Miten nykyinen auto korreloi haaveautoa?exPertti kirjoitti:Niin, että sinä vaan ajelet hikisillä tsekkkoslovakiassa tehdyillä kansanautoilla ja haaveilet tosimiesten peleistä?Dumis kirjoitti:En ole kyllä ikinä ymmärtänyt noiden vanhojen hikisten rumien peltipurkkien päälle. Siis noi on vittu niin rumia että ei rajaa.
Vanhat jenkkimuskelit ovat påp
Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
-
- Kitisijä
Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
Ui saatana. Kaikkien aikojen paras lautapeli. Pelataan tuota edelleen joka kesä veneellä.Teraslilja_m kirjoitti:Klassikko: Risk lautapeli huuto.netistä, katsotaan menikö 20e kankkulankaivoon
Ja mä haluaisin (TARVITSEN!!!) 60-luvun alkupuolen Kuplan!Dumis kirjoitti:En ole kyllä ikinä ymmärtänyt noiden vanhojen hikisten rumien peltipurkkien päälle. Siis noi on vittu niin rumia että ei rajaa.
Vanhat jenkkimuskelit ovat påp

^ Kuuluvat samaan turhien ruosteisten purkkien sarjaan!
Itseasiassa olin jo sanoa aikaisemmin tämän sua kiukuttaakseni
Itseasiassa olin jo sanoa aikaisemmin tämän sua kiukuttaakseni

-
- Kitisijä
Löytyy myös iPad-versiona.
Toimii.
Toimii.
-
- Kitisijä
Näköjään pitää. Tsekkasin Anttilan, Stokkan, Sokoksen, H&M:n, Mangon, Zaran, Seppälän, Espritin, Aleksi 13:n, Halosen, Vero Modan, Elloksen, Joseffsonin, ja HobbyHallin. Sit tsekkasin Eurokankaan. Kalliiksi tuli (minun mielestä, mut kait sitä kunnon takki maksaa), mut tuleepahan just semmoinen minkä haluan. Nappeja myöten.annepa kirjoitti:Punaisen trenssin. On tullut vastaan mutta materiaali oli niin muovista että en kelpuuttanut. Pitääkö tämäkin tehä ite?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Hmmm.. olisko tämä mitään?Gat kirjoitti:Puukon, tai siis veitsen joka käy puukosta.
Jolla olisi vuolun lisäksi myös leukun ominaisuuksia hakata puuta ihan heiluttamalla.
Teränpituus siis kookas vaan ei liian kömpelö ei-kumpaankaan-hyvä jotain 15-16 cm. Suora teroitus.
Ja vielä epäsuomalaisesti sormisuoja alapuolella.
Ei meinaa löytyä.
Yksi Brusletto Storbukken ehkä Norjasta (edit: ei saa enää Suomesta) ja Marttiinin paskateräksen uusleuku Ranger, jossa tosin ei ole leukun pyöreää pontta heilutukseen.
Halpa turistiruoju. Mutta nätti. Terä kookas puukoksi, mutta vähän liian lyhyt (14,5 cm) ja kevyt leukutarkoitukseeni. Melkein-sormisuoja kuoppana. Terä on musta, mutta tuskin taottu vaan hiottu. Hiiliterästä sentään.
Tässä vain yhden diilerin sivulta, koska tuolla kuvan voi suurentaa.
http://www.lahjamaailma.fi/karhuleuku-p ... rers_id=13
-
- Kitisijä
^ Kävisin optikkoliikkeissä ehdottomasti. He sitten tarvittaessa muokkaavat lasien istuvuuden nassuun sopivaksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ostin Thaimaasta parin euron "Police" aurinkolasit ja hyvin pelittävät. Vai olikohan ne noin kalliit?
Mäkin tarvitsisin uudet aurinkolasit vahvuuksilla. Hauska sattuma sinänsä, että edelliset ovat Policet ja Taikamaasta ostetut vuonna Tsunami + 1.
Samaten tarvitsen uuden alttarin, jossa palvoa LIHAA!

