Pedofiili kaappihomo!bedlam kirjoitti:Perttijahti vauhdissaHeti kun Pera linkittää kuvan naisesta, jossa paita on niin löysä ettei tissit hyökkää silmille, niin taas se on pedofiili ja piilohomo.
No tän erottaa naiseksi kai:
Ketä sitten panisisit?
Re: Ketä sitten panisisit?
-
- Kitisijä
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Ryan Hurst, näyttelee Opieta Sons of Anarchyssa. Normaalissa tilassaan liian sliipattu, mutta tolleen karvaisena ja tatuoituna superhot 

http://www.imdb.com/media/rm3181743616/nm0403652

http://www.imdb.com/media/rm3181743616/nm0403652
Lohduttavaa tietää ettei ole yksinLilo kirjoitti:Hitsi, luulin olevani suunnilleen ainoa jota toi kuumottaa.RP kirjoitti:Nyt kun olen päässyt katsomaan DVD:ltä jo puolet Criminal Mindsin neljännestä tuotantokaudesta niin alkaa tämä kuumotus heittämään mittareita punaisen puolelle.
Vain Spencerin roolissa, koska ylifiksu nörttikuningas:

-
- Kitisijä

Siinö on teille entistä seksisymbolia?
Mitä ne syöttää amerikassa noille naisille kun niistä yulee tälläsiä petoja?
Vai pumppaako ne ilmaan näihin?
Vaikka on se kivaa kun kuuluisilla ja rikkailla menee huonosti, eikö vain? Älkää väittäkö "mä voisin olla tossa samassa asemassa" ..
Voisi väittää te! olette tuon auheuttaneet tai kuka tahansa?
Pyyhin Netikettiin..
Paras tapa näpäyttää surkuttelevaa pettäjä exää on tietenkin palata julkisuuteen eXtra hottina:

-
- Kitisijä
tunnustanSuvinen kirjoitti:Sitä kingis- mainoksen paidatonta poikaaYritin etsiä nimeä & kuvaa, en löytänyt mistään!!

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Voi, P, kuinka mummolta näytätkään kokouimapuvussasi? Ketjuvalinta on huono, tiedän.

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Javier Bardem.exPertti kirjoitti:^ Kuka hitto tuo heebo on? Yrittäjien puheenjohtaja?
http://www.yrittajat.fi/fi-FI/kuvapankk ... _wuorinen/
Niin, mutta huima on hiukan kuin Jack Bauer, se toimittaa.exPertti kirjoitti:Etkö kommentistani huomannut, että en ehkä ihan oikeasti halunnut tietää.huima kirjoitti:Javier Bardem.
Siis Peneloopilla on joku tommonen iso läski treenaamaton äijä, jolla on parta. Hmm, kukahan mulla tuli mieleen tosta.
Mun täytyy päästä muuttamaan tuonne.
Mun täytyy päästä muuttamaan tuonne.
-
- Kitisijä
Imelda Mayn kosteustasapainon voisin kyllä tarkistaa, silleen vaan ihan pikkuisen terskan verran työntymällä.
-
- Kitisijä
Mutta se äijä oli vuonna 1992 aivan guuminta hottia! 1
http://4.bp.blogspot.com/_vPpfpUKn17A/S ... 0965_0.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_vPpfpUKn17A/S ... 0965_0.jpg
Prepare for the worstest.

meinas kostua pöksyt eilen kun katselin daisy of lovea

ugh, sama efekti nyt... kiusallista..

-
- Kitisijä
Panisin ruotsalaista kolleegaa, ellei sillä jo olis suomalainen tyttöystävä. NUUH!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Eiks toi poseeraus tossa Pupun tuoreimmista alimmassa oo aika homo? En panis.
Ehkä sillä vaan on pissahätä ja on aikeissa kohtapuoliin pissata mereen?nastamuumio kirjoitti:Eiks toi poseeraus tossa Pupun tuoreimmista alimmassa oo aika homo?
Voi jehna, tuoltahan se just näyttääkin. Lisäks mua rupes huolestuttaan, että se putoo itekin tonne mereen, kun ei yhtään kato eteensä. Toi tarttis äidin, ei panoa. Äiti vois kans ostaa sille uudet housut.prosessi kirjoitti:
Ehkä sillä vaan on pissahätä ja on aikeissa kohtapuoliin pissata mereen?
Naiset on vaikeita. Jos joku mies postaa vastaavan tasoisen naisen kuvan, niin kaikki miehet on "panisin".
Mut kyllä tekin panisitte, yritätte vain näytellä vaikeasti tavoiteltavaa.
Mut kyllä tekin panisitte, yritätte vain näytellä vaikeasti tavoiteltavaa.
Eihän toi mies ruma oo, mutta kuva on vähän hassu, kun siinä on niin paljon yritystä. Vähemmälläkin pärjäis.
Yritystä ja yritystä. Miten naisten poseeraukset. Ei nyt mitään tuplastandardeja, muista Mari Kiviniemi! Remember the Alamo!