Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
elco
Kitisijä

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja elco »

Poikuudella jos jollain on rahaa ja aikaa!
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Poikuudella jos jollain on rahaa ja aikaa!
Niin just! Kun on aikaa ja rahaa, niin muuta ei tarvitse! Ja ilman niitä on mahdotonta saavuttaa mitään. Katsokaa vaikka maailman kuuluisimpia taideteoksia. Ei niitä oltaisi voitu luoda, elleivät ko. taiteen tekijät olisi nauttineet vauraudesta! Ja kaikki muutkin nerot ja urheilusankarit: ilman vaurautta ei kukaan ole saavuttanut mitään.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.06.2011 10:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta siis kaikki lähti siitä, että ajan ja rahanpuutetta on turha syyttä siitä, jos peilikuva ei miellytä.
Oli kuitenkin vähän isommasta jutusta kiinni kun vain peilikuvan miellyttämisestä. Kyllä aika harvalla on mahdollisuus keskittää suurin osa ajasta ja rahasta pelkästään itseensä, tarkoitan tällä nyt henkilökohtaisia kampaajia, meikkaajia, personal trainereita, ravitsemusterapeutteja, stylistejä, kynsiteknikoita jne.

Ja laitetaan tähän nyt vielä ettei ymmärretä väärin: tämä ei ollut mikään katkera tilitys, ihan neutraali toteamus. Shakira saa ihan rauhassa olla kuuma rotukissa, mulle ihan riittää tää maatiaisuus.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Rahaa ja aikaa on aina siihen, mitä haluaa.
No olipas statement.
No toihan on fakta.
La-la-landiassa ehkä.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mutta siis kaikki lähti siitä, että ajan ja rahanpuutetta on turha syyttä siitä, jos peilikuva ei miellytä.
Oli kuitenkin vähän isommasta jutusta kiinni kun vain peilikuvan miellyttämisestä. Kyllä aika harvalla on mahdollisuus keskittää suurin osa ajasta ja rahasta pelkästään itseensä, tarkoitan tällä nyt henkilökohtaisia kampaajia, meikkaajia, personal trainereita, ravitsemusterapeutteja, stylistejä, kynsiteknikoita jne.
.
Priorisointikysymys.
Vesper
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Priorisointikysymys.
No kuvitellaan tilanne, että mä haluaisin tehdä juuri noin. Voisitko antaa ihan konkreettisia ohjeita miten minun tulisi toimia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco
Kitisijä

Jotenkin tässä on vähän kastroitu olo, kun "ketä sitten panisit"-ketjussakaan ei saa enää esineellistää!
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Lilo kirjoitti:
elco kirjoitti: Shakira on aina väräyttänyt mun viisaria ja jumalauta jos se näyttää 34v tolta niin ei auta kuin sanoa, että heterodivisioona täällä ei mussuta vaan tuulettaa!
Jotenkin tästä tuli semmonen olo, että normi 34-vee onkin sitten rupsahtanut vanha akka. :?
Mun empiirinen kokemus on toki valitettavan suppeata, mutta jotenkin ajattelisin, että Shakiran ja rupsahtaneen vanhan akan väliin mahtuu aika lailla mittava kirjo variaatiota, joista moni vielä ihan imarteleviakin. Tai siis normi 34-vee ei oikein istu kumpaankaan noista mainituista luonnehdinnoista.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vesper
Kitisijä

elco kirjoitti:Jotenkin tässä on vähän kastroitu olo, kun "ketä sitten panisit"-ketjussakaan ei saa enää esineellistää!
Miten niin ei saa?
elco
Kitisijä

urpiainen kirjoitti: Mun empiirinen kokemus on toki valitettavan suppeata, mutta jotenkin ajattelisin, että Shakiran ja rupsahtaneen vanhan akan väliin mahtuu aika lailla mittava kirjo variaatiota, joista moni vielä ihan imarteleviakin. Tai siis normi 34-vee ei oikein istu kumpaankaan noista mainituista luonnehdinnoista.
Mene sinä nyt siitä hus helvettiin sopuilemasta. Tässä on nyt Miehet vs naiset vääntö päällä!
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Jotenkin tässä on vähän kastroitu olo, kun "ketä sitten panisit"-ketjussakaan ei saa enää esineellistää!
Ei sitä kyllä oikein myöskään sais kirjoittaa oikein.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Komppaan Manaajaa, pidän Shakirasta tummempana versiona enemmän. Toki blondinakin on erittäin seksikäs. Mutta pidin rutkasti enemmän ennen valtavirtaistumistaan, silloin vielä kappaleissaan oli asennetta, suihinotoista puhumattakaan, nykyään taitaa olla enemmänkin tätä normisettiä, musiikkinsa.
elco
Kitisijä

Vesper kirjoitti: Miten niin ei saa?
Lilo aloitti!
Vesper
Kitisijä

elco kirjoitti:Miehet vs naiset vääntö päällä!
Oliko tää vahinko?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Aina saa esineellistää, kunhan kohde on oikea. Mutta Dave vois vastata Vesperin kysymykseen.
elco
Kitisijä

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Miehet vs naiset vääntö päällä!
Oliko tää vahinko?
Mutsilles kävi!
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Miten niin ei saa?
Lilo aloitti!
Aina mua syytetään! En leiki teidän kaa!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Vesper kirjoitti:
No kuvitellaan tilanne, että mä haluaisin tehdä juuri noin. Voisitko antaa ihan konkreettisia ohjeita miten minun tulisi toimia?
En vastaa sun kysymykseesi, vaan selvennän pointtiani.

