Ketä sitten panisisit?
Ketä sitten panisisit?
CSI New Yorkin innoittama, kaikista älykkäistä topikeista kaikkein älykkäin topikki.
Ketä sitten panisit. Kenelle avaisit saksesi, kenen antaisit syöksyä riemurakoosi sukkana, keneen runttaisit jormasi pohjia myöten riemusta kiljuen ja onnen kyyneleitä vuodattaen? Kertokaa, ootte te ennenkin kertoneet!
Minä tahtosin luovuttaa muutaman miljoona pähkinää heti Melina Kanakaredes -nimiselle MILF unelmalle. Uhh mikä nainen.
Ketäs sä panisit? kuva mukaan kiitos.
Ketä sitten panisit. Kenelle avaisit saksesi, kenen antaisit syöksyä riemurakoosi sukkana, keneen runttaisit jormasi pohjia myöten riemusta kiljuen ja onnen kyyneleitä vuodattaen? Kertokaa, ootte te ennenkin kertoneet!
Minä tahtosin luovuttaa muutaman miljoona pähkinää heti Melina Kanakaredes -nimiselle MILF unelmalle. Uhh mikä nainen.
Ketäs sä panisit? kuva mukaan kiitos.
-
- Kitisijä
Re: Ketä sitten panisisit?
Ali Larter
Vei mun sydämen leffassa American Outlaws, oli kerta kaikkiaan ihku!
Vei mun sydämen leffassa American Outlaws, oli kerta kaikkiaan ihku!
Tämä on ainoa blondi jolle antaisin:
http://www.scarlettjohansson.org/pictur ... sson10.jpg
Bruneteista hotein:
http://sexy.millegratis.it/1m/ag/foto_s ... are_12.jpg
Punapää.. no, asia on siltä osin pihvi
http://www.scarlettjohansson.org/pictur ... sson10.jpg
Bruneteista hotein:
http://sexy.millegratis.it/1m/ag/foto_s ... are_12.jpg
Punapää.. no, asia on siltä osin pihvi
http://www.lexode.com/galerie/galerie/2 ... 176996.jpg
En mä tuolle sanoisi "ei"...
(kuva näkyy jostain syystä hemmetin pienenä)
En mä tuolle sanoisi "ei"...
(kuva näkyy jostain syystä hemmetin pienenä)
Voi tokkiisa, naiskauneutta on niin paljon ja monissa muodoissa..
Claudia Black
Jennifer Connelly
Aikuisviihdettä ammatikseen tekevissäkin on muutamia ihan viehkon näköisiä tapauksia, mutta arvatkaapa muistanko nimiä?
Claudia Black
Jennifer Connelly
Aikuisviihdettä ammatikseen tekevissäkin on muutamia ihan viehkon näköisiä tapauksia, mutta arvatkaapa muistanko nimiä?
-
- Kitisijä
Mun & Nowan valinnat:
Gael Garcia Bernal
ja
Jude Law
Hajaääniä saivat myös Damon Albarn, Kalle Kuusela, Johnny Depp, Tobey Maguire...
Gael Garcia Bernal
ja
Jude Law
Hajaääniä saivat myös Damon Albarn, Kalle Kuusela, Johnny Depp, Tobey Maguire...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
Ei käy.killkill kirjoitti:Claudia Black
Claudia on MINUN naiseni.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
Jos nyt ainakin näille näin alkuun:
Andy Garcia
Robert Downey Jr
Jude Law (se kiintiöblondi)
Al Pacino
Angelina Jolie
Ja ja ja... Robbie nyt sais koska vaan, muut ei paini lähelläkään samassa sarjassa.
Andy Garcia
Robert Downey Jr
Jude Law (se kiintiöblondi)
Al Pacino
Angelina Jolie
Ja ja ja... Robbie nyt sais koska vaan, muut ei paini lähelläkään samassa sarjassa.
Viisarini alkaa vipattaa ainakin näistä kahdesta:
Chloe Vevrier
Nicole Peters
Älykkäitä luomutissikurvittaria. Makuni tuntien, voisinko minä enempää vaatia?
Chloe Vevrier
Nicole Peters
Älykkäitä luomutissikurvittaria. Makuni tuntien, voisinko minä enempää vaatia?
Tähän kuulisin mielläni hyvät perustelut. Onko jommalla kummalla kenties akateemisia loppututkintoja tai tohtorinhattua ydinfysiikasta?AarneAnkka kirjoitti:Älykkäitä luomutissikurvittaria
Itse pidän kaliberia vaatimattomammammammammamista kurveista... kuten Maria Swanilla
Kas niin, nyt pääsette heittelemään setämiestä kivillä.
Viimeksi muokannut killkill, 08.06.2006 7:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Kitisijä
naapurin plikkaa, sil on aikas kiinteet pakarat
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Asiaa.cardic kirjoitti:naapurin plikkaa, sil on aikas kiinteet pakarat
Näin niinkuin toteuttamispuolella taidat olla lähiNpänä onnistumista.
Chloe Vevrier on lääketieteen opiskelija, ja Nicole Petersillä on taiteellista lahjakkuutta.killkill kirjoitti:Tähän kuulisin mielläni hyvät perustelut. Onko jommalla kummalla kenties akateemisia loppututkintoja tai tohtorinhattua ydinfysiikasta?
