Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onpas tolla levee pylly!
RP

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja RP »

Eilinen oli varsinainen pettymys. Nimittäin, oven takana oli aivan joku muu kuin kyseinen seksiääninen postimies. Joku vanha, tosin ihan ok, patu, mutta ei vaan koskettanut mun "panisin"-nappulaa.

Kiukkuilme.

Mutta, tänään aamulla tämä seksiääni soitteli jälleen. Pakettia pukkaa. Olen taas shoppaillut liikaa. Pakettien tuloa ei voi estää, ei ne tähän lopu.

No kuitenkin. Kysyin että kai hän *sirksirk* tuo paketin ovelle. Vastaus: Riippuu.

8)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21558
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

RP kirjoitti:No kuitenkin. Kysyin että kai hän *sirksirk* tuo paketin ovelle. Vastaus: Riippuu.

8)
Mitäköhän verottaja sanoo noista kuriiripuolen luontaiseduista? Kyllä yhden toimituksen verotusarvon pitäisi olla ainakin 300€ luokkaa?
RP

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja RP »

Nääh, ei hyvännäköisten lähettipoikien (tosin kokemukseni mukaan; mitä seksikkäämpi ääni sen seksittömämpi ulkonäkö) katseleminen ole luontaisetu se on vaan välttämättömän palvelun bonus. Siitä maksaa sen 3,90€ kotiinkuljetustaksan.
RP

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Nääh, ei hyvännäköisten lähettipoikien (tosin kokemukseni mukaan; mitä seksikkäämpi ääni sen seksittömämpi ulkonäkö) katseleminen ole luontaisetu se on vaan välttämättömän palvelun bonus. Siitä maksaa sen 3,90€ kotiinkuljetustaksan.
Niin, luontaisetu on hyvännäköisten asiakaspalvelijoittenkin katselu ja jos aaltopituus mätsää myös pieni flirttailukin.
Kyllä mä lasken sen vaan bonukseksi ts. hyväksi palveluksi. Luontaiseduksi laskisin "ihan muut" pääpalvelun ohessa toimitettavat ööö.. palvelut.
So Hard

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:Mitäköhän verottaja sanoo noista kuriiripuolen luontaiseduista? Kyllä yhden toimituksen verotusarvon pitäisi olla ainakin 300€ luokkaa?
Niin siis kummalle osapuolelle? Lähettipojan pitäisi maksaa saamistaan luontaiseduista veroa vaiko kotirouvan käyttämistään palveluista?
RP

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja RP »

Haluatteko tietää miten kävi mission lähettipoitsu?
Gaia

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

RP kirjoitti:Haluatteko tietää miten kävi mission lähettipoitsu?
Mekö? Eiiiii tietenkään haluta :roll:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä haluan. Kisaolut edelleen kesken ja Ninni heitti jo toisen pommin. Tää menis hyvänä väliaikaohjelmana. Riippuiko?
Gaia

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Pupu?!! Jätit jotain kesken!!! :P
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gaia kirjoitti:Pupu?!! Jätit jotain kesken!!! :P
Tai sit lähettipoju tuli jo toiste. Spruits.
RP

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja RP »

Kerron sitten paremmalla ajalle, eli huomenna!
RP

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja RP »

Nojuu, valitettavasti ei ollut mitään kuumaa tähtiä aikaansaavaa kohtaamista tuulikaapin vaatekaappeja vasten. Suruilme.

Paketin piti saapua klo 18-21 välisenä aikana. Olin luonnollisesti valmistautunut stailaamalla itseni huolellisesti rennon huolettoman näköiseksi (+ pukenut päälle parhaat push-uppini). Kohtalokseni koitui punaiset Hello Kitty pörrösukat. Ja tämä on ihan tosi juttu.

Olin tietenkin päivystysasenteella liikkeellä tuon mainitun ajan, paitsi siinä n. kello 19.30 kun olin makuuhuoneessamme putsaamassa embon wc-paperilla tytsän sylkemää ruisleipää parkettilattialta (tämä on oleellinen tieto).

