Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Hammittaa tälläinen aikuisten maailma, pitäisi muka tehdä jotain valintoja.

Konsultoi hämistä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:Hammittaa tälläinen aikuisten maailma, pitäisi muka tehdä jotain valintoja.

Konsultoi hämistä!
Neuvon ilomielin jos vain voin!!!

Tilannekatsaus:

Kaikki hyvin, ellei vielä paremmin kun takana huippu viikonloppu: Vietin neidin kanssa torstai päiväst - la / su yöhön, mihin mahtui sosiaalisointia, puistobileet, hengausta ja todella hyvää seksiä.

On kyllä taas voimiensa tunnossa, itsetunto katossa ja muutenkin rullaa!

" Nobody blowin' up my phone
I ain't buzzin' and I ain't stoned
But I'm ridin', flyin' higher than the blue sky

If you don't like me, brother, that's okay
I ain't gonna let it wreck my day
I keep stylin', smilin', handin' out the sunshine

I got no good reason why

" Damn, it feels good to be me "

Read more: Uncle Kracker - Good To Be Me Lyrics | MetroLyrics
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kreitsu kirjoitti:Eräs toveri kauhisteli, kun parinvaihtoviikot toteutetaan hotellissa. Häntä kuulemma etoisi mennä ksy. hotelliin, kun siellä on moista toimintaa harjoitettu. Joku muu (itse asiassa lähes kaikki) puolestaan oli sitä mieltä, että moinen toiminta on moraalitonta. Miksi? Eikös noissa parinvaihdoista ole sovittu sen kumpparin kanssa. Asia toki on eri, jos ei olla sovittu.

Joku vetosi myös siihen, että myöhemmin voi kaduttaa ja tulla ero jne. No ei kai se tee jostain toiminnasta moraalitonta. Olen itsekin tehnyt asioita, jotka kaduttavat jälkikäteen: ei se ole moraalin mitta.

Mitäs kitinäraati on mieltä?
Kaikki seksi on tosi ällöö ja moraalitonta, varsinkin sellanen, joka konsensuksessa on suoritettu maksullisessa huoneessa. Herkin rakastaja piileskelee jossain romanttisemmassa ympäristössä, kuten puistossa, eikä maksa seksistään.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MrM kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Eräs toveri kauhisteli, kun parinvaihtoviikot toteutetaan hotellissa. Häntä kuulemma etoisi mennä ksy. hotelliin, kun siellä on moista toimintaa harjoitettu. Joku muu (itse asiassa lähes kaikki) puolestaan oli sitä mieltä, että moinen toiminta on moraalitonta. Miksi? Eikös noissa parinvaihdoista ole sovittu sen kumpparin kanssa. Asia toki on eri, jos ei olla sovittu.

Joku vetosi myös siihen, että myöhemmin voi kaduttaa ja tulla ero jne. No ei kai se tee jostain toiminnasta moraalitonta. Olen itsekin tehnyt asioita, jotka kaduttavat jälkikäteen: ei se ole moraalin mitta.

Mitäs kitinäraati on mieltä?
Kaikki seksi on tosi ällöö ja moraalitonta, varsinkin sellanen, joka konsensuksessa on suoritettu maksullisessa huoneessa. Herkin rakastaja piileskelee jossain romanttisemmassa ympäristössä, kuten puistossa, eikä maksa seksistään.

Vielä parempi, jos seksistä ei ole sovittu, yllätys on romanttisempaa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Konsultoi hämistä!

Hämistä voisin kyllä konsultoida yhdestä bileasiasta, mutta teen sen ehkä yksärillä.
Viimeksi muokannut exsu, 09.09.2013 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Sähän olet melkein yhtä paha kuin prosessi, jos olet jo tekemässä lapsia jonkun toisen kanssa!

