Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nauhoitus+rikosilmoitus on tietty takuuvarma keino. Sen jälkeen prosessi etenee omalla painollaan.

Itse tekisin niin, että pistäisin niin pahaa tykitystä, että esimies lähtisi itku kurkussa pois. Alat vaikka suoraan haukkumaan ulkonäköä, ilmiselvää tuhkamunaisuutta ja vaimon vieraissa juoksemista, niin eiköhän vitsien kerronta lopu.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

NuoriDaavid kirjoitti:..
Itse tekisin niin, että pistäisin niin pahaa tykitystä, että esimies lähtisi itku kurkussa pois. Alat vaikka suoraan haukkumaan ulkonäköä, ilmiselvää tuhkamunaisuutta ja vaimon vieraissa juoksemista, niin eiköhän vitsien kerronta lopu.
Tuossakin idistä. Sitten kun se esimies alkaa raivostua tai nyyhkiintyä, voi sanoa ne samat sanat joita esimies on itse aiemmin toistellut "Mutta hei, täähän on vaan huumoria, kikkeliskokkelis!"
A man's gotta do what a man's gotta do.
Tix

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:..
Itse tekisin niin, että pistäisin niin pahaa tykitystä, että esimies lähtisi itku kurkussa pois. Alat vaikka suoraan haukkumaan ulkonäköä, ilmiselvää tuhkamunaisuutta ja vaimon vieraissa juoksemista, niin eiköhän vitsien kerronta lopu.
Tuossakin idistä. Sitten kun se esimies alkaa raivostua tai nyyhkiintyä, voi sanoa ne samat sanat joita esimies on itse aiemmin toistellut "Mutta hei, täähän on vaan huumoria, kikkeliskokkelis!"
Jos tuommoisiin lähtee, niin parempi olla tainnutusase taskussa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti: Alat vaikka suoraan haukkumaan ulkonäköä, ilmiselvää tuhkamunaisuutta ja vaimon vieraissa juoksemista, niin eiköhän vitsien kerronta lopu.
Mutta mutta ...

Kun/jos kyseessä on perheyritys, joka siis myy palveluita tuolle yritykselle jossa nämä asiat tapahtuvat - kannattaa tuo strategia oikeasti miettiä kunnolla läpi.

Riskit kuitenkin ovat, että asiakasyritys -- varsinkin jos se pieni -- ei halua oikeasti ratkoa asiaa ja vaihtoehdoksi jää ajaa asiaa voimalla, mikä voi olla huono perheyrityksen kannalta jos asiat eivät menekään kunnolla / hyvin. Tällä ei ole tekemistä mitään sen kanssa, mikä on oikein - vaan sen kanssa mistä tulee eri osapuolien kannalta paras lopputulos.

Jaksamista ja voimia didille kuitenkin asioiden ratkaisemiseen, oli lähestymistapa mikä tahansa ja toivoa että hommat ratkeavat nätisti.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

didi kirjoitti: Mulla on tällä hetkellä sellainen linjaus, että olen kuin en ymmärtäisikään vihjauksia. Enää en hämmenny, lataan vaan jotain tosikkomaista takaisin. Tuokaan linjaus ei tuota tuovan tulosta. Tietty mä voisin heittäytyä vielä ymmärtämättömäksi "ai niinku miten?".. "mä en nyt tajunnut". jne..
Toki osaisin olla härski ja irtas, mutta jotenkin en vain haluaisi mennä mukaan siihen peliin. Ties vaikka mies olisi niin tyhmä, että innostuisi lisää.
..
Hei Didi, mulla tuli mieleen vielä yksi jipponen. Kato, viet tuon ns. ymmärtämättömyyslinjan aivan sietämättömiin ulottuvuuksiin.. Siis näin:

Tilanne nro 1:

Esimies: "Alkaapas olla taas kuuma täällä sisällä, eikös sunkin tekis mieli vähän riisuskella, päästää vähän ilmaa kaikkiin rakoihin.."
Didi: "Tosi kuuma, viidakon helle poks. Mutta kato voin päästää ensteks omat ilmat ulos kun pieraisen! Oootas, kohta tulee."

Tilanne nro 2:

Esimies: "Lähdetäänkö yhdessä lounaalle? Tekis mieli.. kunnon lihaa.. tommoista vireää.."
Didi: "Mun tekis mieli tosi löysää ja kakkaista niinkuin Biolan kanankakkamullat! Kerroinko että mun sormet haisee siltä paskalta? Haista hei!"

