa myöntää henkilölle, joka täyttää erittäin tiukat turvapaikan myöntämisen kriteerit. Lässytyksesi on typerää ja irrelevanttia.
elco kirjoitti:Niin, en mä pahemmin raiskaakaan. Etkä sä. Mutta Suomeen roudataan kamelikuskia, jotka todistettavasti raiskaavat.

No kuten tunnettu humamamujen hyysääjää Sivustahuutaja tuossa jo huomautti, tilastotietojen uutisointi on vielä niin heikkoa, että emme vielä tiedä, onko raiskausten yhteydessä tilastollisesti merkitsevä tekijä mamutausta vai pikemminkin esimerkiksi ikä ja sukupuoli. Jos käy niin, että merkitseviä tekijöitä ovatkin ikä, siviilisääty ja sukupuoli, oletko nyt aivan varmasti valmis vaatimaan, että Suomen laki alkaa kohtelemaan esimerkiksi sinua (nuorehko, naimaton mies) paljon ankarammin kuin niitä suomalaisia, jotka eivät samaan ikä-, siviilisääty- ja sukupuolikategoriaan osu?
VAstustamattoman luotettava muistikuvani kertoo (kenties tuosta HS:n vuoden -08 uutisesta, joka oli paperiversiossa laajempi), että maahanmuuttajien yliedustus säilyy (toki huomattavasti pienentyen), vaikka vakioitaisiin tunnettujen pahanlaatuisten muuttujien, kuten miessukupuoli, nuori ikä ja alhainen koulutustaso suhteen.
elco
Kitisijä

urpiainen kirjoitti: No kuten tunnettu humamamujen hyysääjää Sivustahuutaja tuossa jo huomautti, tilastotietojen uutisointi on vielä niin heikkoa, että emme vielä tiedä, onko raiskausten yhteydessä tilastollisesti merkitsevä tekijä mamutausta vai pikemminkin esimerkiksi ikä ja sukupuoli. Jos käy niin, että merkitseviä tekijöitä ovatkin ikä, siviilisääty ja sukupuoli, oletko nyt aivan varmasti valmis vaatimaan, että Suomen laki alkaa kohtelemaan esimerkiksi sinua (nuorehko, naimaton mies) paljon ankarammin kuin niitä suomalaisia, jotka eivät samaan ikä-, siviilisääty- ja sukupuolikategoriaan osu?
Niin. Usein vasemmistolaisilla menee tietty sekaisin onko Suomi olemassa suomalaisia varten vai päinvastoin, mutta minusta Suomi on etupäässä suomen kansalaisten edunvalvontayhteisö. Minä en Suomen kansalaisena ole tässä se issue.

Huomaatko, että mutuilet aivan täyttä soopaa? Käytät efektiivisesti "suomalaisetkin raiskaavat" nolla-argumenttia.

Minä kyllä kääntäisin todistustaakan niin päin, että kun kerta on tilastoitu, että mamut raiskaavat pirusti niin näyttäkää te (faktoin, kiitos) toteen, että kyse on vain mamujen demografiasta, joka luonnonvoiman lailla selittää raiskaukset. Jollet siis kykene selittämään raiskauksien osuutta demografialla tai vaihtoehtoisesti esittämään reseptiä ongelmien korjaamiseen, joka toimii paremmin kuin minun reseptini niin esitä kerrankin fiksua ja ole hiljaa.

Ja ennenkuin päästät mahtavat väittelytaitosi lopullisesti irti minun pitänee varmuuden vuoksi todeta, että fantasioimasi huorissakäyntini eivät liity asiaan mitenkään.
Viimeksi muokannut elco, 11.10.2011 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco
Kitisijä

tupla
Viimeksi muokannut elco, 11.10.2011 17:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So Hard
Kitisijä

Oleskelulupien ja raiskausten välinen korrelaatio Ruotsissa.

Kuva

Jotensakin vastaansanomaton kuva. Vaikuttaa kovasti samalta kuin alkoholin kokonaiskulutuksen ja väkivaltarikollisuuden välinen suhde.
Universaali disclaimer.
elco
Kitisijä

urpiainen kirjoitti: No kuten tunnettu humamamujen hyysääjää Sivustahuutaja tuossa jo huomautti, tilastotietojen uutisointi on vielä niin heikkoa, että emme vielä tiedä, onko raiskausten yhteydessä tilastollisesti merkitsevä tekijä mamutausta vai pikemminkin esimerkiksi ikä ja sukupuoli. Jos käy niin, että merkitseviä tekijöitä ovatkin ikä, siviilisääty ja sukupuoli, oletko nyt aivan varmasti valmis vaatimaan, että Suomen laki alkaa kohtelemaan esimerkiksi sinua (nuorehko, naimaton mies) paljon ankarammin kuin niitä suomalaisia, jotka eivät samaan ikä-, siviilisääty- ja sukupuolikategoriaan osu?
Niin. Usein vasemmistolaisilla menee tietty sekaisin onko Suomi olemassa suomalaisia varten vai päinvastoin, mutta minusta Suomi on etupäässä suomen kansalaisten edunvalvontayhteisö.

