Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lolita kirjoitti:On nuo kyllä sellaiset hinkit, että toivon olevan luomut.
'05 vrt. nykyisyys:

Kuva

Kuva
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

05 on merkittävästi parempi.
Manaaja

'05 vaikuttaa kyllä paljon käteensopivammilta, eikä varmaan noidenkaan pullahdettua rintsikoista tulisi ihan ensimmäisenä mietittyä että "oho, onpa pienet".
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Sen verran vahvasti fotoshopattu tuo uudempi kuva, ettei rintojen todellista nykykokoa pysty päättelemään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Manaaja

^ Eiks se käy selväksi edes edellisen sivun, riemumielen postaamasta kuvasta vai?
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Isothan ne on, mutta on sitäkin kuvaa käsitelty. Sen verran strategisesti oikeissa kohdissa on valot ja varjot. Huomattavasti parempaa työtä kuitenkin kuin tämä jälkimmäinen. Ei sitä nykyaikana enää voi luottaa näköhavaintoihin. Pitäis päästä tunnustelemaan IRL.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
Manaaja

Käänsin vahingossa väärälle kanavalle ja nyt mulla on uus lempisarja. Kertakaikkisen ihanan täyteläisen hypnotisoivat nuo, umm, silmät.

Kuva
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Njoo, ei ole häpeä katsoa Päivien viemää. Btw, Bruce Willis hoiteli tuota jonkin aikaa. Vai mahtaako hoidella vieläkin.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Btw, Bruce Willis hoiteli tuota jonkin aikaa. Vai mahtaako hoidella vieläkin.
Jos ei hoitele, vois hoidella mua...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Manaaja kirjoitti:Kertakaikkisen ihanan täyteläisen hypnotisoivat nuo, umm, silmät.
... joita on kyllä luontoäidin jäljiltä hieman korjailtu.

Viime aikoina ei ole paljon ehtinyt päiväuneksimaan... mutta tälle en sanoisi "njet!"

Kuva
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kuva
Kuva
Arkiston aarteita. Lourdes Sanchez.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mila Kunis....nuuuuuh!
Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Oli håtti Book of Eli:ssä, mutta en osaa muuntaa häntä päässäni seksizymboliks, johtuneeko sitten 70's showsta jossa oli viel pikkutyttönen.

Sanchezia kyl vetelisin edestä, takaa ja vaik mitenpäin :P
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mila Kunis....nuuuuuh!
Kukaan, joka on seurustellut Macaulay Culkinin kanssa, ei voi olla hottis.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

^ Minäkin olen pitänyt Kunista aina sietämättömänä pissiksenä, mutta "Black Swanissa" teki ensimmäisen hyvän roolityönsä. Jopa jonkinlaista eroottista väreilyä välittyi. Hyvä leffa muutenkin, suosittelen.

Michelle Rodriquez sais puhdistaa mun kiväärini koska vain!

Kuva
Viimeksi muokannut küllküll, 12.01.2011 11:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Kukaan, joka on seurustellut Macaulay Culkinin kanssa, ei voi olla hottis.
Ei tehdä tästä liian vaiketa. Laiva kohtaa toisen laivan ulapalla ja matka jatkuu, win-win.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Toistan hiukan Vesperiä, mutta niin ihanaa kun tätä saa katsella CSI Miamissa. Oli jo sikahotti Sunset Beachin aikoina.

Kuva
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Näin scifin ja fantasyn harrastajana on tullu katsottua telkkarista kaikenlaista kökköoopperaa, kunhan siinä on avaruusaluksia, miekkoja tai magiaa. Siskoni on noita -sarjaa tuli katseltua myös esteettisistä syistä onnistuneen kattauksen myötä. Shannen Dohertyä himoitsin jo 90-luvun alussa beverly hillsissä ja Alyssa milanoa vuosikymmenen lopulla Melrose placessa, mutta myös Holly Marie Combs miellyttää silmää.

Kuva
Manaaja

küllküll kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kertakaikkisen ihanan täyteläisen hypnotisoivat nuo, umm, silmät.
... joita on kyllä luontoäidin jäljiltä hieman korjailtu.
Siis mä kyllä puhuin ihan tosissani silmistä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Siis tuolla naisella on oikeasti kauniit silmät. Niihin uppoaa. Kato olen Päivien viemää fani (mies kans!) ja toi vaan paranee vanhetessaan. Ja on se must aina ollu rintava, silloin nuorempanakin eikä ne ainakaan silloin näyttäneet feikeiltä. Oli roikkua ja sen semmosta. Mutta on ollut myös pulleampi aikasemmin, tossa kuvassa laihempi.
Manaaja

Nii. Kyllä mä ainakin lämpeän enemmän silmistä kuin tisseistä, jos pitää yrittää sytykettä löytää. Noiden silmien edessä tuntuis jotenkin mahdottomalta vastata kieltävästi. Mihinkään.
Riemumieli
Kitisijä

Kuva
Kuva
You can leave your hat on. Alicia Machado
Paras päivä ikinä.
küllküll

Manaaja kirjoitti:Siis mä kyllä puhuin ihan tosissani silmistä.
Seison korjattuna. Tämä tuli kyllä pyytämättä ja yllättäen.

PS Riemuseni - onnistuisitko upottamaan vielä vähän isompia kuvia? 1920px leveydessä on vielä varaa.. Kuvien sisällössä ei ole mitään moittimista, mutta en usko että työnantaja kustantaa minulle tuohon toisen näytön viereen, jotta voisi nauttia scrollaamatta näistä..
pierupylly
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Muutenkin nuo Riemumielen eukot on kaikki samasta puusta veistettyjä, ei kai noita enempää enää tarvi nähdä.
Pröötprööt
Riemumieli
Kitisijä

Joo, laitetaan pienempiä. En vain sietänyt kuvieni kokoon kohdistuvaa arvostelua ja aloin sekoilemaan. Pyydän syvästi anteeksi aiheuttamaani mielipahaa.
Paras päivä ikinä.