Tuota ei kannata ryhtyä kokoamaan ajatuksella, että kokoampa tämän nopsasti ja sitten päästään grillaamaan. On nimittäin wattumaista koota, kun nälkä kurnii suonissa ja aurinko laskee mailleen. Kokoa siis hyvissä ajoin ennen coitusta.küllküll kirjoitti:Mäkin tarvitsisin uudet aurinkolasit vahvuuksilla. Hauska sattuma sinänsä, että edelliset ovat Policet ja Taikamaasta ostetut vuonna Tsunami + 1.
Italialaisen puoliautomaatin sorsien kauhuksi.

-
- Kitisijä
Aseistettu aasinajaja! Respekt. Voit tehostaa loppupuheenvuoroasi oikeudessa jysäyttämällä varoituslaukauksen.So Hard kirjoitti:Italialaisen puoliautomaatin sorsien kauhuksi.
Saumasi menestyä post-apokalyptisessa maailmassa kohenivat juuri. Ja miksikäs ei pre-apokalyptisessa kans.
Niillä on nykyään tylsästi turvatarkastus metallinpaljastimilla oikeussaleissa.elco kirjoitti:Aseistettu aasinajaja! Respekt. Voit tehostaa loppupuheenvuoroasi oikeudessa jysäyttämällä varoituslaukauksen.So Hard kirjoitti:Italialaisen puoliautomaatin sorsien kauhuksi.
Saumasi menestyä post-apokalyptisessa maailmassa kohenivat juuri. Ja miksikäs ei pre-apokalyptisessa kans.
"Nuns with big guns" koskettaa enemmän mun simpukkaa.
Mä olen kovasti huolestunut jos kosketan sun simpukkaa millään konfiguraatiolla.Dave kirjoitti:"Nuns with big guns" koskettaa enemmän mun simpukkaa.
Voit pitää varmistimen päällä edelleenSo Hard kirjoitti:Mä olen kovasti huolestunut jos kosketan sun simpukkaa millään konfiguraatiolla.Dave kirjoitti:"Nuns with big guns" koskettaa enemmän mun simpukkaa.

-
- Kitisijä
No sitten sä voit ampua varoituslaukauksen ennen paljastinta!So Hard kirjoitti:
Niillä on nykyään tylsästi turvatarkastus metallinpaljastimilla oikeussaleissa.
Nääh. Jos kokoamisoperaatio venyy ja seurakunta alkaa nälkäisenä hermostua, vittuilen lihan ihan kypsäksiDave kirjoitti:Kokoa siis hyvissä ajoin ennen coitusta.

Voin kertoa omasta kokemuksesta, että vittumaista koota nälkäisenä.küllküll kirjoitti:Nääh. Jos kokoamisoperaatio venyy ja seurakunta alkaa nälkäisenä hermostua, vittuilen lihan ihan kypsäksiDave kirjoitti:Kokoa siis hyvissä ajoin ennen coitusta.
-
- Kitisijä
Onko Davella simpukka?!So Hard kirjoitti:Mä olen kovasti huolestunut jos kosketan sun simpukkaa millään konfiguraatiolla.Dave kirjoitti:"Nuns with big guns" koskettaa enemmän mun simpukkaa.

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Simpukka on sellainen yleistermi junous, ei tarkoita pelkkää hukkaviivaa!Vesper kirjoitti:Onko Davella simpukka?!So Hard kirjoitti:Mä olen kovasti huolestunut jos kosketan sun simpukkaa millään konfiguraatiolla.Dave kirjoitti:"Nuns with big guns" koskettaa enemmän mun simpukkaa.
-
- Kitisijä
Eipäs ole!Dave kirjoitti:Simpukka on sellainen yleistermi junous, ei tarkoita pelkkää hukkaviivaa!