Huomaatko, että mutuilet aivan täyttä soopaa? Käytät efektiivisesti "suomalaisetkin raiskaavat" nolla-argumenttia.

Minä kyllä kääntäisin todistustaakan niin päin, että kun kerta on tilastoitu, että mamut raiskaavat pirusti niin näyttäkää te (faktoin, kiitos) toteen, että kyse on vain mamujen demografiasta, joka luonnonvoiman lailla selittää raiskaukset. Jollet siis kykene selittämään raiskauksien osuutta demografialla tai vaihtoehtoisesti esittämään reseptiä ongelmien korjaamiseen, joka toimii paremmin kuin minun reseptini niin esitä kerrankin fiksua ja ole hiljaa.

Pitäisikö tässä yhteydessä varmuuden vuoksi todeta, että fantasioimasi minun huorissakäyntini eivät liity asiaan mitenkään.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Urpilaiselle: Tietenkin hyyryläisille on ihan perusteltua pitää kovempaa kuria kuin isännille?

Kansalaisuuteen sitten kunnon kriteerit ja kun nuo täyttyvät, niin avot: mamusta on tuulut supisuomalainen, jota kohdellaan kuten kansalaista. Minusta tämä on reilua.

Jos kerran tulee todistetusti helvetistä, niin hyvinvointivaltion tarjoaman kiirastulen ei pitäisi olla ongelma, jos ihan taivaasen asti on mieli.
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 11.10.2011 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

elco kirjoitti:

Takaan, että reseptini vähentää raiskauksia, vahingontekoja, ryöstöjä, varkauksia, kavalluksia ja pahoinpitelyitä, joista suomalaiset joutuvat avomen maahanmuuttopolitiikan vuoksi kärsimään.
Niin. Tämä tuntuu vain pahasti kollektiiviselta rangaistukselta. Kaikkia ei-suomalaisia rangaistaan siitä, että jotkut ei- suomalaiset raiskaavat.

Veikkaanpa, että missä tahansa humamamuporukassa rikoksiin syyllistyvät on kuitenkin vähemmistö.
urpiainen
Kitisijä

elco kirjoitti:onko Suomi olemassa suomalaisia varten vai päinvastoin, mutta minusta Suomi on etupäässä suomen kansalaisten edunvalvontayhteisö.

Minä kyllä kääntäisin todistustaakan niin päin, että kun kerta on tilastoitu, että mamut raiskaavat pirusti niin näyttäkää te (faktoin, kiitos) toteen, että kyse on vain mamujen demografiasta, joka luonnonvoiman lailla selittää raiskaukset.
En ole kertaakaan esittänyt, että mamujen yliedustus katoaisi paremmalla vakioinnilla (sanoin, etten tiedä). Olen kysynyt, että hyväksytkö kollektiivisen syyllistämisen samalla argumentilla silloinkin, kun (jos) se ei kohdistu mamuihin. Ja taisin saada vastauksen: et hyväksy, koska suomalaisia tuleekin mielestäsi kohdella Suomessa eri tavoin kuin mamuja. Tämä on ihan ok ja varmasti monen jakama kanta - tosin kun tämä on lähtökohtana, tilastot ovat kai loppujen lopuksi aika irrelevantteja.
Viimeksi muokannut urpiainen, 11.10.2011 17:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So Hard
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Veikkaanpa, että missä tahansa humamamuporukassa rikoksiin syyllistyvät on kuitenkin vähemmistö.
Romanian romanit?
Universaali disclaimer.
elco
Kitisijä

urpiainen kirjoitti: Kuten koetin selittää, turvapaikkaprosessi ei toimi niin, eikä sen pidäkään toimia, että on olemassa joku "vapaa turvapaikka" johon valitaan joku maahanmuuttaja. Turvapaikkoja ei ole olemassa vapaana yhtään, vaan sellainen voidaan poikkeustapauksesa myöntää henkilölle, joka täyttää erittäin tiukat turvapaikan myöntämisen kriteerit. Lässytyksesi on typerää ja irrelevanttia.
Ohitin tämän, koska tämä sepustuksesi oli vaan vähän idioottimaista eikä megapaskaa kuten demografiaselitysmutuilusi, joka ammuttiinkin alas samanaikaisesti kolmelta taholta niin, että urpiaisen höyhenet vain pöllyävät.

En tiedä, missä pölhöuniversumissa elät, mutta kyllä se kuule vaan pruukaa menemään niin, että pakolaisia on enemmän kuin kiintiössä paikkoja. Vai oletko jotenkin tästä eri mieltä? Jos olet niin faktaa tiskiin, jookos kookos?