Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Dave

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Dave »

^No hyvällä mielikuvituksella ehkä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Täytyy yhtyä Daveen tässä asiassa, Photoshoppi on laulanut neidon jalkojen välissä. Joku ryppy siitä on pois otettu, kun on niin kovin sileä muutenkin kuin karvattomuuttaan, vaikka istuu tuolla tavalla jalat koukussa. Muovinuken alapää. Sehän nyt on selvä, että sänkeä ei saa näkyä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja huima »

^Kyllä mä luulen että joku muukin on laulanut siellä.

Tai jos ei ole, niin säälihän se olisi.
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kyllähän vahaus brasilialaisittainkin aika tasaisen lopputuloksen antaa. Perusjuttuja biksu- ja alastonmalleille.
Dave

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:Kyllähän vahaus brasilialaisittainkin aika tasaisen lopputuloksen antaa. Perusjuttuja biksu- ja alastonmalleille.
Ja pitopalveluinsinööreille?
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave, uniketju oli erikseen.
Dave

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:^ Ei pysty (viittaan kuvan otsikkoon).
Kyllä siinä katse saattaisi tosiaan siirtyä vuosien meditatiivisesta harjoittelusta huolimatta. Toki, kun pukeutuu ko. asuun, niin sen hyväksynee.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuva
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mr. Tomasi said he would buy the condoms himself.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuva
Dave

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:Kuva
Joo-o. Velmun näköinen nainen. Ei varmaankaan pihtais.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14957
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:Joo-o. Velmun näköinen nainen. Ei varmaankaan pihtais.
Sellainen ilme, notta zähää, ei muuten oo pikkareita ja kelikin olis tuulinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Joo-o. Velmun näköinen nainen. Ei varmaankaan pihtais.
Bonuksena se vittuilis sut ihan kumoon.
Dave

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Joo-o. Velmun näköinen nainen. Ei varmaankaan pihtais.
Bonuksena se vittuilis sut ihan kumoon.
Ei se mulle vittuilis

:leuhka:
Dave

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Bonuksena se vittuilis sut ihan kumoon.
Ei se mulle vittuilis

:leuhka:
Ei viitsisi?
No se olis tietty ihan pikkarit kosteina ja vain punastelisi ja änkyttäisi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Joo-o. Velmun näköinen nainen. Ei varmaankaan pihtais.
Bonuksena se vittuilis sut ihan kumoon.
Katsoin tasan yhden kerran sitä grilliä, ja täähän oli ihan paska vittuilussa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Joo-o. Velmun näköinen nainen. Ei varmaankaan pihtais.
Bonuksena se vittuilis sut ihan kumoon.
Katsoin tasan yhden kerran sitä grilliä, ja täähän oli ihan paska vittuilussa.
Eihän sen duuni olekaan olla itse vittuilija vaan shown vakilämmittäjä joka pehmentää tiukkapipoille tekohymyn naamalle ja petaa homman sille ohjelman todelliselle vierailevalle vittuilijalle, joka sitten laukoo ne tekohymyt pois.

Kyllä siinä ekassa kepulijaksossa Paula Lehtomäen hymy alkoikin kummasti hyytymään kakkoskierroksella.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Eihän sen duuni olekaan olla itse vittuilija vaan shown vakilämmittäjä joka pehmentää tiukkapipoille tekohymyn naamalle ja petaa homman sille ohjelman todelliselle vierailevalle vittuilijalle, joka sitten laukoo ne tekohymyt pois.
Mä koin vaan myötähäpeää. Kyseessä oli jakso jossa vieraina oli Maria Guzenina-Richardson ja Mikael Jungner.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Eihän sen duuni olekaan olla itse vittuilija vaan shown vakilämmittäjä joka pehmentää tiukkapipoille tekohymyn naamalle ja petaa homman sille ohjelman todelliselle vierailevalle vittuilijalle, joka sitten laukoo ne tekohymyt pois.
Mä koin vaan myötähäpeää. Kyseessä oli jakso jossa vieraina oli Maria Guzenina-Richardson ja Mikael Jungner.
En oo tuota suomipaistia katsonut (Krissen vaaligrilli??). Oottekste kattonu Jimiltä tulevaa amerikan roastia?
küllküll

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Comedy Centralin "Roastin" läppien taso on todella vaihteleva, riippuen ihan siitä ketä pannaan ja kuka panee - halvalla siis. Parhaimmillaan herkullisen ilkeitä piikkejä, pahimmillaan todella noloja ja vaivaannuttavia.
Dave

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:^ Comedy Centralin "Roastin" läppien taso on todella vaihteleva, riippuen ihan siitä ketä pannaan ja kuka panee - halvalla siis. Parhaimmillaan herkullisen ilkeitä piikkejä, pahimmillaan todella noloja ja vaivaannuttavia.
Mä oon kattonut kolme Comedy Centralin Roastia ja oon tykänny. Viimeksi Hasselhoffia grillattiin ja mm Pam Andersonia siinä sivussa. Hyvin rankkaa settiä Hasselhoffin alkoholismista mm.

Tietty nyt kolme nähtyään huomaa, että teemat alkaa toistua. Aluksi uutuudenviehätys oli ihan kybällä, että mitä hittoa.

Pam Andersonista ja Hasselhoffista: "Muistutatte toisianne, tissit suurenee koko ajan ja teistä on molemmista vuotanut todella nolo kotivideopätkä lihanpala suussa"
Dave

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:^ Eikös se Whitney Cummings todennut, että "Pam Andersonista sanotut asiat pätevät myös tyttäreesi (Hulk Hoganille)"
Joo. Pam Andersson kompastui rannalla taikalamppuun, ja päästi lampun hengen ulos...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14957
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Roastissa on jonkin verran vailla nokkeluutta olevaa tarkoitushakuista pissakakkapillukyrpä läppää, jossa todellakin mennään sieltä missä aita on matalin. Sitten minua on hämännyt läppien luetteleminen peräjälkeen vailla välispiikkejä tai mitään omaa höystöä. Usein juuri kertojan ilmeet, eleet tai pienetkin väliheitot saavat läpät vielä paljon hauskemmiksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.