Olen rappeutunut entisestä loistosta sitten..

Don´t worry, be happy! Kyllä mä lasken sut vielä jonkin sortin sekoboltsiksi.Gattaca kirjoitti:Enkö MINUA enää luokitella palstahulluksi???
Olen rappeutunut entisestä loistosta sitten..
No Pohjolan mainoksesta mä ton luin...en mä oikeasti ihan ymmärrä mitä se niinQ tarkottaa, mut kuulosti jännältä.huima kirjoitti:
Mihin?
alja kirjoitti: meillä oli hauskaa joskus nyt hulluuskin tuntuu olevan pahasta
ei kukaan jaksa ketään
vittu me ollaan ku joku kommuuni jossa kaikki on kyllästynyt kaikkiin
nicki on Turbohaltija, Tix ja Geetzu, kaikkihan sen nyt huomaa.Gattaca kirjoitti:Tietääkö joku Cityn "nickistä"?
Mä yritin soittaa sille eilen, kun se oli julkistanut puhelinnumeronsa (varmaan prepaid) Cityssä joskus viime vuonna. Vastaaja sanoi että "Numero ei ole enää käytössä."Gattaca kirjoitti:Tietääkö joku Cityn "nickistä"? Pakkohan sen on jossain vaikuttaa, ellei ole kuollut. Känninen tekotaiteellinen proosansa ilman mitään sanottavaa alkoi rasittaa. Samoin privameilinsä.
Muistanko oikein, että teidän oli tarkoitus mennä kerran treffeille?Aito_Johanna kirjoitti:nicki oli tylsä, en jaksanut lukea sen juttuja.
Mä en mennyt sinne, ja nicki veti palstalla pultit.WanhaPervo kirjoitti: Muistanko oikein, että teidän oli tarkoitus mennä kerran treffeille?
Mitenkäs siinä kävikään?
Olitko kuitenkin luvannut mennä?Aito_Johanna kirjoitti:Mä en mennyt sinne, ja nicki veti palstalla pultit.WanhaPervo kirjoitti: Muistanko oikein, että teidän oli tarkoitus mennä kerran treffeille?
Mitenkäs siinä kävikään?
Ilmeisesti jotain läppää olin heittänyt, että olen tulossa. Nicki olikin sitten ollut ihan TOSISSAAN, ellei sen vihapurkauskin sitten ollut pelkkää teatteria.WanhaPervo kirjoitti:
Olitko kuitenkin luvannut mennä?