Siinä se ovikello sitten soi (tyypillistä). Huusin kovaan ääneen: "mä avaan, mä avaan", mutta kuulin miten mies otti tytsän syliin ja lähti ovelle päin "äitille pakettia, äitille pakettia".

Harmillisesti olin väärällä puolella sänkyä, en siis pystynyt kovinkaan sulavaan syöksyhyppyyn (näin olisin ehtinyt) vaan jouduin kurvaamaan mutkassa. Ja tässä ne Hello Kitty sukat ja parketti tuli mukaan. Parkettiin tottumattomana (köyhiä kun ollaan) en aina muista kuinka liukas se osaa olla. Se yhdistettynä vielä liukkaampiin sukkiin. Katastrofi.

Mutka meni liian pitkäksi ja tein hidastetun spagaatin (oikeastaan semmosen semisti vähemmän kuin puolen, koska olen aikas kankea tyyppi), enkä pystynyt kankeamaan itseäni ylös, sukkien sutiessa tyhjää. "hei, mä avaan, mä avaan.".

Myöhäistä se oli, mies oli jo ovella ja sieltä se tosiseksi ääni kuului. "Olisi pakettia *** ***". Mies totesi että voi varmaan aviomiehenä (wtf, se ole koskaan sanonut tommosia, mutta tietty nyt!) kuitata ja samalla lässytti tytsälle sitä "äitille pakettia, äitille pakettia" mantraansa.

Mä makasin siellä lattialla ja funtsin, et juu-u. Sieltä ne sitten tuli ja ihmetteli mitä mä siellä möyrin. Totesin et ihan vaan joskus, vaan joskus, osaatte viedä äidiltä sen vähäisemmänkin ilon.

Kyllä tää peli on nyt menetetty vaikka paketteja on tulossa laskujeni mukaan ainakin neljä. Mut nyt ollaan tappiomielellä.

Rommia sitten vaan!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP pelasti mun illan, jos nyt Kitinän lukeminen on asia, joka sen ratkaisee ;) Lueskelin paskanjauhannan kristillisdemokraattista schaissea, Gattacan pätemisyrityksiä ja So Hardin so hard yrittämistä puhua vialliseen ihmiseen järkeä, että RP:n ah-niin-ihana hyppäys Kitinän "what it's all about"-kategoriaan pelasti tän päivän. Oikeasti, enkä ole edes juonut mitään.

Nussitaan! Nussitaan niin että tuntuu, vaikka vain kuvitelmissamme.
The great club outshines the individual, always and forever.
So Hard

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Elppis kirjoitti:vialliseen ihmiseen
Haistan jo liekit.
Nussitaan! Nussitaan niin että tuntuu, vaikka vain kuvitelmissamme.
Me leikitään pupun kanssa flirttipuistossa lähettipoikaa ja kotirouvaa!
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

So Hard kirjoitti:
Elppis kirjoitti:vialliseen ihmiseen
Haistan jo liekit.
Eihän tuohon oikein mitään voi sanoa. Jos toisen ihmisen haluaa tuomita, tuomittu ei mahda asialle yhtään mitään. Enemmänhän tarve tuomita kertoo tuomitsijasta.
Zeb

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Elppis kirjoitti:vialliseen ihmiseen
Haistan jo liekit.
Eihän tuohon oikein mitään voi sanoa. Jos toisen ihmisen haluaa tuomita, tuomittu ei mahda asialle yhtään mitään. Enemmänhän tarve tuomita kertoo tuomitsijasta.
Täytyy kyllä sanoa, että tämä oli kristillisdemokraattinen vastaus jos mikä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23570
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vakka se kantensa valitsee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Haistan jo liekit.
Eihän tuohon oikein mitään voi sanoa. Jos toisen ihmisen haluaa tuomita, tuomittu ei mahda asialle yhtään mitään. Enemmänhän tarve tuomita kertoo tuomitsijasta.
Täytyy kyllä sanoa, että tämä oli kristillisdemokraattinen vastaus jos mikä.
Oma "viallinen" sana oli johtopäätös siitä, että prosessin ajattelutapaa yritetään joko korjata tai muutta; eli ei oma mielipide.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Vakka se kantensa valitsee.
Luin että Kakka, ollaanhan erotiikassa.
Zeb

