Palstahulluja tarvittaisiin tänne
-
- Kitisijä
Palstahulluja tarvittaisiin tänne
Kuten Nicki, OUTI ym. Sen verran tylsäksi Kity on muuttunut...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Re: Palstahulluja tarvittaisiin tänne
*liittyy muotoon*Homeboy65 kirjoitti:Kuten Nicki, OUTI ym. Sen verran tylsäksi Kity on muuttunut...
-
- Kitisijä
Provonicki to end all provonickies...
Lopeta lukeminen jos ei kiinnosta. Emme ole täällä sinua palvellaksemme.Homeboy65 kirjoitti:Kuten Nicki, OUTI ym. Sen verran tylsäksi Kity on muuttunut...
-
- Kitisijä
Mitäpä jos sinäkin haistaisit pitkän paskan, homo.tuulenpuiska kirjoitti:Lopeta lukeminen jos ei kiinnosta. Emme ole täällä sinua palvellaksemme.Homeboy65 kirjoitti:Kuten Nicki, OUTI ym. Sen verran tylsäksi Kity on muuttunut...
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Työntäisitkö teen anaaliseen hanuriisi, kiitos.Anoppi kirjoitti:Vaiti hunsvotit. Tarjoillaanko täällä teetä?
-
- Kitisijä
Jos sinä tarjoilet sen minulle, nuorimies.HomonKulli kirjoitti:Työntäisitkö teen anaaliseen hanuriisi, kiitos.Anoppi kirjoitti:Vaiti hunsvotit. Tarjoillaanko täällä teetä?
The Boy Is Mine.
-
- Kitisijä
Tarjoilen sen jos haluat nauttia sen pikantin aromin suoraan anaalirauhasistani, rouva hyvä.Anoppi kirjoitti:Jos sinä tarjoilet sen minulle, nuorimies.
Faggot to end all faggers.
-
- Kitisijä
Mahtuuko teepannu kakkososastoosi? Olen yllättynyt taidoistanne, nuorukainen. Samaa joustokykyä en ole nähnyt muutamissa muissa husvoteissa, jotka ovat tarjoilleet minulle teetä takapuolistaan.HomonKulli kirjoitti:Tarjoilen sen jos haluat nauttia sen pikantin aromin suoraan anaalirauhasistani, rouva hyvä.Anoppi kirjoitti:Jos sinä tarjoilet sen minulle, nuorimies.
The Boy Is Mine.
-
- Kitisijä
En suoraan sanoen ole tehnyt kokeiluja sopivuudesta.Anoppi kirjoitti:Mahtuuko teepannu kakkososastoosi? Olen yllättynyt taidoistanne, nuorukainen. Samaa joustokykyä en ole nähnyt muutamissa muissa husvoteissa, jotka ovat tarjoilleet minulle teetä takapuolistaan.
Joustava olen, mutta en kaiken maaliman anopeille. Joten, eat me.
-
- Kitisijä
Faggot to all faggers? Tässä syrjitään vanhempia rouvasihmisiä.
The Boy Is Mine.
-
- Kitisijä
Makuasioista ei voi kiistellä. *maistaa juuri makkaraa, jossa kakanmaku*Anoppi kirjoitti:Faggot to all faggers? Tässä syrjitään vanhempia rouvasihmisiä.
Harmi niin, että OUTI katosi palstoilta... olen varmaan yksi niistä harvoista CityChattareista, jotka ovat jopa em. henkilön kanssa pöhelimessä höpissyt... kovin oli iloisen oloinen immeinen, on varmaan vieläkin.Homeboy65 kirjoitti:Kuten Nicki, OUTI ym. Sen verran tylsäksi Kity on muuttunut...
-
- Kitisijä
Sus siunatkoon sinua, poikaseni! Puhtaus ennen kaikkea: ruiskautapa makkaraan Wimiä ja pikantti maku vaihtuu desinfioivaan. Kunnon ihminen käyttää Wimiä.HomonKulli kirjoitti:Makuasioista ei voi kiistellä. *maistaa juuri makkaraa, jossa kakanmaku*Anoppi kirjoitti:Faggot to all faggers? Tässä syrjitään vanhempia rouvasihmisiä.
The Boy Is Mine.
-
- Kitisijä
Itse suosin tilanteen niin vaatiessa väritöntä liukuvoidetta a la seksikauppa.Anoppi kirjoitti:Sus siunatkoon sinua, poikaseni! Puhtaus ennen kaikkea: ruiskautapa makkaraan Wimiä ja pikantti maku vaihtuu desinfioivaan. Kunnon ihminen käyttää Wimiä.
