Oli jo välillä alle puolet tuosta tahdista, eli mitä ilmeisimmin tosiaan nousussa taas.
Päivän uutiskatsaus
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
Oli jo välillä alle puolet tuosta tahdista, eli mitä ilmeisimmin tosiaan nousussa taas.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Bluntly
- Kitisijä
No ei helppoa ole kun 9/10 moniosaajasta osuu tuohon kuvaukseen.exPertti kirjoitti:Olisiko riittävästi jo vinkkejä, että treen poliisikin saisi kiinni?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Niba
- Kitisijä
EI vittu, Kalvoja? KAlvoja! Ei missään käytetä enää kalvoja nyt perkeleen äkisti enuskunta tietotekniikka kurssille! Toisaalta kalvo helppo pyyhkiä ja korjata, eikä tarvi mitään valmiiksi tai edes miettiä..
Joo olis hyvä että suljettaisiin ruotsin raja ja ensimmäiseksi olisi uimatoitotesti 200m pääseekö Torniojoesta yli uimalla. että olisi uimataitotesti, Suomesahan on tuhansia järviä ja uimataito on tarkeää suomalaisille ja siirtolaisillekin?
Mutta mitä on mietetty? Pimppiä vai mitä? Kivikaudelle on tämä Keskustan aika johtamassa, noitten työntuottavuuksineen ja muine joutavuuksineen..Joku on miettinyt jotain
exPertti kirjoitti:Kuvaavaa toki, että uutinen torstaisesta jutusta saadaan ulos maanantaina että annetaan korrektisti aikaa ainakin päästä mahdollisimman pitkälle karkuun.Bluntly kirjoitti:No ei helppoa ole kun 9/10 moniosaajasta osuu tuohon kuvaukseen.exPertti kirjoitti:Olisiko riittävästi jo vinkkejä, että treen poliisikin saisi kiinni?
Pitkä aika saa pohtimaan pitikö erikseen kysyä suunnilleen poliisihallinnolta lupa uutisen julkaisuun?
Joo olis hyvä että suljettaisiin ruotsin raja ja ensimmäiseksi olisi uimatoitotesti 200m pääseekö Torniojoesta yli uimalla. että olisi uimataitotesti, Suomesahan on tuhansia järviä ja uimataito on tarkeää suomalaisille ja siirtolaisillekin?
Pyyhin Netikettiin..
-
Vesper
- Kitisijä
Mä kyllä käytän säännöllisesti 5 - 6 erilaista öljyä, käyttötarkoitukseta riippuen. Oon silleen höveli, että oon huomannut vaihtelun virkistävän. Muuallakin kuin keittiössä.exPertti kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajank ... 09129.html
Tuliko tämä jollekin yllätyksenä? Tv. nimim vain oliiviöljyä käyttävä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Jos rasvoista paistossa jotain vaaraallista edes syntyy, on kyse luokkaa ei kiinnosta. Sitten kun purkin kylkeen tulee kieltomerkintä, voin ryhtyä toimenpiteisiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
317 eilenelco kirjoitti:https://twitter.com/Maahanmuuttovir
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Bluntly
- Kitisijä
Tässä olisi suuntaviivoja pakolaisongelman hoitoon:
Indonesia suunnittelee: Krokotiilit vartioimaan kuolemaantuomittuja vankeja
Indonesia suunnittelee: Krokotiilit vartioimaan kuolemaantuomittuja vankeja
-
Vesper
- Kitisijä
En nyt ihan ymmärrä. Käyttämäni öljyt ovat siis mm. kookosöljy, avokadoöljy ja esimerkiksi tänään salaattikastikkeen pohjana ollut seesamöljy. Kaikki lajikkeesta riippuen neitsyttä, kylmäpuristettua, luomua tai sekä että.exPertti kirjoitti:Mieluummin panostan ekstraneitsyihin kuin otan muita. Voita toki on aina tarpeen mukaan tarjolla.Vesper kirjoitti:Mä kyllä käytän säännöllisesti 5 - 6 erilaista öljyä, käyttötarkoitukseta riippuen. Oon silleen höveli, että oon huomannut vaihtelun virkistävän. Muuallakin kuin keittiössä.exPertti kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajank ... 09129.html
Tuliko tämä jollekin yllätyksenä? Tv. nimim vain oliiviöljyä käyttävä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
Niba
- Kitisijä
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
-
So Hard
- Kitisijä
Nämä tilannetiedotteet eivät ole erityisen kiintoisia. Jokainen tulija on liikaa.
Universaali disclaimer.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Onko tämä vähän niinku valtion velka, että ei kiinnosta, jokainen euro on liikaa?So Hard kirjoitti:Nämä tilannetiedotteet eivät ole erityisen kiintoisia. Jokainen tulija on liikaa.
Minua ainakin kiinnostaa muutenkin kuin työni puolesta asia erittäin paljon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Mua kiinnostaa erityisesti trendi. Nousussa vai laskussa. Välillähän oli hetken varsin hiljaista.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Juu ja lisäksi viikkokohtaiset luvut riittävät oikeastaan. Myös mistä yli rajan ja ketä tulee kiinnostaa.James Potkukelkka kirjoitti:Mua kiinnostaa erityisesti trendi. Nousussa vai laskussa. Välillähän oli hetken varsin hiljaista.
-
elco
- Kitisijä
Väkivaltakoneisto on täysin kyvytön tekemään mitään. Sama kuin valtion velkaantumisen kanssa: odotellaan ja toivotaan talouskasvua, joka korjaa ongelmat - tässä odotellaan, että jossain vaiheessa ketään ei enää tulekaan.
