Varoittele sitten kun alotat, että osaan varautua seksittömään loppuelämääni.Gat kirjoitti:Lisäksi sinä olet hyödyllinen kontrastina.
Sinun jälkeen kun minua maistavat, they never look back.
Ketä sitten panisisit?
Re: Ketä sitten panisisit?
-
- Kitisijä
Mitäs poijaat näin myöhään kukkotappelee. menkääpäs nukkumaan jo. Mä tuun silti mukaan rinkiin. Mun taktiikka on antaa teidän kisata ja klassisesti viedä omenat ja kerman omaan säilööni.Manaaja kirjoitti:Varoittele sitten kun alotat, että osaan varautua seksittömään loppuelämääni.Gat kirjoitti:Lisäksi sinä olet hyödyllinen kontrastina.
Sinun jälkeen kun minua maistavat, they never look back.
Sillee tyylillä "suitsait"

-
- Kitisijä
JA on kohtuu timmissä.

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Eihän tossa nyt ole juuri mitään sen kummallisempaa?Ylermi Ylihankala kirjoitti:JA on kohtuu timmissä.

Pyyhin Netikettiin..
Ilmeisestikin panisin Fabio Cannavaroa. Mulla ei ole tarkkaa muistikuvaa tästä.
Miehen kanssa keskusteltiin alkavasta jalkapallosta ja siinä sitten valittelin lajin tylsyyttä ja varsinkin sitä ettei jalkapallossa ole oikein hottiksia mun makuun.
Tunsin oikein sydämen tuskaa kun paapatin siitä ettei Beksi tunnu simpukassa ollenkaan vaikka on niin Pupun tyylinen kuin olla ja voi. Nothing. Ja sen ääni on niin turn off. CeeÄrräkään ei enää kosketa simpukkaa, on niin neiti fägäri kaikkine rusketussuihkuineen.
Mies siihen, että onhan siellä Fabio. Olin ihan et mikä helvetin Fabio. No kuulemma se Fabio johon olin käynyt ihan kuumana vuosia sitten kun jalista oltiin katsottu. Mä olin et en varmana ole mihinkään Fabioihin voinut käydä kuumana, enkä kyllä muista tämmöstä. Kovasti väittää että olen kun kaljukin on ja just silleen.
No oli pakko kaivaa kone esiin ja googlettaa. En mä saanut mitään muistikuvaa, jotain pientä ehkä, mutta siis kellot ei kilkattanut. Mies taas väitti että menin ihan sekaisin ja punastelin kuvia katsellessa. Mutta se vaan johtu musta siitä kun hengitti niskaan et kyllä sä kuumana käyt. Ja sitten vielä kun oli oikein gigolo kuvia nämä, saatiin hyvät naurut kun ämmä tomaattina katsoo poseerauskuvia
Mutta ei hitsi, jotain pientä muistikuvaa olisi että ehkä jotain pidempihiuksista olisin saattanut kuolailla vai olisko se ollut silloin jo kalju. Pelaajat näyttää niin erilaisilta kentällä, kuvat ei tee oikeutta.
Saatanan dementia. No onneksi on mies joka muistaa panetukset mun puolesta. Öyh.
Miehen kanssa keskusteltiin alkavasta jalkapallosta ja siinä sitten valittelin lajin tylsyyttä ja varsinkin sitä ettei jalkapallossa ole oikein hottiksia mun makuun.
Tunsin oikein sydämen tuskaa kun paapatin siitä ettei Beksi tunnu simpukassa ollenkaan vaikka on niin Pupun tyylinen kuin olla ja voi. Nothing. Ja sen ääni on niin turn off. CeeÄrräkään ei enää kosketa simpukkaa, on niin neiti fägäri kaikkine rusketussuihkuineen.
Mies siihen, että onhan siellä Fabio. Olin ihan et mikä helvetin Fabio. No kuulemma se Fabio johon olin käynyt ihan kuumana vuosia sitten kun jalista oltiin katsottu. Mä olin et en varmana ole mihinkään Fabioihin voinut käydä kuumana, enkä kyllä muista tämmöstä. Kovasti väittää että olen kun kaljukin on ja just silleen.
No oli pakko kaivaa kone esiin ja googlettaa. En mä saanut mitään muistikuvaa, jotain pientä ehkä, mutta siis kellot ei kilkattanut. Mies taas väitti että menin ihan sekaisin ja punastelin kuvia katsellessa. Mutta se vaan johtu musta siitä kun hengitti niskaan et kyllä sä kuumana käyt. Ja sitten vielä kun oli oikein gigolo kuvia nämä, saatiin hyvät naurut kun ämmä tomaattina katsoo poseerauskuvia

