Toukokuu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Onko elämää vapun jälkeen? Kitinäläiset selvinneet juhlista hengissä?

Mun vappuspeciaalit rajoittu munkkien syömiseen ja yhteen aperolspritziin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka
Kitisijä

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kylmä on!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
James Potkukelkka
Kitisijä

Hyvää nimipäivää Ylermi!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Söin varhain aamiaista eikä ole vieläkään nälkä. :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Penix-lintu
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja Penix-lintu »

Koko perheen yhteinen harrastus sunnuntaista lukien, aiheena Noro tai Rota.

Kaipa tuon ansaitsi, kun käytiin lenkki Vöyrillä la-su.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.05.2025 8:26 Hyvää nimipäivää Ylermi!
Myöhäinen mutta erittäin lämmin kiitos. Tämä tuli yllätyksenä, pyytämättä ja siksi mennyt multa ohi. Harmittaa, etten edes kahvipannua lämmittänyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Vaihdoin vihdoin kesärenkaat vaimon autoon. Meni urheiluksi, kun renkaat oli hirttänyt kunnolla keskinavasta kiinni. Ei ole pyörän irtisaaminen ollut koskaan näin vaikeaa. Käsivoimin tai kuminuijalla ei saanut mitään liikettä aikaan, niin piti pajavasaralla mätkiä silleen ihan tosissaan. Jobbig!!!
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
Homeboy65
Kitisijä

Vagabondo kirjoitti: 09.05.2025 16:48 Vaihdoin vihdoin kesärenkaat vaimon autoon. Meni urheiluksi, kun renkaat oli hirttänyt kunnolla keskinavasta kiinni. Ei ole pyörän irtisaaminen ollut koskaan näin vaikeaa. Käsivoimin tai kuminuijalla ei saanut mitään liikettä aikaan, niin piti pajavasaralla mätkiä silleen ihan tosissaan. Jobbig!!!
Miksi vaihtaa? Niiden vaihdattaminen maksaa jotain 30 euroa. Pieni summa vaivaan nähden.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Homeboy65 kirjoitti: 10.05.2025 10:23 Miksi vaihtaa? Niiden vaihdattaminen maksaa jotain 30 euroa. Pieni summa vaivaan nähden.
Miksi maksaa turhasta, kun itse tekemällä saa ilmaiseksi? Normaalisti renkaanvaihto on kuin auton pesu. Samassa ajassa tai nopeammin tekee kotona kuin käy jossain teettämässä. Tehdystä työstä saa vielä palkinnoksi hyvän mielen.

Mun vanhempien ja pääosin omakin varallisuus perustuu hyvin paljon siihen, että elämässä tehdään asioita paljon itse. Niin kuin nyt vaikka omakotitalot.
Homeboy65
Kitisijä

Vagabondo kirjoitti: 10.05.2025 10:32
Homeboy65 kirjoitti: 10.05.2025 10:23 Miksi vaihtaa? Niiden vaihdattaminen maksaa jotain 30 euroa. Pieni summa vaivaan nähden.
Miksi maksaa turhasta, kun itse tekemällä saa ilmaiseksi? Normaalisti renkaanvaihto on kuin auton pesu. Samassa ajassa tai nopeammin tekee kotona kuin käy jossain teettämässä. Tehdystä työstä saa vielä palkinnoksi hyvän mielen.

Mun vanhempien ja pääosin omakin varallisuus perustuu hyvin paljon siihen, että elämässä tehdään asioita paljon itse. Niin kuin nyt vaikka omakotitalot.
:sir:
James Potkukelkka
Kitisijä

Vagabondo kirjoitti: 10.05.2025 10:32

Yleisesti ammattien työnjako ja erikoistuminen on kuitenkin omavaraistaloutta parempi asia. Toki suomalaisen verotuksen takia asia voi joissain tapauksissa olla toinen.

Pelkkä renkaiden vaihdattaminen ulkopuolisella ei oikein tee järkeä, ellei siihen sisällytä samalla varastointia.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

James Potkukelkka kirjoitti: 10.05.2025 10:47 Yleisesti ammattien työnjako ja erikoistuminen on kuitenkin omavaraistaloutta parempi asia. Toki suomalaisen verotuksen takia asia voi joissain tapauksissa olla toinen.
Tästä on keskusteltu ennenkin. Sä saat työtunnista kotiutettua sen verran paljon ja pystyt helposti vaikuttamaan tekemiesi työtyntien määrään, että sun kannattaa keskittyä omaan hommaasi.

Akateemisena duunarina, mun on aika vaikea vaikuttaa kuukausituloihini. Mä en myöskään saa mitenkään hyvällä hyötysuhteella vaihdettua omaa työtäni ostettuun, vaan joudun jokaista ostettua tuntia kohden tekemään 2-4h töitä. Jos mä osaan tehdä jotain ja mulla on tarvittavat työkalut, niin mun kannattaa tehdä itse. Isompiin hommiin kannattaa jopa hankkia työkalut ja jää voitolle. Talouden dynamiikan kannalta tämä ei tosiaankaan ole optimaalista.
James Potkukelkka
Kitisijä

Vagabondo kirjoitti: 10.05.2025 11:13
James Potkukelkka kirjoitti: 10.05.2025 10:47 Yleisesti ammattien työnjako ja erikoistuminen on kuitenkin omavaraistaloutta parempi asia. Toki suomalaisen verotuksen takia asia voi joissain tapauksissa olla toinen.
Tästä on keskusteltu ennenkin. Sä saat työtunnista kotiutettua sen verran paljon ja pystyt helposti vaikuttamaan tekemiesi työtyntien määrään, että sun kannattaa keskittyä omaan hommaasi.

