urpiainen kirjoitti: 08.05.2025 11:21
Edit. Lisäksi mulla on lievä identiteettikriisi sen kanssa, että mun mielestä KAJ on tosi hauska juttu, enkä juurikaan ole innostunut Erika Wikmanista. En kuitenkaan haluaisi identifioitua yli 6-kymppiseksi keksustalaiseksi. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011200974.html
Mun mielestä hauskinta KAJ keississä on, että ne on Ruotsin edustajana menossa euroviisuihin jollain härmäläisellä saunahumpalla. Ei kai näitä kappaleita kuitenkaan ole tarkoitus kuunnella? Mä ainakin vältän parhaani mukaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Edit. Lisäksi mulla on lievä identiteettikriisi sen kanssa, että mun mielestä KAJ on tosi hauska juttu, enkä juurikaan ole innostunut Erika Wikmanista. En kuitenkaan haluaisi identifioitua yli 6-kymppiseksi keksustalaiseksi. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011200974.html
Vaikka kovasti yrität peitellä, välillä tuo sun svenska talande bättre folk puoli tulee esiin! Ettet vain nytkin olisi purjehdusseuran terasilla klubitakki päällä!
Merkittäköön kitinään, että Erikasta en ole kiinnostunut missään mielessä. KAJ on kiva ja erikoisesti se, että jaksoivat vuosia tahkota puolityhjä koulun liikuntasaleja ennen tätä.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 08.05.2025 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Mun mielestä hauskinta KAJ keississä on, että ne on Ruotsin edustajana menossa euroviisuihin jollain härmäläisellä saunahumpalla. Ei kai näitä kappaleita kuitenkaan ole tarkoitus kuunnella? Mä ainakin vältän parhaani mukaan.
Joo, just näin olen minäkin ajatellut. Hesarin kyselytuloksen perusteella voisi kuitenkin ajatella, että aika moni suomalainen kannattaa KAJ:ta ohi Erika Wikmanin ehkä osin myös siksi, että KAJ on niin hyväntuulista, harmitonta, epäkriittistä, helppoa, sympaattista ja kerta kaikkiaan pikkuporvarillisen söpöä meininkiä, kun taas Wikmanissa nähdään paheellisuutta, dekadenssiä, ehkä jopa vaaraa. Tällaisessa jaossa en aina ole ollut keski-ikäisen konservatiivisella puolella.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vaikka kovasti yrität peitellä, välillä tuo sun svenska talande bättre folk puoli tulee esiin! Ettet vain nytkin olisi purjehdusseuran terasilla klubitakki päällä!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
urpiainen kirjoitti: 08.05.2025 11:49
Wikmanissa nähdään paheellisuutta, dekadenssiä, ehkä jopa vaaraa.
Itse näen vain epätoivoista huomionkipeyttä.
Joo. Lisäksi Wikman on niin korostetusti tangokuningatar ja juntti-iskelmäprinsessa, että vaikea ajatella häntä jonain poliittisen avantgarden airuena.
urpiainen kirjoitti: 08.05.2025 11:49
Wikmanissa nähdään paheellisuutta, dekadenssiä, ehkä jopa vaaraa.
Itse näen vain epätoivoista huomionkipeyttä.
Ja Miss Piggy henkistä yritystä myydä itseään seksillä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.