Autoilu 2

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
So Hard
Kitisijä

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tässä on nyt vähän sama asetelma kuin tunkion asukas huutelisi loistohuvilaan, että teillä on nurtsi ajamatta.
Universaali disclaimer.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Yhden Seatin omistaneena ottaisin noista Clion miettimättä sekuntiakaan.
So Hard
Kitisijä

masa kirjoitti:Yhden Seatin omistaneena ottaisin noista Clion miettimättä sekuntiakaan.
Sulla ei sitten mene kovin äkkiä oppi perille ranskalaisista. Mä jättäisin noi molemmat kauppaan miettimättä sekuntiakaan.
Universaali disclaimer.
masa

So Hard kirjoitti:Sulla ei sitten mene kovin äkkiä oppi perille ranskalaisista. Mä jättäisin noi molemmat kauppaan miettimättä sekuntiakaan.
Jos molempien hylkääminen olis vaihtoehto, niin minäkin jättäisin. Seat vaan oli sellainen kokemus autosta jossa ei ollut minkäänlaista laatua havaittavissa. Sen kohdalla opin että mikä tahansa on parempi vaihtoehto.
Kiukkutipu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Kolme vuotta duunia Renault-myynnissä opetti, että ei ikinä koskaan yhtään ranskalaista kulkuneuvoa, ei minkään merkkistä.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Kiukkutipu kirjoitti:Kolme vuotta duunia Renault-myynnissä opetti, että ei ikinä koskaan yhtään ranskalaista kulkuneuvoa, ei minkään merkkistä.
Ranska vastaan Espanja. Laatua tiedossa ainoastaan jalkapallossa.
Kiukkutipu
Kitisijä

^Myös ruoka on varsin kelvollista kummassakin maassa :think:
So Hard
Kitisijä

Kiukkutipu kirjoitti:^Myös ruoka on varsin kelvollista kummassakin maassa :think:
Tässä mennään makukysymysten äärelle. Ranskalainen keittiö on minusta aika yliarvostettua.
Universaali disclaimer.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paitsi ranskassa, ei ne osaa edes kunnollista sipulikeittoa tehdä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^^ mutta saksassa ruoka on paskaa. Eikä japanistakaan tule muuta hyvää kuin sushi. Tuosta syystä uudenkaupunginkin autot on ihan jees.
Bluntly
Kitisijä

Bratwurstilautanen opeliksin kojelaudalta nautittuna on juurikin parasta.
Kiukkutipu
Kitisijä

So Hard kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:^Myös ruoka on varsin kelvollista kummassakin maassa :think:
Tässä mennään makukysymysten äärelle. Ranskalainen keittiö on minusta aika yliarvostettua.
Kyllä, mutta ei tarvitsekaan hienostella.
Niistä pikkukatujen ruokapaikoista saa edelleen parasta ruokaa lähes maassa kuin maassa, myös Ranskassa (tällä peräti kolmen ranskalaiskaupungin käyneen vakaalla kokemuksella sanottuna :D ).
So Hard
Kitisijä

Kiukkutipu kirjoitti:Kyllä, mutta ei tarvitsekaan hienostella.
Niistä pikkukatujen ruokapaikoista saa edelleen parasta ruokaa lähes maassa kuin maassa, myös Ranskassa (tällä peräti kolmen ranskalaiskaupungin käyneen vakaalla kokemuksella sanottuna :D ).
Käymistäni maista ruoan top-listaa pitävät Japani ja Thaimaa. Japanin paikka ei perustu sushiin, josta en enemmälti edes välitä.

Kolmatta sijaa on vaikea jakaa. Esim. Espanjassa saa niin vaihtelevasti hyvää ruokaa ja kamalaa rasvamössöä.
Universaali disclaimer.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Kolme vuotta duunia Renault-myynnissä opetti, että ei ikinä koskaan yhtään ranskalaista kulkuneuvoa, ei minkään merkkistä.
Olemme ehkä puhuneet tästä ennenkin, mutta mitkähän nämä vuodet olivat?
Koskas se autojen maahantuonti vapautuikaan? :twisted:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
Olemme ehkä puhuneet tästä ennenkin, mutta mitkähän nämä vuodet olivat?
2001-2004
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Toi uusi klitorishan on pikkuautoksi ihan yllättävän kivan näkönen. Ainakin tosta suunnasta.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

MrM kirjoitti:Toi uusi klitorishan on pikkuautoksi ihan yllättävän kivan näkönen. Ainakin tosta suunnasta.
Mikä muhun on mennyt, kun olen samaa mieltä. Ilmeisesti Manalan lausunto oli sitten sarkasmia/ironiaa/vastaavaa.

Pace Pertsa, mun mielestä Clio ei näytä juuri lainkaan Leonilta. Ikkunan linjoista tuli enemmän vaikka Fiesta mieleen, mutta tästä kulmasta Clio on sitä(kin) onnistuneempi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Vaivauduin googlaaman, oonhan mä ton jo jossain auto-ohjelmassa nähnytkin. Kyllä toi perse mun silmään parempi ja tasapainoisempi on kuin keula. Keulassa koko valohässäkkä-keulamaski -yhdistelmä on jotenkin pikkusen yliampuvan ja raskaan näkönen kärpässilmäviritys. Tekee koko keulasta aikamoisen tynnyrin ja renkaista pienen näköiset. Korotettu konepelti alleviivaa koko asiaa.

Kuva
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Eihän cliossa ja leonissa ole mitään samaa? Muotokielet ovat täysin erilaiset: Leon on viistetyillä linjoilla koristeltu golf ja clio on hyvin orgaaninen muodoiltaan.

Kuva

Kuva
So Hard
Kitisijä

exPertti kirjoitti:Takakulmaan on saatu oudon monta yhtäläisyyttä. Siis tämä lähti siitä kun näin tuon linkittämäni Leonin kuvan ja nopeasti katsoin että mistäs merkistä tämä uutinen olikaan. Mutta kuten sanoin, kettuillakseni kirjoitin.
No kyllä sä taidat olla ainoa joka niitä yhtäläisyyksiä on tähän mennessä nähnyt. Täytyy oolla ranskisfanisilmät väittääkseen, että joku noita muotoilun kukkasia kuten Clioja lähtisi kopioimaan.
Universaali disclaimer.
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

sivustahuutaja kirjoitti:^
Eihän cliossa ja leonissa ole mitään samaa?
No en minä ainakaan ole mitään sellaista väittänytkään, jos tuo viesti oli minulle osoitettu kuten tuosta nuolesta voisi päätellä.
-Hit it.
disasterpiece
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

sivustahuutaja kirjoitti:^
Eihän cliossa ja leonissa ole mitään samaa?
"Mitään samaa" on aika vahvasti sanottu, nykyään kun kaikki autot tuntuvat muistuttavan toisiaan. Minusta expertin persekuvat näistä autoista muistuttivat hyvinkin paljon toisiaan vihaisista takavaloista lähtien. Jos nää kuvat veisi aikakoneella muutaman vuosikymmenen taaksepäin, niin "eihän näissä ole mitään samaa" kiikuttaisi sanojansa äkkiä optikolle. Nykyään nuo muotoilun erot ovat niin pieniä.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Bluntly
Kitisijä

Bluntly
Kitisijä

exPertti kirjoitti:Olen vakavasti sitä mieltä, että en palkkaisi sinua enkä Tixiä muotoilujohtajaksi jos haluaisin yritykseni menestyvän. :)

Kieltämättä riskinä on, että suunnittelemissani autoissa näkyisi jumaloimani käytännöllisyys yli esteettisten arvojen ja tulos voisi olla lähellä:

Kuva