Niinpä, toisaalta... mitä sillä älykkyydellä tekee jos on tarkoitus vain käydä nusaisemassa? Chloe harrastaa tantra-joogaa joten joutuisin siinä touhussa vääntäytymään omituisiin asentoihin kyllästymiseen asti. Nicolella on negatiivinen minävartalokuva (=hän ei pidä tisseistään) joten olisi ikävä nussittava.
Vaihdetaankin pykälää pårnåmmaksi. Summer Sinn tai Tiffany Towers voisivat olla oivallisia nusautettavia. Olenhan jo nähnyt videolla mihin he pystyvät (nuo kaksi aiempaa mallia eivät tee hooseeta). Heidän kanssaan olisi varmasti hauskempaa. Varsinkin Summer Sinnillä on, sanoisinko, oikea asenne. A vot.
Kehtaatkin tykätä isotissisistä naisista! Se on vähä-älyistä ja edustaa epärealistisia kauneusihanteita, halventaen ja esineellistäen koko naiskuntaa. Häpeä!Kas niin, nyt pääsette heittelemään setämiestä kivillä.
EDIT: Lisätty linkit, kun kuvat olivat vaatimuksena.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 08.06.2006 9:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä panisisin sitä isää, joka oli eilen kanssani samaan aikaan hakemassa lapsiaan hoidosta. Sellainen kalju, hymyilevä, vaalea, komea ja katsoo minua vähän liian pitkään. Jestas, että voikin panettaa päiväkodin pihalla seistessa. Uuh, spank me, olen tehnyt jo huorin mielessäni ja himoitsen toisen omaa. Mikä lucky lady sen vaimo onkaan!
Tätäkö ne noin kolmekymppiset naiset pohtivat, kun katsovat minua hassusti? In my dreams...Leila kirjoitti:Minä panisisin sitä isää, joka oli eilen kanssani samaan aikaan hakemassa lapsiaan hoidosta. Sellainen kalju, hymyilevä, vaalea, komea ja katsoo minua vähän liian pitkään. Jestas, että voikin panettaa päiväkodin pihalla seistessa. Uuh, spank me, olen tehnyt jo huorin mielessäni ja himoitsen toisen omaa. Mikä lucky lady sen vaimo onkaan!
"Weight 54 kg"... oliko tuo molempien rintojen yhteenlaskettu paino, vai kerrotaanko se kahdella?killkill kirjoitti:Itse pidän kaliberia vaatimattomammammammammamista kurveista... kuten Maria Swanilla
Juuri nyt en panisi ketään. Kakattaa.
Ps. Lopettakaa jo se Jude Law:n perään kuolaaminen. Sillä on naismaiset ja kapeat pullohartiat, ei kukaan nainen voi sellaisesta pitää. (paitsi jos on lespo)
Huomaan esineellistäneeni kyseisiä naisia ja pitäneeni heitä pelkästään objekteina. Taas kerran itkettää ja vähän hävettääkin! Kuinka tuskallista heillä onkaan ollut vakuuttaa ihmiset siitä, että he ovat muutakin kuin vain kaksi maitorauhasta. Toki jos ihan rehellisiä ollaan, niin ammatikseen niiden rauhasten esittely saattaa viedä hieman uskottavuutta siviilikarriääripuolella. Toivottavasti tiukkaan lääkärinnuttuun ahdettu Chloe Vevrier ei pääse harjoitteluun sydäntautiosastolle. Voisi tulla pahaa jälkeä..AarneAnkka kirjoitti:Chloe Vevrier on lääketieteen opiskelija, ja Nicole Petersillä on taiteellista lahjakkuutta.
Itse asiassa se on varmaan neidin nenän paino. Klyyvarinsa ei ole pienimmästä päästä - mutta sopii kokonaisuuteen.mustakikkeli kirjoitti:.. oliko tuo molempien rintojen yhteenlaskettu paino, vai kerrotaanko se kahdella?
Niinpä. Sama juttu olisi jos Chippendalesit sanoisivat olevansa yliopistossa lääkärilinjallakillkill kirjoitti:Toki jos ihan rehellisiä ollaan, niin ammatikseen niiden rauhasten esittely saattaa viedä hieman uskottavuutta siviilikarriääripuolella.
Schwing! Tent pole! mielikuvalle.killkill kirjoitti:tiukkaan lääkärinnuttuun ahdettu Chloe Vevrier
Russ Meyer In MemoriamAarneAnkka kirjoitti:Chloe Vevrier on lääketieteen opiskelija, ja Nicole Petersillä on taiteellista lahjakkuutta.
EDIT: en tänään näemmä osaa lainata
Viimeksi muokannut killkill, 08.06.2006 9:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hei. Kuva oli vaatimuksena, joten mees digis kanssa stalkkaan pusikkoon!cardic kirjoitti:naapurin plikkaa, sil on aikas kiinteet pakarat
-
- Kitisijä
Yksi jamppa opiskelee oikiksessa, jos ei ole jo valmistunut. Seurusteli sen Tiina Häkämiehen kanssa, varmasti hyvin henkinen liitto tuo.Noriyumi kirjoitti:Niinpä. Sama juttu olisi jos Chippendalesit sanoisivat olevansa yliopistossa lääkärilinjalla
Paras päivä ikinä.