Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ömmm siis tällä hetkellä ainoastaan Hämiksen mielitietty on polyamorisessa suhteessa (suhteissa?) mutta muut ovat tällä hetkellä yksiavioisia?

Hyvä että toimii :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

annepa kirjoitti:Ömmm siis tällä hetkellä ainoastaan Hämiksen mielitietty on polyamorisessa suhteessa (suhteissa?) mutta muut ovat tällä hetkellä yksiavioisia?

Hyvä että toimii :)
Hämistä viedään kuin mätää kukkoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ömmm siis tällä hetkellä ainoastaan Hämiksen mielitietty on polyamorisessa suhteessa (suhteissa?) mutta muut ovat tällä hetkellä yksiavioisia?

Hyvä että toimii :)
Hämistä viedään kuin mätää kukkoa.
Helppo sieltä vankilasta huudella. Mihin perustat väitteesi jos saan kysyä? Siihen että se ei sovi sinun tajuntaan, vai mihin? Mä tunnen ainoastaan voittavani tässä diilissä, joten vaikea nähdä miten mua vietäisiin. Tiedän täysin kaiken mitä tapahtuu, missä mennään ja mikä status.

Se, että oman parisuhteesi luottamus ja kommunikaation taso ei riitä tuollaiseen ,ei tarkoita ettei muut kykenisi. Tuo kommunikaation taso ja rehellisyyden määrä on juuri yksi asia mistä eniten tässä hommassa diggaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Itse asiassa eilen oli Hesarissa mielenkiintoinen artikkeli hiukan sivuten viimeisiä viestejä (=polyamoriaa), tosin vielä muitakin mielenkiintoisia elementtejä sisältäen. Kuitenkin itselle jäi artikkelista päällimmäiseksi mieleen kuinka muiden on helppo luokitella ulkopuolelta suhdetta, kun taas suhteessa olijat näkevät itse asiat toisesta näkökulmasta. Tällöin (riippuen ihmisistä) luokittelulle ei ole edes perusteita, vaan mennään vain sen mukaan, mikä tuntuu itsestä hyvältä. Mun mielestäni tärkeä viesti, jonka mukaan olen itsekin yrittänyt mennä. Juuso Kekkosen tyttöystävästä tuli poikaystävä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ömmm siis tällä hetkellä ainoastaan Hämiksen mielitietty on polyamorisessa suhteessa (suhteissa?) mutta muut ovat tällä hetkellä yksiavioisia?

Hyvä että toimii :)
Hämistä viedään kuin mätää kukkoa.
En oikein ymmärrä tätä. Jos kaikki osapuolet tietävät homman speksit, niin eihän siinä ketään viedä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Mä kans ihmettelin tuota. Tosin omassa elämässäni olen joutunut käymään vähän samanlaisia keskusteluja, kun ihmisille on jotenkin äärimmäisen hankala käsittää sitä, että kaksi hyvin äskettäin eronnutta aikuista voivat viihtyä toistensa seurassa melko tiiviistikin ilman tarvetta jostain suuremmista sitoumuksista. Ja ilman, että kyse olisi jomman kumman osapuolen hyväksikäytöstä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9503
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

saira kirjoitti:Itse asiassa eilen oli Hesarissa mielenkiintoinen artikkeli...
Joo, oli ihan mielenkiintoinen. Pidin tästä lainauksesta, joka sopii hyvin tähän case Hämikseenkin:

"Esitykseni pääviesti on, että älkää yrittäkö olla normaaleja, koska se perustuu vain arvaukseen, mitä muut teiltä haluavat. Pyrkikää ennemmin olemaan onnellisia."
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ömmm siis tällä hetkellä ainoastaan Hämiksen mielitietty on polyamorisessa suhteessa (suhteissa?) mutta muut ovat tällä hetkellä yksiavioisia?

Hyvä että toimii :)
Hämistä viedään kuin mätää kukkoa.
Ei se kyllä ihan siltä näytä ja kuulosta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ömmm siis tällä hetkellä ainoastaan Hämiksen mielitietty on polyamorisessa suhteessa (suhteissa?) mutta muut ovat tällä hetkellä yksiavioisia?

Hyvä että toimii :)
Hämistä viedään kuin mätää kukkoa.
Ei se kyllä ihan siltä näytä ja kuulosta.
Pyrdelle on hankala konsepti, että jollakulla voi olla samaan aikaan itselle merkityksellinen ihmissuhde, hauskaa, hyvää seksiä ja lupa käydä vieraissa jos huvittaa. Nää saatetaan tietyissä piireissä jopa kokea toisensa poissulkeviksi tilanteiksi!
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sanotaanko, että kommenttini oli yksi ajatus muiden ajatusteni joukossa tästä tilanteesta. Kunhan nyt ei vaan sattuis mitään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Eikö tuo päde vähän joka tilanteeseen, ihmissuhteet mukaan lukien. "Kunhan ei nyt vaan sattuis mitään".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sanotaanko, että kommenttini oli yksi ajatus muiden ajatusteni joukossa tästä tilanteesta. Kunhan nyt ei vaan sattuis mitään.
No, tuskin tässä voi pahempaa käydä mitä edellisessä " kaikki perinteiset arvot täyttävässä parisuhteessa" kävi ja meinasi käydä. Ainakaan kukaan osapuolista ei ole vakavasti masentunut, yksinäinen, sosiaalisesti hukassa ja kaada pahaa oloansa mun niskaan.