Musta ei saisi NBA-tähteä, vaikka käytössä olisi kaikki maailman aika ja raha.

Eli kyse ei ole rahan ja ajan puutteesta, vaan siitä, että mulla ei ole lahjoja. Eli mun geenit on väärät.

Turha siis kenenkään syyttää ajan ja rahan puutetta, jos peilikuva/menestys työmarkkinoilla/tankotanssikilpailuissa/whatever ei riitä.
Vesper
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:

Eli kyse ei ole rahan ja ajan puutteesta, vaan siitä, että mulla ei ole lahjoja. Eli mun geenit on väärät.

Turha siis kenenkään syyttää ajan ja rahan puutetta, jos peilikuva/menestys työmarkkinoilla/tankotanssikilpailuissa/whatever ei riitä.
Täähän oli ihan paskaa.

Ei mustakaan Shakiraa saa, mutta ihan satavarmasti Shakiran näköisen (eli viisareita väräyttävän 34-vuotiaan) kunhan vaan on tarpeeksi aikaa ja rahaa.

Edit: ja siis eikö tää enää olekaan priorisointikysymys?
Viimeksi muokannut Vesper, 09.06.2011 10:26. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
elco
Kitisijä

Dave, pitäisikö tässä vaiheessa vetäytyä tästä väännöstä moraalisina Voittajina?
Mirkku
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kuten Vesper sanoi:
Vesper kirjoitti:Oli kuitenkin vähän isommasta jutusta kiinni kun vain peilikuvan miellyttämisestä. Kyllä aika harvalla on mahdollisuus keskittää suurin osa ajasta ja rahasta pelkästään itseensä, tarkoitan tällä nyt henkilökohtaisia kampaajia, meikkaajia, personal trainereita, ravitsemusterapeutteja, stylistejä, kynsiteknikoita jne.
Eikä kyse ole siitä, miellyttääkö se oma ulkonäkö vai ei. Hyvin, hyvin monesta naisesta saisi varteenotettavan kilpailijan ulkonäöllisesti Shakiran yms kuuluisuuden kanssa, jos vaan on käytettävissä saman verran aikaa & rahaa itseensä. Pointti on se, että jollei Shakiralla olisi noita ..."resursseja", mitä suurimmalla todennäköisyydellä ulkonäkö olisi "normi" 34-v :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Mut ulkonäköä on helppo muuttaa, jos siis on rahaa. Ainahan sitä naureskellaan naiselle, joka suihkusta tullessaan näyttää suohirviöltä, mutta kun laittaa tekoripset, meikit, hiustenpidennykset, kynnet, ja jos rahaa on, silikonia joka puolelle (köyhemmillä sit kaikki muut tissien- ja perseenkohottajat), ehkä hieman vielä kiristelee kasvoja ja imee hieman rasvaa pois, ni kauniiltä näyttää kuka tahansa. Älyä ja muita taitoja onkin hieman vaikeampi pelkällä rahalla parantaa.

Ja ei, ei mua kiinnosta miltä kukakin näyttää, mut pakko tarttua tähän...
Viimeksi muokannut saira, 09.06.2011 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti: No kuvitellaan tilanne, että mä haluaisin tehdä juuri noin. Voisitko antaa ihan konkreettisia ohjeita miten minun tulisi toimia?

Täähän oli ihan paksaa.

Ei mustakaan Shakiraa saa, mutta ihan satavarmasti Shakiran näköisen kunhan vaan on tarpeeksi aikaa ja rahaa.
Väitätkö, että sulla ei ole varaa hankkia" henkilökohtaisia kampaajia, meikkaajia, personal trainereita, ravitsemusterapeutteja, stylistejä, kynsiteknikoita jne. "

Siis jos nyt lähdetään siitä, että niiden ei tarvi ihan 24/7 sentään olla sun käytettävissäsi, vaan aina kun tarvitset.

Priorisointikysymys.
Mirkku
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Pojat. Teillä ei taida olla aavistustakaan, mitä meikillä & ammattilaisen panoksella saa aikaiseksi?
Kuva
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Öh, mulla ei ainakaan olis. Tällä hetkellä kun ei olis varaa edes salikorttiin. Kynnet on laitettu vaan siitä syystä, et teen niitä sivutyönäni. Ja hiukset värjätty ku kampaajan kanssa soppari, eli laitan sen kynnet ja se mun hiukset. Prioirisointia, mulle ruoka, vuokra ja sähkö menee personaltrainerin ohitse...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein