Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Tix

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Tix »

didi kirjoitti:Kiitoksia kaikille avusta ja neuvoista. Mä klaarasin sen. Ei se ollutkaan niin hirveää.
Paljon sait pyynnistä alas?
Chap

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Chap »

didi kirjoitti:Kiitoksia kaikille avusta ja neuvoista. Mä klaarasin sen. Ei se ollutkaan niin hirveää.
Milloin on tuparit?
Pyry-Matias

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Chap kirjoitti:Milloin on tuparit?
Tai onko sulla hyvännäköinen pikkusisko? Oliko sitä ilmaista viinaa riittävästi 8)
didi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja didi »

Chap kirjoitti: Milloin on tuparit?
Katsoo nyt, katsoo nyt.

Tixille on @
Tix

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Tix »

didi kirjoitti:Tixille on @
Huh, aika tuhmia ehdottelit .. no, täytyyhän se toki ajaa sisään! :oops:
didi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja didi »

Tix kirjoitti:Huh, aika tuhmia ehdottelit .. no, täytyyhän se toki ajaa sisään! :oops:
Niinpä :jouden:
Elukka

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

didi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Huh, aika tuhmia ehdottelit .. no, täytyyhän se toki ajaa sisään! :oops:
Niinpä :jouden:
Get a room, you two! :p:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23578
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miksi hemmetissä lonkero maistuu tänään pahalta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kengurun poikanen mitä ilmeisimmin kakkii ja pissii emonsa pussiin. Puhdistaako emo pussin vai onko siellä joku integroitu viemärijärjestelmä, ja jos on niin millainen? Olen liian tyhmä älytäkseni oikeat hakusanat Googleen...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja syttiK »

prosessi kirjoitti:Kengurun poikanen mitä ilmeisimmin kakkii ja pissii emonsa pussiin. Puhdistaako emo pussin vai onko siellä joku integroitu viemärijärjestelmä, ja jos on niin millainen? Olen liian tyhmä älytäkseni oikeat hakusanat Googleen...
Gööööls don´t poooooo!

JOs ne syö jätöksensä? Villiä!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Bhven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kengun kieli on jotain 45 cm pitkä. Emo sen pussin ihan vaan nuolee puhtaaksi.
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:Miksi hemmetissä lonkero maistuu tänään pahalta?
Koska se maistuu kaikkina muinakin päivinä pahalta?
prosessi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

syttiK kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kengurun poikanen mitä ilmeisimmin kakkii ja pissii emonsa pussiin. Puhdistaako emo pussin vai onko siellä joku integroitu viemärijärjestelmä, ja jos on niin millainen? Olen liian tyhmä älytäkseni oikeat hakusanat Googleen...
Gööööls don´t poooooo!

JOs ne syö jätöksensä? Villiä!
Kävi mielessä, mutta silloinhan ne eivät tarvitsisi ollenkaan peräreikää, joten vähän turhan muumipeikkoa.
Bhven kirjoitti:Kengun kieli on jotain 45 cm pitkä. Emo sen pussin ihan vaan nuolee puhtaaksi.
Selvä. En siis haluaisikaan toimia kenguruperiaatteella, vaikka se vielä eilen illalla tuntui ihan hyvältä ajatukselta...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja syttiK »

prosessi kirjoitti: muumipeikkoa.
Ja niiskuneitiä unohtamatta. Kuin ne muuten lisääntyy? Muumit siis.
Oon muumifanittaja, mut onko missään saduissakaan kerrottu kuinka tulee lisää muumeja.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Oon kyl varmaan aikasemminkin kyselly näitä, mutku mä OIKEESTI oon ehkä niinku maailman paskin lahjanostaja. Eli:
Mitä voisin ostaa 30-v. täyttävälle naispuoliselle ystävälle synttärilahjaks?
En vaan yksinkertasesti osaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sipsi kirjoitti:Oon kyl varmaan aikasemminkin kyselly näitä, mutku mä OIKEESTI oon ehkä niinku maailman paskin lahjanostaja. Eli:
Mitä voisin ostaa 30-v. täyttävälle naispuoliselle ystävälle synttärilahjaks?
En vaan yksinkertasesti osaa.
Mitä lahja saa maksaa?? :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bliss kirjoitti:
Mitä lahja saa maksaa?? :D
No johan nyt kysymyksen lykkäsit! Köyhälle neiti-ihmiselle tietenkin mahdollisimman vähän. (Hmm, tai sit ostan luottokortilla.. Mikä ei oo itseasiassa kovin hyvä ratkaisu, jos nyt ihan tarkkoja ollaan.)
Silti mun mielestä 30 on aika jännittävä vuosimäärä, eli jotenki mieleenpainuva sen lahjanki kai pitäis olla.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18777
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Mitä lahja saa maksaa?? :D
No johan nyt kysymyksen lykkäsit! Köyhälle neiti-ihmiselle tietenkin mahdollisimman vähän. (Hmm, tai sit ostan luottokortilla.. Mikä ei oo itseasiassa kovin hyvä ratkaisu, jos nyt ihan tarkkoja ollaan.)
Silti mun mielestä 30 on aika jännittävä vuosimäärä, eli jotenki mieleenpainuva sen lahjanki kai pitäis olla.
Etsimässäsi lahjassa on 5 kirjainta tai siinä voi olla jopa 9 kirjainta!
Sellaisia ei tehdä puusta tai metallista yleensä, mutta niitä voidaan toisaalta tehdä mistä tahansa.
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Koska se maistuu kaikkina muinakin päivinä pahalta?
Eikä maistu - ellei kyse ole niistä käymisteitse valmistetuista hiivamehuista. Hartwallin lonkka jääkylmänä, puolen litran tölkissä.. jopa juhannuksen jälkeen NAM
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sipsi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Mitä lahja saa maksaa?? :D
No johan nyt kysymyksen lykkäsit!
No tietenkin sitten vaikka lahjakortti Iittalan myymälään, Funky Ladyyn tms. ihanuuksien shoppiin...