Mutta ei hitsi, jotain pientä muistikuvaa olisi että ehkä jotain pidempihiuksista olisin saattanut kuolailla vai olisko se ollut silloin jo kalju. Pelaajat näyttää niin erilaisilta kentällä, kuvat ei tee oikeutta.
Saatanan dementia. No onneksi on mies joka muistaa panetukset mun puolesta. Öyh.
Nyt kun olen päässyt katsomaan DVD:ltä jo puolet Criminal Mindsin neljännestä tuotantokaudesta niin alkaa tämä kuumotus heittämään mittareita punaisen puolelle.
Vain Spencerin roolissa, koska ylifiksu nörttikuningas:

-
- Kitisijä
^ Täytyy ihmetellä vaan naisia, posliinipoika..
Mulla ei ole mieskauneusihennetta koska miehet eivät ole kauniita.

Mulla ei ole mieskauneusihennetta koska miehet eivät ole kauniita.

Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Hitsi, luulin olevani suunnilleen ainoa jota toi kuumottaa.RP kirjoitti:Nyt kun olen päässyt katsomaan DVD:ltä jo puolet Criminal Mindsin neljännestä tuotantokaudesta niin alkaa tämä kuumotus heittämään mittareita punaisen puolelle.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Toi Norjan tän vuoden viisuedustajahan on yllättävän laitettava 

Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Eilisessä Screamissä piti taas vähän kuolata Skeetiä 

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Tuohon ei enää paljoa tarvitse enää tuunata kun akka pysyy ojennuksessa:NuoriD kirjoitti:Erikoisbonus valvontapannasta!

Onko paljonkin käyttökokemuksia?sivustahuutaja kirjoitti:Tuohon ei enää paljoa tarvitse enää tuunata kun akka pysyy ojennuksessa
-
- Kitisijä
^Onpas pikkutytön näköinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vai -pojan?Ylermi Ylihankala kirjoitti:^Onpas pikkutytön näköinen.
^tuli katsottua jennifer´s body tässä yksi ilta.. megan fox on kyllä nam, tosin.. ei ole panisin osastoa, koska .. noooh, on niin way out of my league.. tai sitten voi olla, että julkisuuskuva vaikuttaa..
Onhan Megan hot, mutta tossa kuvassa näytti hyvältä ainoastaan kaulasta ylöspäin, ja siitäkin osiosta suurin osa oli hiuksien peitossa. Kaulasta alaspäin sitä "kas, nainen" -efektiä oli vähän vaikea hakea.
Mä panisin mielummin tuollaista LL tyylistä lutcaa, noin niinQ one-night stand -akselilla.
Perttijahti vauhdissa
Heti kun Pera linkittää kuvan naisesta, jossa paita on niin löysä ettei tissit hyökkää silmille, niin taas se on pedofiili ja piilohomo.
No tän erottaa naiseksi kai:

No tän erottaa naiseksi kai:

-
- Kitisijä
C Ronaldon tuorein on aiga guumah.

-
- Kitisijä
^ Ihmeellinen naama. Tai ehkä vaan outo kuvakulma ja ilme.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Paremmat kuvat olivat kopisuojattuja tai kuvan ominaisuudet sellaiset, ettei syntaxeille taipuneet. Onhan tuo söpö kuin sika pienenä.