-
- Kitisijä
Näitä nykyajan tapoja... Kun ei enää makkaraa osata syödä siististi.HomonKulli kirjoitti:Itse suosin tilanteen niin vaatiessa väritöntä liukuvoidetta a la seksikauppa.Anoppi kirjoitti:Sus siunatkoon sinua, poikaseni! Puhtaus ennen kaikkea: ruiskautapa makkaraan Wimiä ja pikantti maku vaihtuu desinfioivaan. Kunnon ihminen käyttää Wimiä.
The Boy Is Mine.
Niin ja hei keksitkö jo että Suomen pitäisi... ei vaan HUOM! (ei vaan _HUOM!_)Homeboy65 kirjoitti:Kuten Nicki, OUTI ym. Sen verran tylsäksi Kity on muuttunut...
Suomen _pitäisi_ liittyä NATOon, koska ei voi tietää mitä tulevaisuudessa... ei vaan HUOM! (ei kun _HUOM!_)
mitä _tulevaisuudessa_ tulee tapahtumaan.
Oliko liian korkealentoista? Et varmaan _tajunnut_?
Onko sykli kohta taas loppua kohti, kun nyt on nähty NATO -ketju, Nicki Outi Kity tylsää -ketju ja terrorismi -ketju. Alkaako kohta NATOlla uusi rundi? Ajattelitko ehdottaa mitä _saattaa_ tapahtua ja ketä velvoitetaan ja ketä _ei_velvoiteta_ ei vaan _HUOM!_ kato se on Abraham Lincoln !!! Noin se paijaa vapaata plantaasinekrua... Kuuluiko muuten Lincoln _NATOon_? Ootko ruoskaa saanut vähään aikaan? Mites Neilin peppujumpat, ei vaan _jumpat_?
EDIT: Niin ja toki! Tiesitkö että köyhyyden poistaminen on _huono_ idea, koska maapallosta _ei_ riitä _kaikille_.
Olisko nyt kaikki? Ai niin vielä, hei, minä olen _tosissani_. Maapallosta _ei_ riitä.
Nyt lienee kaikki. Voitkin poistua.
-
- Kitisijä
En minä mitään palvelua vaatinutkaan. Esitin vain vienon pyynnön. Tajuatko eron, senor tuulenpuiska?tuulenpuiska kirjoitti:Lopeta lukeminen jos ei kiinnosta. Emme ole täällä sinua palvellaksemme.Homeboy65 kirjoitti:Kuten Nicki, OUTI ym. Sen verran tylsäksi Kity on muuttunut...
Johan meillä on Mölli edustamassa keskimäärin samaa genreä kuin OUTI. Toisaalta, jos se eukko vaappuu tänne niin saan kyllä loistavan syyn keskittyä elämään.
-
- Kitisijä
Elämä= (substantiivi) elävän olennon (ihminen, eläin, kasvi, sieni, bakteeri tai sinibakteeri) elinkaari syntymästä kuolemaan. Vrt. elää, olla elossa. Kuoleman vastakohta. Tunnetaan myös sloganista: "Hanki elämä, juntti!"huima kirjoitti:Mihin?Lilo kirjoitti:keskittyä elämään.
-
- Kitisijä
Nyt meillä onkin sitten tosi hauskaa ja viihdyttävää, välihuomautus.
Mä en saa mitään hauskaa irti oman pääni irtiampumisesta.
Mä en saa mitään hauskaa irti oman pääni irtiampumisesta.
Pyyhin Netikettiin..
nicki oli tylsä, en jaksanut lukea sen juttuja. OUTIsta taas ei ole oikein iloa, jos ei ole muita palstahulluja, koska OUTI on parhaimmillaan muille palstahulluille raivotessaan. Täällä on nykyisellään liikaa myötäkarvaan silittelyä ja puzznuzz-meininkiä, jotta OUTI pääsisi oikeuksiinsa.
En tajua, aina vingutaan että on täällä tarvittaisiin "jotain muutosta". Milloin se on lisää palstahulluja, milloin vähemmän niitä. Luulenpa ettei hakemalla niitä tule lisää, tulee jos on tullakseen.
Mun mielestä Kity on ihan hyvä palsta, tosin se henkilökohtaisuuksiin meno sapettaa välillä, mutta aina ei voi voittaa.
Mun mielestä Kity on ihan hyvä palsta, tosin se henkilökohtaisuuksiin meno sapettaa välillä, mutta aina ei voi voittaa.