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Elppis kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Eihän tuohon oikein mitään voi sanoa. Jos toisen ihmisen haluaa tuomita, tuomittu ei mahda asialle yhtään mitään. Enemmänhän tarve tuomita kertoo tuomitsijasta.
Täytyy kyllä sanoa, että tämä oli kristillisdemokraattinen vastaus jos mikä.
Oma "viallinen" sana oli johtopäätös siitä, että prosessin ajattelutapaa yritetään joko korjata tai muutta; eli ei oma mielipide.
Ok:-) Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto :paavi:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olen jo valmiiksi pahoillani parin ihmisen puolesta: tässä miehessä nyt vain on jotain, joka on ylitsepääsemättömän seksikästä. Gaian syytä että ensi yö menee selloa näprätessä..

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elppis kirjoitti:Oma "viallinen" sana oli johtopäätös siitä, että prosessin ajattelutapaa yritetään joko korjata tai muutta; eli ei oma mielipide.
Ilmankos tixin tulkinta vaikuttikin niin oudolta sinun sanomaksesi, etten oikein tiennyt miten siihen olisi pitänyt reagoida. Mutta tietenkin se oli ainoa mahdollinen tixin tulkinnaksi, kun hänen mielestään minussa kerran on perustavanlaatuista vikaa.
Manaaja kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Vakka se kantensa valitsee.
Luin että Kakka, ollaanhan erotiikassa.
Taidan ottaa salaiseksi vaalisloganikseni "Kakka kantensa valitsee." Kuvaisi harvinaisen hyvin tavoitettani toimia kantena, joka ainakin yrittää estää kakkaa haisemasta. Jää nähtäväksi riittääkö kantena toimiminen, vai pitäisikö jostain taikoa esiin myös viemäri...

Mutta joo, en häiriköi tämän enempää tässä ketjussa.
RP

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja RP »

Nojuu, seksiehdottelut olis tuomittavia (imo), mutta tietääkseni en ole sellaisia tehnyt (enkä tee), joten kirjan voi pitää kaapissa.

No arvasin kyllä että joku ei kestä flirttiä ja paskanjauhantaa pilke silmäkulmassa vaan tosiaan luulee lähettipojun nussimisen olevan optio.
RP

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti: No eipäs. Vaan ihmettelen (oletettavasti kateellisena), kuinka erilaisista asioista tuomitaan yksiselitteisesti. Että ei muutakun push-upit tanaan vaan ja flirttailemaan; ehkä se oma tylsä parisuhde pelastuu sitten sillä jos ei päiväuneksunta ei ole sallittua.
No plääh. Jotenkin, siis vaan jotenkin, teen aina virhepäätelmiä kertoessani näitä juttuja. Ottaen huomioon että mies lukee näitä mun postauksia niin ehkä kaikki ei aina ole ihan niin justiinsa vaan hiukan kieli poskella kirjoitettuja kuten push uppini esmes.. Varsinkaan kun varsinaisia päiväunia nyt juurikaan edes näe, kenestäkään.

Flirttailu on siitä kivaa että sen unohtaa kun sen lopettaa. Vähän kun katsoisi "panisin"-miesten kuvia. Ei mitään sen vähempää, ei sen enempää.

Joten aika outoa siitä olisi noin niin kuin tuomita. Tai toki voi, ei se ensimmäinen kerta olisi kun tuhmien kuvien katselusta tulisi viiden minuutin saarna (isot pojat on kertoneet) tai flirtistä pahaa silmää.