Tilanne nro 3:

Esimies: "Kun seksiä saa, siitä tulee rentouttava olo. Musta tuntuu että sä tarvisit vähän rentoutusta.."
Didi: "Mitä tarkoitat? Mulla menee ohi."
Esimies: "Tyttö hyvä, sitä että me voitais pistää pelit ja rensselit samaan pussiin ja gutaa tulisi."
Didi: "Mitkä pelit ja rensselit?"
Esimies: "Kyrpä ja sun härpäkkäs."
Didi: "Miten ne voi olla pelejä ja rensseleitä? Miksi rensseli on härpäkkä?"
Esimies: "Hällä väliä, kunhan ollaan vähän läheisimmissä kontakteissa.. Älä nyt leiki tyhmää vaan koe valtikkani ihanuus."
Didi: "Sanotko mua tyhmäksi? Mitä tarkoitat? Oletko ollut koulukiusaaja? Ehkä vanhempasi olivat sisaruksia.. Ehkä sinusta on siksi tullut outo gubbe."
Esimies: "Et taida olla ihan entisesi. Mulla on jo kiire kokoukseen, en ehdi vastailemaan pähkähulluihin kysymyksiisi."
Didi: [ajatuksissaan: Aivan.]
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja huima »

HellBell kirjoitti: ...
Aika hauskoja un hotness-pelejä, on oma asia pelata niitä mielessä ja pään sisällä -- kuin onnistua livenä vetämään samat jutut. :-D
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

huima kirjoitti: Aika hauskoja un hotness-pelejä, on oma asia pelata niitä mielessä ja pään sisällä -- kuin onnistua livenä vetämään samat jutut. :-D
No niin on niin, eri homma, mutta nyt kun noi tuli mieleen, niin melkein kaduttaa ettei itse pääse kokeilemaan niitä käytännössä..
.. Jos joskus vastaavaa sattuu, niin sitten vaan komiikat kehiin kautta sietämättömin meiningein. Kukaan mies ei jaksa naista joka jankkaa ja jankkaa ihme kysymyksiä.. miehet ovat muutenkin niin päi/ästä pyörällä naisten suhteen että pienen kyssärikierteen lisääminen pistänee vihonviimeisen spiraalin käyntiin ja lopulta ukkeli anoo armoa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja huima »

HellBell kirjoitti: Kukaan mies ei jaksa naista joka jankkaa ja jankkaa ihme kysymyksiä.. miehet ovat muutenkin niin päi/ästä pyörällä naisten suhteen että pienen kyssärikierteen lisääminen pistänee vihonviimeisen spiraalin käyntiin ja lopulta ukkeli anoo armoa.
Outous on aina pop tuossa.

Kannattaa myös kertoa nähneensä unia toisesta. Sellaisia missä olivat syöneet toistensa lihaa, ja että aamulla oli ihan jännä olo. Sitten vielä jatkaa kysymällä että missäs sä asuitkaan.

Haittapuolena on toki se, että ei välttämättä ole pidemmällä aikavälillä hyödyksi kulkea hullun tai oudon maineessa työyhteisössä.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

huima kirjoitti: Outous on aina pop tuossa.
Kannattaa myös kertoa nähneensä unia toisesta. Sellaisia missä olivat syöneet toistensa lihaa, ja että aamulla oli ihan jännä olo. Sitten vielä jatkaa kysymällä että missäs sä asuitkaan.
Haittapuolena on toki se, että ei välttämättä ole pidemmällä aikavälillä hyödyksi kulkea hullun tai oudon maineessa työyhteisössä.
Se haittaseikka pitäisi ennakoida, kertoa vaikka suht. avoimesti niille jotka ovat aiemminkin olleet todistamassa noita juttuja, että "nyt pistän lekkeriksi ja saas nähdä mitä tapahtuu". Selustan turvaus.
Kyllä kun muilla on ahdistelun kohteesta ns. hyvä käsitys, se on jo sinällään plussaa ja vahva perusta tuon oikeutetun jippojutun suhteen. Kässäävät kyllä pointin.

