Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Melnais
Kitisijä

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Boner kirjoitti: Te olette hulluja saatana kaikki.
Boner kirjoitti: Ja mitä muuta siihen olisi pitänyt lisätä, että palstan mutsit eivät olisi tunteneet huonoa omaatuntoa omasta mutsiudestaan?
Kiitos tästä rakentavasta palautteesta. Onneksi vaimosi hoitaa homman ilman että joudut huomauttamaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Nyt mulla on päässä visio huimasta hello kitty-alusasussa.
Noh,

näyttääkö hyvälle?
Huora Harakka
Kitinäaddikti

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Kuva

Jotain enemmän kuin alus.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kottarainen kirjoitti:Tarkoitus oli pikemminkin sanoa jotain sen suuntaista, että olen todella iloinen siitä että miehelläkin on ne lehmän hermot tässä asiassa ja myös halu jakaa vanhemmuus myös huonoinen puolineen. Olisin luultavasti ollut aika katkera ellei olisi tuota taakkaa kanssani jakanut, vaan olisi ennemmin hillunut kännissä tai kaivautunut lumihankeen tulpat korvissa. Ei sillä ettenkö olisi jaksanut, olisin varmaan. Koska olisi ollut pakko.
:facepalm:

Hillunut kännissä? On sulla perkele otsaa heitellä kyllä mitä törkeimpiä syytöksiä vailla mitään tietoa faktoista.

Ihan tiedoksesi. Meillä on kaksi lasta ja minä hoidan niistä vanhemman. Vaimo hoitaa tuon 8 viikkoisen, kun sillä on tissit millä sen voi vaimentaa. Minä hoidan pojan kokonaan, ja vaimo ei sekaannu siihen millään lailla, koska minä todellakin hoidan oman osuuteni niin hyvin, ettei sen tartte. Tänäänkin olen ollut pojan kanssa koko päivän liikkeellä aamukasista iltaysiin kunnes laitoin sen nukkumaan. Huomenna lähdetään taas aamusta liikeelle, ja tullaan kotiin kun keretään. Sillä välin vaimo hoitelee vauvaa, nukkuu ja relailee kun pojat on liesussa. Ei sillä ole hädän päivääkään, vaikka miten haluaisit niin uskoa.

Ja se, että minä hillun kännissä himassa ja en tee mitään, on sen sortin paskaa, että oksat pois.
Sen jälkeen, kun poika syntyi olen kännissä himassa tasan 0 kertaa. Känni ei ole pari saunakaljaa ja kolme viskiä. Se on pikkupromillet. Kapakassa olen tainnut käydä viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana 5-10 kertaa, jahtireissuja yksi tälle talvella ja silloinkin oli poika mukana.

Toisekseen joka vitun viikonloppu nousen pojan kanssa aamulla ylös kun poika herää ja anna vaimon nukkua joka aamu niin pitkään kuin se jaksaa. Itse olen tainnut viimeksi nukkua yli kasiin vuosi sitten.

Kolmanneksi, kun et sitä vielä ole itse kokenut tai havainnut niin kerrotaan. Meillä on ihan selkeä työjako siksi, että poika on "menettänyt" äidin jollekin vieraalle tyypille. Kun isikin alkaa kiinnittimään siihen vieraaseen tyyppiin enemmän huomiota kuin esikoiseensa, on piru irti ja itku ja parku päätä huumaavaa. Uskoisin että tiedät millaisen shown lapsi osaa laittaa pyytäessään huomiota tai "kostaessaan" uudelle tyypille siirtonsa hierarkiassa alemmas.

Että pidä sinä vaan huoli teidän perheen keskenäistä rooleista ja jaksamisista sen yhden lapsenne kanssa. Minusta kun tuntuu että niissä on paljon enemmän ongelmia kuin meillä on kahden lapsen kanssa.