Akateemisena duunarina, mun on aika vaikea vaikuttaa kuukausituloihini. Mä en myöskään saa mitenkään hyvällä hyötysuhteella vaihdettua omaa työtäni ostettuun, vaan joudun jokaista ostettua tuntia kohden tekemään 2-4h töitä. Jos mä osaan tehdä jotain ja mulla on tarvittavat työkalut, niin mun kannattaa tehdä itse. Isompiin hommiin kannattaa jopa hankkia työkalut ja jää voitolle. Talouden dynamiikan kannalta tämä ei tosiaankaan ole optimaalista.
Juu.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Omilla vanhemmilla on duunaritaustasta huolimatta omakotitalo, pari mökkiä ja metsää. Ei tuo olisi onnistunut, jos metsän olisi istuttanut joku palkollinen ja mökin olisi huoltanut mökkitalkkari. Valokuitu tietenkin ostetaan palveluna, koska siinä skaalaedut ovat ihan toista luokkaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Nyt se kevät viimein alkoi :]

https://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/es ... cast=daily

Kävin eilen kolopalloa rangella viuhtomassa. Tuuli oli vielä kylmä, piti hupparia sovitella niskaan.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

James Potkukelkka kirjoitti: 12.05.2025 11:58 Nyt se kevät viimein alkoi :]
Kunhan hämää. Ollaan samassa tilanteessa kuin ennen pääsiäistä. Pari kaunista päivää ja sitten taas kylmenee, kun matalapaineiden välistä virtaa pohjoisesta kylmää ilmaa. Saa nähdä nouseeko Espoo kertaakaan yli 20 tän vuoden toukokuussa.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f93b ... 290c3ebdc5
Onko Kesseli päässyt lomalle vai joko muuten vapaa?
Pyyhin Netikettiin..
James Potkukelkka
Kitisijä

Uhri ei saa gaydaria piippaamaan. Tai ehkä sittenkin vähän stuerttivibaa on.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kesseli vapautui kai 2023. Luki itsensä juristiksi kakuttelun ohessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Homeboy65
Kitisijä

Täälläpä on taas hiljaista. Menkää itseenne (tai sitten Veijo Immoseen) :paavi:
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kesseli juu vetäisi kunnon tutkinnon vankilassa ja vaihtoi nimeä. Tosin google osaa senkin meille kertoa. Mikä siinä onkin, että vaihtaessa ei normaali nimi kelpaa, vaan pitää keksiä joku hienosteleva ja ulkomaalaiselta kuulostava. Tavallisena Virtasena voisi hukkua massaan ja häivyttää menneisyyttään, mutta ainutlaatuisena leimaat itsesi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Niba
Kitisijä

Taas joku lääke loppuu
itsellä meni aika ok talvellä kun sain viruksen silmään, lääkettä löytyi salvaa kaksi 3,5g putkiloa koko Etelä Suomesta OFTAN DEXA-CHLORA 1/2 mg/g silmävoide, että paskempaan ollaan menossa kohta loppuu lääkkeet? :paavi: :paavi: :paavi:
Onnex en ollu raskaana..

nyt näyttää paremmalsta?

ESPOO, Iso Omena
Heti saatavilla
HELSINKI, Keskusta
Heti saatavilla
HELSINKI, Malmi
Heti saatavilla
HELSINKI, Töölö
Heti saatavilla
HELSINKI, Viikki
Heti saatavilla
JOENSUU
Heti saatavilla
JYVÄSKYLÄ, Kauppakatu
Heti saatavilla
KEMI
Heti saatavilla
LAHTI
Heti saatavilla
LAPPEENRANTA
Heti saatavilla
OULU
Muutama jäljellä
PORI
Heti saatavilla
SALO
Heti saatavilla
SAVONLINNA
Muutama jäljellä
TAMPERE
Heti saatavilla
TURKU
Heti saatavilla
VANTAA, Tammisto
Heti saatavilla
Pyyhin Netikettiin..
Niba
Kitisijä

PRKL kohta on parturitkin palatseja?
https://crcdn09.adnxs-simple.com/creati ... 85ef9e.mp4
Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 12.05.2025 15:47 Uhri ei saa gaydaria piippaamaan. Tai ehkä sittenkin vähän stuerttivibaa on.
Tuolla netin tällaisia asioita vatvovalla palstalla gaydar piippasi monella juuri uhrista, ennen kuin kerrottiin tarkemmin. Toiset kyllä kyselivät onko mies välttämättä gay, jos laittaa puvun päälleen ja kampaa hiukset.

Mitä tuosta nyt tiedetään, ei kyllä vähänkään ole gay-viboja.
liukuu kuin veltto penis avaruusalus vitun isolla momentilla avaruudessa
Homeboy65
Kitisijä

Tänään on Sohvin nimipäivä.
Onnea kaikille Sohville! (ja muillekin huonekaluille)