Toi unijuttu oli kanssa mainio.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja BrianW »

HellBell kirjoitti: Kukaan mies ei jaksa naista joka jankkaa ja jankkaa ihme kysymyksiä.. miehet ovat muutenkin niin päi/ästä pyörällä naisten suhteen että pienen kyssärikierteen lisääminen pistänee vihonviimeisen spiraalin käyntiin ja lopulta ukkeli anoo armoa.
Heh, hellästä pörriäisten ystävästä paljastuukin aikamoinen oveluus ja selvänäköisyys miesten suhteen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

BrianW kirjoitti: Heh, hellästä pörriäisten ystävästä paljastuukin aikamoinen oveluus ja selvänäköisyys miesten suhteen.
Pieni kepposmieli ei tee pahaa kelleen..
T: Hellä Belsebuubi :piru:
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja BrianW »

HellBell kirjoitti: Pieni kepposmieli ei tee pahaa kelleen..
T: Hellä Belsebuubi :piru:
Aivan. Minusta tuntuu, että kunnon kepposia ei enää tunnu kukaan tekevän. Kun olen lukenut Marx-veljesten, Errol Flynnin, David Nivenin ym vanhojen legendaaristen elokuvatähtien elämäkertoja niin kepposia tehtiin vaikka minkälaisia.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ann »

BrianW kirjoitti:Kun olen lukenut Marx-veljesten, Errol Flynnin, David Nivenin ym vanhojen legendaaristen elokuvatähtien elämäkertoja niin kepposia tehtiin vaikka minkälaisia.
Aikamoinen jekkumies tuo Flynnin Erroli. Harmi vaan, että sattu se alaikäseen sekaantumis errori.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

BrianW kirjoitti:.. Kun olen lukenut Marx-veljesten, Errol Flynnin, David Nivenin ym vanhojen legendaaristen elokuvatähtien elämäkertoja niin kepposia tehtiin vaikka minkälaisia.
Hei tuossahan on hyvät kirjavinkit..! Pistetään korvan taakse, kiitti. :)
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja brona »

BettyB. kirjoitti:Kannattaa opetella se lasten palikkakuutio ulkoa, siis että pyöreät palikat menee pyöreistä koloista ja kolmiot kolmioista. Siellä kun pitää sada ne kaikki palikat sinne sisään. Mut jos et millään opi niin ei se haittaa, pääasia että saat ne palikat sinne sisään. Poliisissa tarvitaan vahvojakin miehiä/naisia.
:mrgreen:
Eiköhän herra näillä neuvoilla suoriudu, vaikka onkin suåmenruåtsalainen.
...
didi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja didi »

Kiitoksia hauskoista sekä hyödyllisistä vinkeistä. Mä kokeilen tuota "häh, en mä tajua" -linjaa. Mä olen yleensä aika luonnonlahjakkuus siinä. Aion myös yrittää tallentaa noita juttuja, kuhan vain ensiksi saan pelit ja vehkeet toimimaan.

Hih.. valtikkani ihanuus :D
Vihtahousu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti:Kiitoksia hauskoista sekä hyödyllisistä vinkeistä. Mä kokeilen tuota "häh, en mä tajua" -linjaa.
Tuskin siitä on hyötyä, jos pomo kerran on jatkanut tuota ehdottelua vaikka olet kieltäytynyt. Jos leikit tyhmää, niin sithän se vaan yrittäis saada sut tajuamaan ja sama jatkuu taas.
didi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti: Tuskin siitä on hyötyä, jos pomo kerran on jatkanut tuota ehdottelua vaikka olet kieltäytynyt. Jos leikit tyhmää, niin sithän se vaan yrittäis saada sut tajuamaan ja sama jatkuu taas.
Niin... mä yrittäisin kuitenkin saada tämän loppumaan ilman sen suurempaa draamaa.

Se esimies kävi äsken mun huoneessa moikkaamassa. Sitten kahvihuoneessa se kuittaili mulle, "et varmaan uskalla pitää ovea auki, kun se henkilö X (kenen naisystävä halusi tavata minut, se pieni farssi viikko pari sitten) on täällä"... totesin, että ei sen henkilön läsnäololla ole mitään tekemistä asian kanssa.
Kid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mikä hemmetti on lentokoneen ruuma englanniksi? En löydä en muista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23552
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kid kirjoitti:Mikä hemmetti on lentokoneen ruuma englanniksi? En löydä en muista.
ruuma s, 1. mer, ilm, hold lasti~ cargo hold, 2. bay
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bluntly kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mikä hemmetti on lentokoneen ruuma englanniksi? En löydä en muista.
ruuma s, 1. mer, ilm, hold lasti~ cargo hold, 2. bay
Tänks, cargo kelpaa tarkoitukseeni mainiosti.
Chubs

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Minkä maan maatunnus on WE? Netissä NiinQ.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja more »

Chubs kirjoitti:Minkä maan maatunnus on WE? Netissä NiinQ.
Ei niinq minkään.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chubs kirjoitti:Minkä maan maatunnus on WE? Netissä NiinQ.
Ei sellaista olekaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1
http://en.wikipedia.org/wiki/Country_co ... vel_domain
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chubs

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Kiitti teille, tajusin juuri oman nolon mokani :D