Melnais kirjoitti: Kiitos tästä rakentavasta palautteesta. Onneksi vaimosi hoitaa homman ilman että joudut huomauttamaan.
Kuule ihan samat sanat. Ensikerralla jätän kyllä vaimoni kehumatta, ettei teillä tule paha mieli ja minusta samalla velvollisuuteni laiminlyövä känniläinen.

Te olette hulluja saatana molemmat.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Huora Harakka kirjoitti:Kuva

Jotain enemmän kuin alus.
Fuug. Kuka on kuvannut mut?

Tän piti olla ihan vain meidän keskinen leikki.
Boner

Kottarainen kirjoitti:Vauva itkee.

Em. asennetta isän vauvanhoitoon kritisoidaan.
Asennetta? Se on saatana mustaa huumoria.
Boner kirjoitti:Katsoisit välillä peiliin, kilipää.
Opiskele sinä wikipediaa, ja vedä se kaktus pois housuistasi.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_huumori
Viimeksi muokannut Boner, 27.02.2011 9:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Boner

Riemumieli kirjoitti:
Boner kirjoitti: Mut eniten kyllä vierastan perhepäivähoitsuja. Siis ne aikuisethan on yksin siellä enimmäkseen. Mist vitusta kukaan tietää mitä ne siellä niitten muksujen kanssa tekee?
Kuulostaa harhaisen puheelta. Olisiko syytä hakeutua mielenterveyspalvelujen piiriin?
Taisi saada jo lähetteen:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011022 ... 8_uu.shtml
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Boner kirjoitti: Te olette hulluja saatana molemmat.
Älä viitsi solvata, en arvosta. Lakkaa vaahtoamasta ja lue ne kommentit uudestaan ilman että pyrit jokaisesta kommentista löytämään henkilökohtaisia syytöksiä tai kateutta, nyt ei olla Pohjanmaalla. Täällä tiedetään juuri se minkä kirjoitat ja siihen reagoidaan jos jaksetaan, keskustelupalsta juunou? Ihmeen kireällä olet vaikka kaikki on niin suloisasti.

Jos olisit alkuun, uhoamatta, esimerkiksi kirjoittanut tuon mitä nyt uhmalla vastineeksi Kottaraiselle, vastineet olisivat varmasti olleet toisenlaisia. Ei kaikkien asenne ole yhtä aggressiivinen kuin omasi.

Mutta enpä viitsi tuhlata tätä sunnuntaiaamun laatuaikaa enempää, hyviä pyhiä perheellesi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Heräsin ennen kymmentä siihen, kun alakerrasta kuului naapurien lasten puheensorinaa ja oman tapailua. Oli suloinen näky, kun tyttäreeni ihastuneet neljävee Niklas ja viisivee Ida leikkivät kaikenlaista. Siinä sitten askarreltiin kaikille kortit ja sellaista. Oikein kiva pyhäaamu 8) Nyt nukutuksen jälkeen karpaasi 2.0:ien hiihtoo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Boner

Melnais kirjoitti:lue ne kommentit uudestaan ilman että pyrit jokaisesta kommentista löytämään henkilökohtaisia syytöksiä tai kateutta

Luin, ja aina vain löysin samat syytökset, paitsi että kateutta en kyllä löytänyt mistään. Taisi olla Freudilainen?

:perse:
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Boner kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
Boner kirjoitti: Mut eniten kyllä vierastan perhepäivähoitsuja. Siis ne aikuisethan on yksin siellä enimmäkseen. Mist vitusta kukaan tietää mitä ne siellä niitten muksujen kanssa tekee?
Kuulostaa harhaisen puheelta. Olisiko syytä hakeutua mielenterveyspalvelujen piiriin?
Taisi saada jo lähetteen:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011022 ... 8_uu.shtml
Äh, harmittaa näitä lukea. Meillä oli Ihan Maailman Paras Perhepäivähoitaja tytöllä. Mimma aina innolla meni hoitoon, touhusivat vaikka mitä, ja tekivät paljon muiden hoitajien ja näiden lasten kanssa yhdessä. Hoitajalla oli myös 5 omaa lasta (kaksi yläaste- ja ammatikouluikäistä, kolme nuorempaa, kouluikäisiä kuitenkin jo), joten taatusti oli kokemusta muksuista. Edelleen pidämme yhteyttä meidän hoitajaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Boner

Boner kirjoitti:
Boner kirjoitti:ikää 2 v 3kk, eikä kertaakaan ole ollut oikeastaan minkäänlaista roplemaa lukuunottamatta pientä yskää ja nuhaa.
Myytti murrettu.