Vai oletko sä väsäämässä jotain nettideitti-ilmoitusta?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Niin, no se tässä oli vähän ongelma. Että kun en oo, en osaa ajatella mitenkään edes teoreettisesi koko asiaa ja pidän aiheesta keskustelua paitsi aivan turhan aikaisena, myös muutenkin valtavan ahdistavana.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No ottakee vähän paussia ja ns. oman ajan viikko?
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

:?:
Viimeksi muokannut exsu, 09.09.2013 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Osaatko sä olla yksin?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Diddley Bow kirjoitti:Osaatko sä olla yksin?
En oo ehtinyt kokeilemaan. Ehkä tää vastaa kysymykseen. Edit. Tajusin, että tää on harhaanjohtava. Nää mun ponnistelut säilyttää itsenäisyys, parisuhteettomuus ja muut yksinolemisenopetteluun liittyvät jutut on merkittävin syy tän ristiriidan takana.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo mä oon ollut aina aiemmin aika vahvasti saattaen vaihdettava. Yritän tästä nyt räpistellä irti, mutta tasapainotteluksi tämä menee, kun kauhean mielellään sitä kuitenkin söisi ja säästäisi kakkua yhtä aikaa. Nyt taas pahimman paniikin taituttua sain kuitenkin puhuttua tilanteen takaisin mukavuusalueelle.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21509
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Mulla on sellainen käsitys, että polyamoriat päätyvät liki takuuvarmasti jonkun kyyneliin, mutta hei - niin päättyy aika iso kahdenkinvälisistä suhteista.
Simppeliä matikkaa. Kahden keskisessä on vain yksi yhteys, joka sekin vikaantuu pirun helposti. Jos noita paukkulankoja sitten viritellään enemmänkion, niin ei siitä kovin pitkäaikaista ratkaisua tulee.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Joo mä oon ollut aina aiemmin aika vahvasti saattaen vaihdettava.
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nimen omaan tuota ajautumisen, tai "päätymisen" kierrettä oon yrittänyt pätkiä. Että päätökset olis tietoisia ja harkittuja eikä vaan "Oho, no taas mennään." Toinen puoli on tietysti se, että ei ne vastapuoletkaan ole olleet mitenkään vastenmielisiä, joten herää helposti sellainen viihdeteollisuuden ruokkima prinsessasatufantasia, että nyt tää on once in a lifetime -tilaisuus (taas!), ja oon hullu jos vedän käsijarrun päälle vaan jonkun periaatteen vuoksi. Nyt oon kuitenkin päättänyt olla uppoamattaa liikaa disney- maailmaan ja keskittymään enemmän järkipuoleen ja erityisesti tän oman fiiliksen kuunteluun. Katsotaan, mihin kantaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Kokeile tätä seuraavalla kerralla

http://www.riemurasia.net/kuva/pieru/127937c5
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:^^ Kokeile tätä seuraavalla kerralla

http://www.riemurasia.net/kuva/pieru/127937c5
:D
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kottarainen kirjoitti:Mulla ollut vähän samantyyppinen historia ehkä kuin exsulla, jos nyt oikein olen ymmärtänyt. Vaikea sanoa osaako sitä olla yksin, kun ne pari kertaa kun on ollut yritystä, on ikään kuin päätynyt seurustelemaan kohtalaisen lyhyellä viiveellä. Nykyiseen suhteeseen olen siirtynyt noin puolen vuoden viiveellä edellisestä ja se oli enkka. Silloin muistan kun suhteen alussa iski angsti parin viikon tiiviin mutta epävirallisen yhdessäolon jälkeen, kun toiselta oli unohtunut deodoranttipurkki mun pesukoneen päälle. Eka ajatus oli, että nyt se perkele aikoo käydä taloksi ja mä kun juuri olen saanut itseni ja elämäni tasapainoon viime höykytyksen jäljiltä. Otin takapakkia. Tiettyjen mutkien kautta suhdehan siitä kuitenkin tuli eikä kaduta. Tietty voi miettiä mistä tämä nopea suhteeseen "päätyminen" sitten johtuu, miksi minä "päädyn" ja joku toinen on vuosia sinkku.
Muakin kiinnostaa, että mistä te löydätte näitä parisuhdemateriaaleja, kun itse en ole vuosiin törmännyt moisiin? Vai oonko vaan laput niin silmillä jossain hevi-osastolla?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Sun pitää harjoitella sellaista eksynyt bambi olemusta!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Muakin kiinnostaa, että mistä te löydätte näitä parisuhdemateriaaleja, kun itse en ole vuosiin törmännyt moisiin? Vai oonko vaan laput niin silmillä jossain hevi-osastolla?
+ 1
En mäkään mikään säilykepurkissa eläjä sinkkuaikana ollut, mutta ei vaan törmännyt potentiaalisiin öpaut koskaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

