Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:vai vittuiletteko huvixenne
Kitinässäkö? Ei ikinä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

nowaysis kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Perjantain leffassa sen tisut oli kyllä aikas pienet, muistaakseni. Siis kai ne horrorsilarit tuli kuvioihin vasta myöhemmin? Joo, voitte jättää ne hirveet kuvat postaamatta, tarkotin nyt tätä aikaa kun oli vielä suht selväpäinen ja normaalikroppainen b-luokan tähtönen :wink:
Ettexte lue mun viestejä kokonaisuudessaan vai vittuiletteko huvixenne, häh? :twisted:
Ei se ollu hirvee kuva!!! Se vaan näytti TAVALLISELTA eikä tähdeltä :P
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Ei se ollu hirvee kuva!!! Se vaan näytti TAVALLISELTA eikä tähdeltä :P
No näinpä. Aatelkaapa mihin meidän silmät on jo tottuneet...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Taran kroppa näyttää tuolta, koska sillä on useampi plastiikkaoperaatio mennyt vituilleen. Ihan yleistä tietoa ja on siitä itsekin kertonut, monesti. Varsinkin rintojen kanssa oli pahat.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva
Panisitko?
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

En nyt panemisesta tiedä, mut tuli mieleen tätä kuvaa katsoessa ettei tolla nyt ihan hirveän vastenmielinenkään runko ole.

http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1231266/
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:En nyt panemisesta tiedä, mut tuli mieleen tätä kuvaa katsoessa ettei tolla nyt ihan hirveän vastenmielinenkään runko ole.

Onks tää nyt se semmonen tapaus jonka kuva löytyy attention whore -määrittelyn kohdalta sanakirjassa?

Makea roppa kyl.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:En nyt panemisesta tiedä, mut tuli mieleen tätä kuvaa katsoessa ettei tolla nyt ihan hirveän vastenmielinenkään runko ole.

Läski, kauheet sellut. En panis.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä en varmaan voi edes ajatustasolla paneskella enää koska liityin juuri "Selibaatti 2010" -ryhmään :P
NuoriD

bliss kirjoitti:Mä en varmaan voi edes ajatustasolla paneskella enää koska liityin juuri "Selibaatti 2010" -ryhmään :P
Saitko alennusta vanhana jäsenenä? (pun intended)
NuoriD

Tein virheen ja menin katsomaan ko. naisengalleriaa. Lerpahdus.

Vantaa-look
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:Vantaa-look
Äläs nyt. Tyttö kertoi olevansa opiskelija, eli selkeästi fiksumpaa sorttia. Ikääkin oli vasta 32.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kiva kroppa oli tuossa kuvassa, mutta valitettavasti menee white trash kategoriaan. Tyylittömyys, tyylittömyys. Mut panisin, ei panonainen kolojaan niin kriittisesti valitse.
NuoriD

Onhan vartalo upea, mutta miksi sitä pitää tosiaan esitellä niin tyylittömästi.

Tekisi kuin minä, jolla on huono vartalo ja tyylitön pukeutuminen.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:Onhan vartalo upea, mutta miksi sitä pitää tosiaan esitellä niin tyylittömästi.

Ehkä jotkut tykkää tosta "likaisuudesta" ?
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Onhan vartalo upea, mutta miksi sitä pitää tosiaan esitellä niin tyylittömästi.

Ehkä jotkut tykkää tosta "likaisuudesta" ?
No varmasti tykkää, voi että kun muistelee millasiin keikistelyihin ja rekvisiittaan on elämänsä aikana pukeutunut miesten iloksi.

:)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

sivustahuutaja kirjoitti:Tyttö kertoi olevansa opiskelija, eli selkeästi fiksumpaa sorttia.
Eihän tässä naimisiin olla menossa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Tyttö kertoi olevansa opiskelija, eli selkeästi fiksumpaa sorttia.
Eihän tässä naimisiin olla menossa.
Höh! Jos ei kelpaa lasten äidiksi, niin turha ruveta hikipäässä rehkimään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Höh! Jos ei kelpaa lasten äidiksi, niin turha ruveta hikipäässä rehkimään.
Pullantuoksu voi olla myös jäykistyneen kyrvän jättämä juustokatku noiden superpullien välissä.
Manaaja

NuoriD kirjoitti:Tein virheen ja menin katsomaan ko. naisengalleriaa. Lerpahdus.
Takaapäin on aina optio.

Tosin silloin noi kerrosvärjätyt Vantaa-look -hiukset hyppää silmille. Äh, ei tätä voi voittaa, pakko jättää panematta.
NuoriD

^Toivoin harkittua aikuisviihdesegmenttisijoitusta, mutta empaattisena pelkään käkikellon olevan sekaisin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä voisin kuvitella laittavani nettiin alastonkuviani, tosin ilman kasvoja. Olen sen verran paljastelunhaluinen ihminen. Se tulee esiin normielämässäkin. Kehuja tjmv. en odottaisi vaan ne kiksit tulee nimenomaan siitä paljastelusta. Kommentteja ym. en todennäköisesti edes lukisi.

Vaikea selittää, ne tietää joilla taipumusta kikseillä näistä.
Manaaja

Suvinen kirjoitti:Kyseisen oloiset naiset saavat allekirjoittaneen hämmennyksen valtaan.

Varmaan kyseessä voi olla fiksu ja varmaan hyvällä itsetunnolla varustettu nainen, mutta mitä tarkoitusta palvelee omien alastonkuvien levittely netissä? Joko ei ole minkäänlaisia, kunnianhimoisia tulevaisuudensuunnitelmia, tai sitten ei yksinkertaisesti välitä pätkääkään siitä, millaisen kuvan antaa itsestään - muille kuin netissä tumputtajille. Lisäksi yleensä tämäntyyppiset paljastelijat ovat joko a) rumia, b) tyylittömiä tai c) molempia, ja kompensoivat puutteitaan kerjäämällä kehuja netissä. Kyseinen nainen on kuitenkin kaunis ja hyväkroppainen, terveellä ja taviksella tavalla. Liekö tavoitteena ura aikuisviihteen maailmassa, vai mikä moiseen ekshibitionismiin ajaa? Olen ymmälläni.
No siis. Kyllä mäkin sitten kun mulla on hottiskroppa, laitan tietty alastonkuvat nettiin. Se on muuten vähän sama kuin tekisi paljon töitä ja ostaisi sitten saatanan kalliin Jaguarin, ilman että laittaa siitä ensimmäistäkään kuvaa esille. Hulluutta.

Kuvatekstiin laitan "Mwhahaha, et ollu saamassa".
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:^Toivoin harkittua aikuisviihdesegmenttisijoitusta, mutta empaattisena pelkään käkikellon olevan sekaisin.
Kyvyttömyys ja hyväksynnän hakeminen tuntuvat johtavan noihin kuviin yli 20-vuotiaiden kohdalla. Ilmeisesti ainoa saatavissa oleva positiivinen palaute on "on muuten hyvä perse!".

Miehillä ei muuten ole tuotakaan vaihtoehtoa, eli kyvyttömät miehet tarvitsisivat jonkinlaista kohdistettua Kelan tukea.