38,6 lämpöä, silmätulehdus, nuha ja yskä yhtäaikaa päällä.
Loppusumma.

Korkea kuume viikon verran, silmäluomi turvoksissa ja lähes muurautunut umpeen -->silmätulehdus, korvatulehdus, kurkku kipeä, nuha ja yskä, sekä antibioottien mukanaan tuoma ruikulikakka.

Käytiin kahdesti silmälekurissa ja en nyt tiedä mitä johtopäätöksiä siitä puuhasta pitäisi oikein vedellä.

Ekalla kerralla kun käytin lekurissa, määräsi lekuri antibiottisilmätippoja, jotka maksoivat 70 euroa satsi. Kun tulehdus ei näyttänyt laantuvan, kävi eukko jannun kanssa uudelleen lekurilla ja tällä kertaa toinen lekuri määräsi antibioottisilmätippoja jotka maksoisvat 8 euroa satsi.

Siis millä vitun logiikalla noi lekurit arpoo noita lääkkeitä? IMO melkoista kusetusta määrätä lähes 10 kertaa kalliimpia lääkkeitä, kun toinen huomattavasti edullisempi lääke hoitaa saman asian ja jopa paremmin?!

Saiko lääkäri 1. silmätippavalmistajalta Lapin loman palkkioksi, koska myi niiden tuotteita?
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Millähän konstilla tuon kuopuksen "kroonista sylittelyntarvetta" voisi vähän hillitä? Välillä tuntuu että 97% valveillaoloajasta pitäis olla sylissä. Ei siinä muuta, mutta hieman joutuu laiminlyömään toista kun toinen monopolisoi sut omaan käyttöönsä. Aikamoista taiteilua on kotihommat ja oma paskallakäynti kun natiainen on koko ajan kainalossa.
Elppis kirjoitti:Laita juokseva tyyppi kaivamaan tunnelia pikkuveljelleen kun samalla itse konttausikäisen kanssa "varastatte" toisen lapioimaa lunta ja kokoatte sitä omaksi pinoksi.
I give dis a try. Tosin pelko on, että tunnelin kaivaja - kovin tietoinen omistuksistaan kun on - huomaa lumikasan kansallistamisen ja flippaa vanhatestamentillisesti :P

Wifey rupeaa olemaan aika finaalissa. Vaihdettiin taas rooleja viime yönä, minä valvoin junnun kanssa. Eipä se mitään ollut saanut nukuttua, kolmen aikaan nähtiin jääkaapilla. Yritin esittää, että menisi vaikka yöksi hotelliin että saisi nukkua mutta ei se kuulemma mitään auta :roll:
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

küllküll kirjoitti:Wifey rupeaa olemaan aika finaalissa. Vaihdettiin taas rooleja viime yönä, minä valvoin junnun kanssa. Eipä se mitään ollut saanut nukuttua, kolmen aikaan nähtiin jääkaapilla. Yritin esittää, että menisi vaikka yöksi hotelliin että saisi nukkua mutta ei se kuulemma mitään auta :roll:
Ei muuta kun lekurille ja vaikka melatoniinia kokeilemaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Boner

Lapsellisen menoa, osa 57865.

