Onse Trumppi velikulta veikkonen varsinainen piilohomo, ei ehkä gay jos vaikka YCMA kolahtaa kuin metrinen halko kalloon?
Vaikka kuulema merkki jostain, miehet jotka valloittaa naisia liukuhihnalta yrittävät vain peitellä homoseksuaalista taipumustaan ikäänkuin todistaakseen jotain ns. miehuutaan. Vesa-Matti Loirikin oli Kalliossa pannut naista niin kovasti että liukastui siitä omaan spermaansa, kerrotaan, tai Jari Tervo kertoi kirjoittamassaan elämänkertomuksessa.
Tietysti emähomo saudit kuuntelee miellään varsinkin jos Trump luo tunnelmaa? https://www.iltalehti.fi/palat/d02f01eb ... 877fbf67ca
It takes whole village people to teach Trump
"Varhaisempi teksti suhtautuu näihin hengellisiin ilmiöihin hyvin kriittisesti ja asettaa paikoin niiden olemassaolon kyseenalaiseksi, kuten jakeissa ”Empiirinen tutkimus ei selkeästi tue sitä, että yhteisöverokannan alentaminen lisäisi merkittävästi kasvua tai toimena rahoittaisi itse itsensä. Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin!” Sen sijaan myöhempi versio samasta tekstistä sivuuttaa tämän kokonaan, ja toteaa veroalen maksavan itsensä takaisin peräti 60-prosenttisesti."
Eikös tuo kohta ole ristiriidassa itsensä kanssa? 60% itserahoitus ei tietenkään tarkoita sitä, että muutos rahoittaisi itsensä 100 prosenttisesti. Tämän voi päätellä siitä, että 60 on eri numero kuin 100 ja vieläpä aika paljon pienempi.
"Varhaisempi teksti suhtautuu näihin hengellisiin ilmiöihin hyvin kriittisesti ja asettaa paikoin niiden olemassaolon kyseenalaiseksi, kuten jakeissa ”Empiirinen tutkimus ei selkeästi tue sitä, että yhteisöverokannan alentaminen lisäisi merkittävästi kasvua tai toimena rahoittaisi itse itsensä. Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin!” Sen sijaan myöhempi versio samasta tekstistä sivuuttaa tämän kokonaan, ja toteaa veroalen maksavan itsensä takaisin peräti 60-prosenttisesti."
Eikös tuo kohta ole ristiriidassa itsensä kanssa? 60% itserahoitus ei tietenkään tarkoita sitä, että muutos rahoittaisi itsensä 100 prosenttisesti. Tämän voi päätellä siitä, että 60 on eri numero kuin 100 ja vieläpä aika paljon pienempi.
Hyvää tekstianalyysia, mutta sä nyt menet ehkä vähän tuollaiseen synkronistiseen tai epähistorialliseen diskurssianalyysiin, kun tässä oli kyse enemmän diakroniselle tai historialliselle kielentutkimukselle rakentavasta eksegetiikasta. Siinä kontekstissa tuon 60 %:n väitteen syntyhistoria ja sitä kautta merkitys on problematisoitu voimakkaasti (esim. https://yle.fi/a/74-20160656). Ajattelen, että vakava tiedelehti lehtilehti viittaa tähän keskusteluun.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
^
Perustuuko tämän hetkisen yhteisöveron taso sitten johonkin laskelmiiin? Jos ei perustu, niin tuskin muutoksellekaan voidaan asettaa kauhean suuria perusteluvaatimuksia. Tietenkään tuo ei tarkoita, että lukuja saisi vetää hatusta. Pitäisi olla selkärankaa sanoa, että "uskomme tämän johtavan yhteisöverotulojen kasvuun, koska 2014 yhteisöveron laskustakin näytti seuraavan verotulojen yhteisöverotulojen tasohyppy".
Jahas, etätehtävät UEFA C futisvalkkukoulutukseen tehty. Huomenna 5/6 lähipäivä. Myös kevään eka yli tunnin pyörälenkki tehtynä. Nyt kauppaan. Kun vaimo tulee illalla opiskelureissulta, jääkaappi tulee olla täynnä kaikille jotain ajatuksella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Viikonloppuna parin lukiokaverin kanssa mökille ja golfaamaan. Oikeasti tietysti kyseessä on eufemismi ryyppäämiselle. Tämä ei ole vielä varsinanen törkeänpaikanleiri, vaan herkistelyharjoitus sille.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Illalla saapuu 10 tokaluokkalaista pojan synttäreille kotiimme. Pientä sateenuhkaa pukkaa, mutta väsäsin just visailun pojille sisäohjelmaksi. Muutoin saavat olla pihalla trampallamme, takapihalla pelaillen tai vaikka lähimetsässä leikkien. Töistä kotiin, pieni pinta siivous ja herkut esille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 22.05.2025 10:31
Kyllä sinne joku kossupullon poikineen tuo, kun Suomessa kuitenkin ollaan.
Mun on jotenkin vaikea hahmottaa, että joku vielä tänä päivänä juo kossua missään muodossa. Mä ymmärrän että sitä juotiin 80-luvulla sulkeutuneessa Suomessa ja joillain kestää hieman päästä tavoistaan, niin 90-luku saa vielä ymmärrystä, mutta että vielä tälleen 20-luvulla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vagabondo kirjoitti: 22.05.2025 10:37
Mun on jotenkin vaikea hahmottaa, että joku vielä tänä päivänä juo kossua missään muodossa. Mä ymmärrän että sitä juotiin 80-luvulla sulkeutuneessa Suomessa ja joillain kestää hieman päästä tavoistaan, niin 90-luku saa vielä ymmärrystä, mutta että vielä tälleen 20-luvulla.
Kossuvissy oli hipsteripiireissa hittijuoma joskus 2000-luvun alussa ennen ginibuumia. Ehkä se taas on tullut takaisin.
Älkää nyt takertuko tuohon kossuun. Itse asiassa aluksi kirjoitin votka, mutta vaihdoin kossuun, jotta saisin kansallisromanttisen maiseman piirrettyä.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 22.05.2025 13:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.