<- nötkötti
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kottarainen kirjoitti:..etten ole ns. pintasosiaalinen, vaikka toisaalta olen sosiaalinen ja kaipaan läheisiä ihmissuhteita, keskustelukumppania arkeen. Ystävät tuota paikkaa eivät oikein tässä iässä enää voi täyttää, heilläkin kun on omat työnsä, perheensä ja kiireensä.
Mä en kyllä voi allekirjoittaa edes tätä, ainakaan tällä nykyisellä kierroksella.

Tuohon löytymisasiaan en osaa sanoa oikein mitään. Mä teen aika helposti sellaisia tutustumisaloitteita mielenkiintoisen oloisten ihmisten kanssa, ja toisinaan ne kantaa. Jotkut pidemmälle ja jotkut vähemmän. Mutta ei niiden taustalla ole yleensä halu pariutua tai välttämättä edes paritella ko. ihmisten kanssa vaan ihan vain tutustua. Pyrden käytöksestä en osaa sanoa, mutta Vespa ainakin jossain kohtaa sanoi, että odottaa miehen tekevän aloitteen. Ehkä tässä on se suurin ero?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:...Vespa ainakin jossain kohtaa sanoi, että odottaa miehen tekevän aloitteen. Ehkä tässä on se suurin ero?
Kyllä mä aika selväksi teen, jos joku kiinnostaa. En ehkä mene numeroani tarjoamaan, mutta ei kyllä pitäisi jäädä epäselväksi, että sitä sopisi pyytää. Ei vaan hirveesti ole osunut kohdalle ketään jolle näitä signaaleja lähettäisi, kun ihan pelkän ulkonäön perusteella en kuitenkaan kiinnostu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti: Kyllä mä aika selväksi teen, jos joku kiinnostaa. En ehkä mene numeroani tarjoamaan, mutta ei kyllä pitäisi jäädä epäselväksi, että sitä sopisi pyytää. Ei vaan hirveesti ole osunut kohdalle ketään jolle näitä signaaleja lähettäisi, kun ihan pelkän ulkonäön perusteella en kuitenkaan kiinnostu.
Niin, no en mäkään ihan pelkkään ulkonäköön lähde, olemus, käyttäytyinen tietyissä tilanteissa jne. tietty myös vaikuttaa. Mutta siis jossain kohtaa kun kiinnostus jollain tasolla herää, niin yleensä tuppaudun ihan vaan seuraan. En tarjoilemaan henkilötietoja tai mitään muutakaan, vaan ihan vaan tsekkailemaan vähän lähempää, että mikäs tyyppi tämä on.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ymmärrän, että useissa tapauksissa kyse on pelkästään sattumasta. Silti sitä usein miettii, miten moni pariutuukaan lähes heti pitkän suhteen jälkeen. Lähinnä kai ajatuskulku menee niin, että karitumisen jälkeen ihmismieli on herkillä ja sitä kautta tunnepuoli korostuu järjen kustannuksella, jolloin paritumispäätös on hauraalla pohjalla. Toivotan silti kovasti onnea ja menestystä kaikille paria etsiville ja sen löytäneille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.