Meillä on muodostuneet jannun kanssa omat hellittelynimet. Kun äiti kutsuu jannua "äitin kultapapuksi", minä kutsun jannua "kakkapavuksi ja kakkapökäleeksi". Joka päivä toki kysyn että "kuka on isin paras kaveri" ja, että "Jannu on isin paras kaveri". Nykyään kun jannu on haikealla päällä ja kaipaa huomiota, se kutsuu itseään isin parhaaksi kavejiksi, tattapökäjeeksi ja tattapavuksi, tulee halaamaan ja antaa pusun poskelle.

Ai miksi kakkapapu ja kakkapökäle? No, minusta mamman käyttämä kultapapu oli niin typerä hellittelynimi, että yritin laskea jannun kanssa leikkiä siitä. No kuten arvata saattaa, jannu adaptoi nuo "hellittelynimet" sekunnissa ja nykyään laskee jo itse leikkiä niillä nauraen ja velmuillen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

küllküll kirjoitti:Aikamoista taiteilua on kotihommat ja oma paskallakäynti kun natiainen on koko ajan kainalossa.
Mä olen alusta alkaen yksin himassa ollessani jättänyt vessan oven auki käydessäni tarpeilla. Tytön tapa on tulla eteeni ihan iholle ja hokea: "pi, pi, pi", kätensä hamutessa isin pippeliä. En oikein ymmärrä häntä, koska mielestäni pippelini on pelkästään pieni ja hölmön näköinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Boner

Ylermi Ylihankala kirjoitti: mielestäni pippelini on pelkästään pieni ja hölmön näköinen.
Varmaan moni nainen on ollut sun pippelistä samaa mieltä?
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tytön tapa on tulla eteeni ihan iholle ja hokea: "pi, pi, pi", kätensä hamutessa isin pippeliä.
Mutta älä missään nimessä vaivaannu! Tai ainakaan tunnusta Kitinässä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Boner kirjoitti:Saiko lääkäri 1. silmätippavalmistajalta Lapin loman palkkioksi, koska myi niiden tuotteita?
Eihän nyt toki. Sehän oli koulutusmatka
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tytön tapa on tulla eteeni ihan iholle ja hokea: "pi, pi, pi", kätensä hamutessa isin pippeliä.
Mutta älä missään nimessä vaivaannu! Tai ainakaan tunnusta Kitinässä.
:)

Selvästi jotain ongelmia, kun edes alkaa kertoon tollasta!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

urpiainen kirjoitti:Tai ainakaan tunnusta Kitinässä.
Lisään vain salassapitäjien määrää.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

En tiedä, miten asia toimii, jos olisi kaksi lasta ja sisarkateutta ilmassa, mutta meillä kyllä vessassa käydään ihan omassa rauhassa, niin aikuiset kuin lapset. Sylistä lasketaan pois ja sitä rataa. Puhetta ymmärtää tuo ihmisen taimi, ei siis ole aivoton olio niin kuin ennen vanhaan ajateltiin.
Paras päivä ikinä.
Boner

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Mä olen alusta alkaen yksin himassa ollessani jättänyt vessan oven auki käydessäni tarpeilla.
Niin minäkin alussa, mutta sittemmin olen huomannut että ihmisen täytyy saada priva-aikaa vaikka sitten paskalla käynnin ajaksi. Huutakoot mukula oven takana tai katsokoon palosimiestä sen aikaa kun isi puhaltaa savea, mutta ovi pysyy kiinni..
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaikkeen tottuu. Kiva on sulhasehdokkaan kuunnella, katsella ja haistella, kun Ylermitär Jr. vääntää paskaa ovi auki niin kuin ei mitään. Kaikenlaiset tinttitukkaiset homot kyllä katoavat, paikalla jäävät vain tosimiehet (TM). Hyvä taktiikka Ylermiltä.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En oo koskaan ymmärtäny ihmisiä jotka haluaa yleisöä vessasuorituksilleen sen sijaan että omilla tarpeilla käytäisiin yksin. Kai se on jotain varhaislapsuudesta jäänyttä hyväksymisentarvetta, ja kaikki sitten taputtaa iloisesti ringissä kun ylermiltä molskahtaa kakka.