Kitinässäkö? Ei ikinä.nowaysis kirjoitti:vai vittuiletteko huvixenne
Ketä sitten panisisit?
Re: Ketä sitten panisisit?
Ei se ollu hirvee kuva!!! Se vaan näytti TAVALLISELTA eikä tähdeltänowaysis kirjoitti:Ettexte lue mun viestejä kokonaisuudessaan vai vittuiletteko huvixenne, häh?nowaysis kirjoitti:Perjantain leffassa sen tisut oli kyllä aikas pienet, muistaakseni. Siis kai ne horrorsilarit tuli kuvioihin vasta myöhemmin? Joo, voitte jättää ne hirveet kuvat postaamatta, tarkotin nyt tätä aikaa kun oli vielä suht selväpäinen ja normaalikroppainen b-luokan tähtönen

-
- Kitisijä
No näinpä. Aatelkaapa mihin meidän silmät on jo tottuneet...bliss kirjoitti:Ei se ollu hirvee kuva!!! Se vaan näytti TAVALLISELTA eikä tähdeltä
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Taran kroppa näyttää tuolta, koska sillä on useampi plastiikkaoperaatio mennyt vituilleen. Ihan yleistä tietoa ja on siitä itsekin kertonut, monesti. Varsinkin rintojen kanssa oli pahat.
-
- Kitisijä
En nyt panemisesta tiedä, mut tuli mieleen tätä kuvaa katsoessa ettei tolla nyt ihan hirveän vastenmielinenkään runko ole.
http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1231266/
Onks tää nyt se semmonen tapaus jonka kuva löytyy attention whore -määrittelyn kohdalta sanakirjassa?Manaaja kirjoitti:En nyt panemisesta tiedä, mut tuli mieleen tätä kuvaa katsoessa ettei tolla nyt ihan hirveän vastenmielinenkään runko ole.
Makea roppa kyl.
-
- Kitisijä
Manaaja kirjoitti:http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1231266/

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Läski, kauheet sellut. En panis.Manaaja kirjoitti:En nyt panemisesta tiedä, mut tuli mieleen tätä kuvaa katsoessa ettei tolla nyt ihan hirveän vastenmielinenkään runko ole.
Mä en varmaan voi edes ajatustasolla paneskella enää koska liityin juuri "Selibaatti 2010" -ryhmään 

Saitko alennusta vanhana jäsenenä? (pun intended)bliss kirjoitti:Mä en varmaan voi edes ajatustasolla paneskella enää koska liityin juuri "Selibaatti 2010" -ryhmään
-
- Kitisijä
Äläs nyt. Tyttö kertoi olevansa opiskelija, eli selkeästi fiksumpaa sorttia. Ikääkin oli vasta 32.NuoriD kirjoitti:Vantaa-look
Kiva kroppa oli tuossa kuvassa, mutta valitettavasti menee white trash kategoriaan. Tyylittömyys, tyylittömyys. Mut panisin, ei panonainen kolojaan niin kriittisesti valitse.
Onhan vartalo upea, mutta miksi sitä pitää tosiaan esitellä niin tyylittömästi.
Tekisi kuin minä, jolla on huono vartalo ja tyylitön pukeutuminen.
-
- Kitisijä
Ehkä jotkut tykkää tosta "likaisuudesta" ?NuoriD kirjoitti:Onhan vartalo upea, mutta miksi sitä pitää tosiaan esitellä niin tyylittömästi.
The great club outshines the individual, always and forever.
No varmasti tykkää, voi että kun muistelee millasiin keikistelyihin ja rekvisiittaan on elämänsä aikana pukeutunut miesten iloksi.Elppis kirjoitti:Ehkä jotkut tykkää tosta "likaisuudesta" ?NuoriD kirjoitti:Onhan vartalo upea, mutta miksi sitä pitää tosiaan esitellä niin tyylittömästi.

-
- Kitisijä
Eihän tässä naimisiin olla menossa.sivustahuutaja kirjoitti:Tyttö kertoi olevansa opiskelija, eli selkeästi fiksumpaa sorttia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Höh! Jos ei kelpaa lasten äidiksi, niin turha ruveta hikipäässä rehkimään.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eihän tässä naimisiin olla menossa.sivustahuutaja kirjoitti:Tyttö kertoi olevansa opiskelija, eli selkeästi fiksumpaa sorttia.
-
- Kitisijä
Pullantuoksu voi olla myös jäykistyneen kyrvän jättämä juustokatku noiden superpullien välissä.NuoriD kirjoitti:Höh! Jos ei kelpaa lasten äidiksi, niin turha ruveta hikipäässä rehkimään.
Takaapäin on aina optio.NuoriD kirjoitti:Tein virheen ja menin katsomaan ko. naisengalleriaa. Lerpahdus.
Tosin silloin noi kerrosvärjätyt Vantaa-look -hiukset hyppää silmille. Äh, ei tätä voi voittaa, pakko jättää panematta.
^Toivoin harkittua aikuisviihdesegmenttisijoitusta, mutta empaattisena pelkään käkikellon olevan sekaisin.
Mä voisin kuvitella laittavani nettiin alastonkuviani, tosin ilman kasvoja. Olen sen verran paljastelunhaluinen ihminen. Se tulee esiin normielämässäkin. Kehuja tjmv. en odottaisi vaan ne kiksit tulee nimenomaan siitä paljastelusta. Kommentteja ym. en todennäköisesti edes lukisi.
Vaikea selittää, ne tietää joilla taipumusta kikseillä näistä.
Vaikea selittää, ne tietää joilla taipumusta kikseillä näistä.
No siis. Kyllä mäkin sitten kun mulla on hottiskroppa, laitan tietty alastonkuvat nettiin. Se on muuten vähän sama kuin tekisi paljon töitä ja ostaisi sitten saatanan kalliin Jaguarin, ilman että laittaa siitä ensimmäistäkään kuvaa esille. Hulluutta.Suvinen kirjoitti:Kyseisen oloiset naiset saavat allekirjoittaneen hämmennyksen valtaan.
Varmaan kyseessä voi olla fiksu ja varmaan hyvällä itsetunnolla varustettu nainen, mutta mitä tarkoitusta palvelee omien alastonkuvien levittely netissä? Joko ei ole minkäänlaisia, kunnianhimoisia tulevaisuudensuunnitelmia, tai sitten ei yksinkertaisesti välitä pätkääkään siitä, millaisen kuvan antaa itsestään - muille kuin netissä tumputtajille. Lisäksi yleensä tämäntyyppiset paljastelijat ovat joko a) rumia, b) tyylittömiä tai c) molempia, ja kompensoivat puutteitaan kerjäämällä kehuja netissä. Kyseinen nainen on kuitenkin kaunis ja hyväkroppainen, terveellä ja taviksella tavalla. Liekö tavoitteena ura aikuisviihteen maailmassa, vai mikä moiseen ekshibitionismiin ajaa? Olen ymmälläni.
Kuvatekstiin laitan "Mwhahaha, et ollu saamassa".
-
- Kitisijä
Kyvyttömyys ja hyväksynnän hakeminen tuntuvat johtavan noihin kuviin yli 20-vuotiaiden kohdalla. Ilmeisesti ainoa saatavissa oleva positiivinen palaute on "on muuten hyvä perse!".NuoriD kirjoitti:^Toivoin harkittua aikuisviihdesegmenttisijoitusta, mutta empaattisena pelkään käkikellon olevan sekaisin.
Miehillä ei muuten ole tuotakaan vaihtoehtoa, eli kyvyttömät miehet tarvitsisivat jonkinlaista kohdistettua Kelan tukea.