Näin pihalla ei kukaan ole ollut sen jälkeen kun Enttu toivoi joululahjaksi dildoa.Dave kirjoitti:
Simpukka on sellainen yleistermi junous, ei tarkoita pelkkää hukkaviivaa!
Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
-
- Kitisijä
Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Ei jumalauta, multa on täysin mennyt ohi toi joululahjatoive.
Vesper kirjoitti:Eipäs ole!Dave kirjoitti:Simpukka on sellainen yleistermi junous, ei tarkoita pelkkää hukkaviivaa!
Ootte junttei *Andy McCoy -äänellä*elco kirjoitti:Näin pihalla ei kukaan ole ollut sen jälkeen kun Enttu toivoi joululahjaksi dildoa.Dave kirjoitti:
Simpukka on sellainen yleistermi junous, ei tarkoita pelkkää hukkaviivaa!
Mun mielestä simpukka voi olla vain naisella. Jos näin ei ole niin on se vaan niin saatanan homoa sitten.
Kait tässä sitten täytyy antaa periksi.
-
- Kitisijä
Aika naismaista antaa heti periksi.Dave kirjoitti:Kait tässä sitten täytyy antaa periksi.
Psst. Elcolla on ollut vähän tapana keksiä tarinoita omasta päästään.Dumis kirjoitti:![]()
![]()
Ei jumalauta, multa on täysin mennyt ohi toi joululahjatoive.
*mykkäkoulu*huima kirjoitti:Aika naismaista antaa heti periksi.Dave kirjoitti:Kait tässä sitten täytyy antaa periksi.
-
- Kitisijä
Munasit taas kerran:Manaaja kirjoitti: Psst. Elcolla on ollut vähän tapana keksiä tarinoita omasta päästään.
http://kitina.net/viewtopic.php?t=4524&p=216445
-
- Kitisijä
Lentolipun Nykiin syyskuulle ja hotellihuoneen. Maksaa vaan perkuleesti. Däämn. 

Enhän nyt suinkaan. Vastaus tuli nopeammin ja suuremmalla varmuudella ikinä, kuin kysymällä "missä muka?"elco kirjoitti:Munasit taas kerran:Manaaja kirjoitti: Psst. Elcolla on ollut vähän tapana keksiä tarinoita omasta päästään.
http://kitina.net/viewtopic.php?t=4524&p=216445
-
- Kitisijä
No sehän olisikin ollut isomman puoleinen jytky, jos sä myöntäisit tehneesi virheen.Manaaja kirjoitti: Enhän nyt suinkaan. Vastaus tuli nopeammin ja suuremmalla varmuudella ikinä, kuin kysymällä "missä muka?"
Kai mä nyt tarkistaisin selustani ensin Haku-toiminnolla, jos virheitä olisin tekemässä.elco kirjoitti:No sehän olisikin ollut isomman puoleinen jytky, jos sä myöntäisit tehneesi virheen.Manaaja kirjoitti:Enhän nyt suinkaan. Vastaus tuli nopeammin ja suuremmalla varmuudella ikinä, kuin kysymällä "missä muka?"
-
- Kitisijä
Eiköhän se ole kaikille selvää, että Haku-toiminnosta riippumatta sä et niitä virheitä tee.Manaaja kirjoitti: Kai mä nyt tarkistaisin selustani ensin Haku-toiminnolla, jos virheitä olisin tekemässä.
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Älä nyt. Olenhan mä syntynytkin.elco kirjoitti:Eiköhän se ole kaikille selvää, että Haku-toiminnosta riippumatta sä et niitä virheitä tee.Manaaja kirjoitti: Kai mä nyt tarkistaisin selustani ensin Haku-toiminnolla, jos virheitä olisin tekemässä.
-
- Kitisijä
Rannekello voisi olla hyvä kapistus loppujenlopuksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keltaiset verhot, keltaisen maton ja muutakin keltaista tytsän uuteen huoneeseen.
Ja kylpyhuoneen maton. Mullahan on kohta perskules taas kaks vessaa.
Ja kylpyhuoneen maton. Mullahan on kohta perskules taas kaks vessaa.
-
- Kitisijä
Tarviisin mekon häihin. Tai no, en tarvitsisi, mutta tekee mieli ja häät on hyvä tekosyy ostaa sellainen. Vaihtoehdot on tässä:

Tuo vihreä viehättäis eniten, mutta onko se liian.. liian.

Tuo vihreä viehättäis eniten, mutta onko se liian.. liian.
-
- Kitisijä
Vihree on ihana. Se voi olla... liian-liian, mutta se on ihanan värinen. Punainen on kans kiva, mut jotenkin siinä on hassut tissit. Keskimmäinen on tavallinen...
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
-
- Kitisijä
Keskimmäisessä luulevat morsiusneidoksi. Mä menisin punaisessa ja loksauttaisin muutamat leuat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Kaikki koltut saaneet yhden äänen.
Keskimmäinen olis kyllä mun ruumiinrakenteelle varmaan epäimartelevin.

Muistelen, ettei vierasväki saisi laittaa häihin valkoista mekkoa eikä mustaakaan. Saattavat olla taikauskoisten vapinoitakin, mutta sellaisia puheita liikkuu aina suvun kovimmissa arvostelijoissa eli niissä joilla vähiten elämän ymmärrystä. Vieras ei vissiin saa olla myöskään koskaan koreampi kuin morsian.exsu kirjoitti:Kaikki koltut saaneet yhden äänen.Keskimmäinen olis kyllä mun ruumiinrakenteelle varmaan epäimartelevin.
Tuo kermanvaalea on hyvä kirkkoon, vihreä alkuiltaan ja punainen pikkutunneille.
Keskimmäinen on tyylikäs, josko eri värisenä. Mutta, pistä punainen, aina kannattaa olla miljoonasti hotimpi kuin morsmaikku.