Joten, enpä jaksa huolestua tässä vaiheessa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Tokihan pyrde polyamoriaa kannattaa, speksit vain ovat väärät. Oikeat speksit ovat että mies käy, mutta vaimolle ei kerrota.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Eräs toveri kauhisteli, kun parinvaihtoviikot toteutetaan hotellissa. Häntä kuulemma etoisi mennä ksy. hotelliin, kun siellä on moista toimintaa harjoitettu. Joku muu (itse asiassa lähes kaikki) puolestaan oli sitä mieltä, että moinen toiminta on moraalitonta. Miksi? Eikös noissa parinvaihdoista ole sovittu sen kumpparin kanssa. Asia toki on eri, jos ei olla sovittu.

Joku vetosi myös siihen, että myöhemmin voi kaduttaa ja tulla ero jne. No ei kai se tee jostain toiminnasta moraalitonta. Olen itsekin tehnyt asioita, jotka kaduttavat jälkikäteen: ei se ole moraalin mitta.

Mitäs kitinäraati on mieltä? En jaksa enää kommentoida toverin seinää, koska siellä kaikki ovat yök hyi kauheeta iiik. (mainittakoon, ettei minuakaan moinen toiminta kiinnosta, mutta en silti näe sitä moraalittomana)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013090 ... 8_uu.shtml
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kaverisi voi olla vaikea löytää hotellia, jossa ei olisi parinvaihto harjoitettu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^No sanopa muuta - kerroinkin sen jo hänelle, mutta on kuulemma eri asia kuin tuollaiset "massaorgiat, hyyyi".

Ja nyt siellä ollaan jo siinä vaiheessa, että "eikö avioliitot ole enää pyhiä" ja "että mihin tämä maailma on menossa". Kohta ne varmaan kivittää mut, vaikken edes enää aio sanoa (toivottavasti, heh) sinne mitään. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9503
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ruotsinlautoilla noita bileitä on kans järkätty, joten niitäkin kannattaa välttää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Voit viattomasti kysyä, huomasiko kukaan, että siellä olisi tilaa yksinäisille naisille!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulle on aika yhdentekevää mitä aikuiset ihmiset vapaaehtoisesti yhteisestä sopimuksesta tekee, kunhan mukana ei ole lapsia, eläimiä tai muita vajaavaltaisia. Todennäköisesti useissa mun käyttämissä hotellihuoneissa on puuhattu kaikenlaista, luotan siihen että ne vaihtaa lakanat asiakkaiden välillä. Itse en ehkä ole niinkään avaimet kulhoon- tyyppiä, ainakaan just tässä elämäntilanteessa. Ei se silti muiden kohdalla mitenkään etovalta vaikuta, enkä itsellekään näe mahdottomaksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9503
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mulla ei mitään parinvaihtoa vastaan. Oikein mukavaa puuhaa.

Sen sijaan mua hieman häiritsee tuo sivuston markkinointi hotellibileistä uutisoimalla. Parempi vaan kun olis rauhassa UG, niin ei tarvis ihmisten kauhistella turhaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Mulla menee vagaybond ja brianw aina sekaisin. Kumpi niistä on kovempi stud? Vai onko ääretön miinus ääretön edelleen ääretön?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

exsu kirjoitti:Mulle on aika yhdentekevää mitä aikuiset ihmiset vapaaehtoisesti yhteisestä sopimuksesta tekee, kunhan mukana ei ole lapsia, eläimiä tai muita vajaavaltaisia. Todennäköisesti useissa mun käyttämissä hotellihuoneissa on puuhattu kaikenlaista, luotan siihen että ne vaihtaa lakanat asiakkaiden välillä. Itse en ehkä ole niinkään avaimet kulhoon- tyyppiä, ainakaan just tässä elämäntilanteessa. Ei se silti muiden kohdalla mitenkään etovalta vaikuta, enkä itsellekään näe mahdottomaksi.
Tähän ei ole mitään lisättävää.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriDaavid kirjoitti:Voit viattomasti kysyä, huomasiko kukaan, että siellä olisi tilaa yksinäisille naisille!
No arvaa tekiskö mieli heittää tuo sinne, kun juuri joku pääsi jeesustelemasta, että parisuhteessa tuollainen ei vaan ole tervettä, mutta että eri asia on, jos on sinkku. Mut en uskalla, koska en halua laumaa vihaisia mammoja niskaani. Tai oikeastaan tunnustan, että haluaisin mutta olen vissiin tässä vuosien saatossa oppinut, että joskus voi pitää mielipiteensä itsellään (vaikka se vaikeaa onkin, usko pois!).

Edit. Niin ja tekis mieli kysyä, että mites moniavioisuuden kanssa. Sehän on ihan normi joissain kulttuureissa. Mut en sano mitään en sano mitään en sano mitään.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9503
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

elco kirjoitti:Mulla menee vagaybond ja brianw aina sekaisin. Kumpi niistä on kovempi stud? Vai onko ääretön miinus ääretön edelleen ääretön?
Tämähän on taannoin tutkittu ja täytyy todeta, että pahasti olet erehtynyt. Virallisen totuuden mukaan me ei edes yhdessä pärjätä Gattacalle.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hammittaa tälläinen aikuisten maailma, pitäisi muka tehdä jotain valintoja.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.