(Mä sain kavereilta 30-vuotislahjaksi kauhian kokoisen setin Hackmanin kattiloita :D)

Edit: Jos Ninnistä on kysymys, vie se shoppailemaan Indiskaan sun luottokortilla :wink:
prosessi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ääh, mistä tietää että synnytys on käynnistynyt ihan oikeasti, että olo on tarpeeksi tukala ja kipu tarpeeksi kova? Jotain aivan selvästi tapahtuu ja tiuhaan tahtiin, lisäksi paineen tunne tuolla alhaalla on aika raju, mutta kun tämä ei tunnu mielestäni kovinkaan ikävältä. Turhan takia ei millään viitsisi lähteä Helsinkiin asti, mutta toisaalta kotona tai autossa synnyttäminenkään eivät tunnu kovin järkeviltä vaihtoehdoilta.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

prosessi kirjoitti:Jotain aivan selvästi tapahtuu ja tiuhaan tahtiin, lisäksi paineen tunne tuolla alhaalla on aika raju, mutta kun tämä ei tunnu mielestäni kovinkaan ikävältä.
Lopeta self fisting ja mene suihkuun.
prosessi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vaola kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jotain aivan selvästi tapahtuu ja tiuhaan tahtiin, lisäksi paineen tunne tuolla alhaalla on aika raju, mutta kun tämä ei tunnu mielestäni kovinkaan ikävältä.
Jos ponnistuttaa, niin kantsii lähteä kyllä. Se ei aluksi tunnu juuri vessahätää kummoisemmalta, mutta saattaa muuttua aika nopeastikin.
Ehkä täytyy lähteä vanhempien kotiin Helsinkiin, niin ainakin matka sairaalaan on lyhyempi. Ei viitsisi millään mennä turhan aikaisin, kun nuo kuitenkin vauhkoilevat siellä kaiken maailman sokeritippojen sun muiden kanssa.
1108 kirjoitti:Lopeta self fisting ja mene suihkuun.
Suihkua ne sairaalastakin ehdottivat, mutta minnes menet kun kylppäriremppa on edelleenkin kesken...
Geetzu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Siinä vaiheessa kun omassa pimpassa tuntui selkeä paine oli tytön syntyminen noin 4 tunnin päässä. Ilman mitään treeniä alkoi supparitkin yhtäkkiä tasasina ja tosiaan melko samantien lähdin sairaalalle, 4 senttiä enää auettavaa kun sinne pääsin vartissa (vaikkei tehnyt liian kipeää)... Yksilöllistähän tämä.

Jänskään puolestanne! :h:
prosessi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetzu kirjoitti:Siinä vaiheessa kun omassa pimpassa tuntui selkeä paine oli tytön syntyminen noin 4 tunnin päässä. Ilman mitään treeniä alkoi supparitkin yhtäkkiä tasasina ja tosiaan melko samantien lähdin sairaalalle, 4 senttiä enää auettavaa kun sinne pääsin vartissa (vaikkei tehnyt liian kipeää)... Yksilöllistähän tämä.

Jänskään puolestanne! :h:
Kait sitä sitten pitäisi lähteä sinne sairaalalle pikkuhiljaa. Olo kohdun seutuvilla tuntuu sukalta, joka kääriytyy ylöspäin...