Afganistanilaisista, irakilaisista, syyrialaisista ja sompuista on tänä vuonna peräti 5% saanut kielteisen päätöksen. 39% on saanut oleskeluluvan ja loput ovat rauenneet tai dublinia. Jonkun pitäisi pistää se mamuviraston apinaorkesteri järjestykseen, jotta vähintään 70% tulijoista noista maista saa kielteisen päätöksen. Muussa tapauksessa ensi vuonna tulijoita on kuusi numeroa. Nähtäväksi jää miten tämä viimeaikainen linjan tarkistus vaikuttaa: veikkaan, että kielteiset kasvavat noin 20%:iin.
Mitäköhän tapahtuu sitten kun Nigeriassa ja muussa mustassa afrikassa kunnolla herätään siihen, että nyt on latu auki ja tulijoiden määrä kasvaa nykyisestä kertaluokalla. Mikä on hallituksen pläni sille, kun tulijoita on keskimäärin 3000 päivässä? Tai no, eihän sellaista pläniä tietenkään ole olemassakaan, kun eihän tässä mitään hätää ole: kun vaan jäitä hatussa odotetaan niin kyllä se siitä!
Afganistanilaisista, irakilaisista, syyrialaisista ja sompuista on tänä vuonna peräti 5% saanut kielteisen päätöksen. 39% on saanut oleskeluluvan ja loput ovat rauenneet tai dublinia. Jonkun pitäisi pistää se mamuviraston apinaorkesteri järjestykseen, jotta vähintään 70% tulijoista noista maista saa kielteisen päätöksen. Muussa tapauksessa ensi vuonna tulijoita on kuusi numeroa. Nähtäväksi jää miten tämä viimeaikainen linjan tarkistus vaikuttaa: veikkaan, että kielteiset kasvavat noin 20%:iin.
Mitäköhän tapahtuu sitten kun Nigeriassa ja muussa mustassa afrikassa kunnolla herätään siihen, että nyt on latu auki ja tulijoiden määrä kasvaa nykyisestä kertaluokalla. Mikä on hallituksen pläni sille, kun tulijoita on keskimäärin 3000 päivässä? Tai no, eihän sellaista pläniä tietenkään ole olemassakaan, kun eihän tässä mitään hätää ole: kun vaan jäitä hatussa odotetaan niin kyllä se siitä!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-
Bluntly
- Kitisijä
Etelässä osataan paremmin.
Tallinnan pakolaiskeskuksessa mellakoitiin rajusti – poliisi käytti ampuma-aseita
Tallinnan pakolaiskeskuksessa mellakoitiin rajusti – poliisi käytti ampuma-aseita
-
Bluntly
- Kitisijä
Mutta jenkit vetää pohjat: Mies haukkui koiralle – pitkä vankeustuomio uhkaa
Tapauksesta kertoneen ESPN:n mukaan Armstrong saattaa saada syytteen poliisikoiran solvaamisesta. Se on rangaistava rikos Pennsylvanian osavaltiossa. Maksimirangaistus on seitsemän vuotta vankeutta.
-
elco
- Kitisijä
<3 Viroon ei taida olla hirveästi halukkaita tulijoita.Bluntly kirjoitti:Etelässä osataan paremmin.
Masturbation is for the poor.
-
Homeboy65
- Kitisijä
Mustien pantterien (KVG) Bobby Seale kertoi kirjassaan Sanoista tekoihin kuinka eräältä radikaalilta löydettiin pari marisavuketta ja hän sai 30 vuoden kakun. Joku toinen teki ryöstön jossa ketään ei vahingoitettu - elinkautinen.Bluntly kirjoitti:Mutta jenkit vetää pohjat: Mies haukkui koiralle – pitkä vankeustuomio uhkaa
Tapauksesta kertoneen ESPN:n mukaan Armstrong saattaa saada syytteen poliisikoiran solvaamisesta. Se on rangaistava rikos Pennsylvanian osavaltiossa. Maksimirangaistus on seitsemän vuotta vankeutta.
Only in America...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
Homeboy65
- Kitisijä
Ja suhteellisuudentaju.exPertti kirjoitti:^ no loppuu se pössyttely ja ryöstely, tana.
-
Homeboy65
- Kitisijä
Kyllä minusta on aika kyseenalaista puolustaa yhtä vääryyttä toisella vääryydellä. Ja ihmeen yleistä myös...exPertti kirjoitti:
Ehkäpä ne ovat vähän pitkänlaisia nuo tuomiot, mutta ei suomalainen 'pyri toimimaan niin ettet tule rikoksen uhriksi, koska uhrilla ei ole mitään oikeuksia' myöskään toimi kovin hyvin.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Kun Ruåtsi nyt aloittaa rajatarkastukset tänään klo 12 paikallista aikaa, niin kaiken järjen mukaan turvapaikanhakijoiden määrä pohjoisessa putoaa lähelle nollaa hyvin pian.
Suomen on syytä olla kiitollinen Ruotsille.
Suomen on syytä olla kiitollinen Ruotsille.
-
Bluntly
- Kitisijä
Paitsi jos ruotsalainen "rajatarkastus" on sitä, että etelärajalla pakolainen pistetään junaan ja kärrätään pohjoisrajalle.
-
Bluntly
- Kitisijä
Mahdotonta, koska Sipilän mukaan Suomi ei ole "läpikulkumaa".
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
Enpä usko. Jos ei ole laillisia maahan tulon edellytyksiä, ei pääse maahan. Paitsi jos anoo turvapaikkaa Ruotsista. Ei siinä ole vaihtoehtoja.Bluntly kirjoitti:Paitsi jos ruotsalainen "rajatarkastus" on sitä, että etelärajalla pakolainen pistetään junaan ja kärrätään pohjoisrajalle.
Ruotsin kannaltahan eo. ratkaisu siis lisää turvapaikanhakijoiden määrää.