Luulin itseäni liberaaliksinowaysis kirjoitti:Must on niin ihanaa kun teihin konservatiiveihin voi aina luottaaVagabondo kirjoitti: Panisin hyvinkin mielelläni.
Ketä sitten panisisit?
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Ketä sitten panisisit?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
nowaysis
- Kitisijä
Hush now, ei pilata tätä myrskyisen romanttista iltaa tylsillä määrittelykysymyksillä! Myrsky tosin tais mennä mut romantiikka jäi 
Prepare for the worstest.
-
Bluntly
- Kitisijä
Vähän varttuneemmasta naisväestä Joan Allen on kyllä aika tuupattava:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Olikin hieno aurinkoinen myrskypäivä. Maanantaiksi lupailee uutta mutta valitettavasti kosteammalla säällä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
Bluntly
- Kitisijä
-
nowaysis
- Kitisijä
-
nowaysis
- Kitisijä
[quote="Vagabondo"][/quote]
Käviskö tää? Ennen kuin kukaan muu ehtii kommentoimaan.
http://www.hotelhaven.fi/huoneet
Käviskö tää? Ennen kuin kukaan muu ehtii kommentoimaan.
http://www.hotelhaven.fi/huoneet
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Lux näytti parhaalta.
-
Vesper
- Kitisijä
Krista Kosonen nakuilee ihan kunnolla elokuvassa Prinsessa. Tämä siis Gatille tiedoksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
huima
- Kitisijä
Ja sillä on iso puska siinä.Vesper kirjoitti:Krista Kosonen nakuilee ihan kunnolla elokuvassa Prinsessa. Tämä siis Gatille tiedoksi.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Ihkua herättää hameväestönosassa suuria tunteita. Mun sanalla on edelleen painoarvoaMirkku kirjoitti:Ylle! Oon pettyny suhun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Tarkennettakoot vielä, että diilitar edustaa minulle tummalle ja tuliselle vastakohtaa: vaaleaa eteeristä kauneutta, sellaista heleäihoista, jonka piNppi tuoksuu Bodyshopille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
Clay
- Kitisijä
Näyttää drag-prinsessalta.RP kirjoitti:Tuossa kuvassa tosiaan näyttää huomattavasti paremmalta.
Nyt penikseni on fantastinen!
-
RolloTomasi
- Kitisijä
Onko teillä kaikilla kokonaisvaltainen yhteys tässä ketjussa kertomiinne vai koskeeko se vain So Hardia?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-
HelvetinIhana
- Kitisijä
Robert Downey jr. täytyy myöntää, se on jotenkin sellanen antisankari ja huono, epätäydellinen ihminen. Ja sit tietenkin Hugh Jackman; Wolverine ja Van Helsing, aah...
Johnny Deppiä en sit taas vois, se on niin symppis, sellainen täydellinen ja jotenkin eteerinen jos näin voi sanoo miehestä.
Kaikkein sairain on varmaa jotenki tuo Hugh Laurie hyvänä päivänä, ehkä se on se karisma.
Oon kyllä pahempiakin kuullu kuten Gerard Depardieu ja Jack Nicholson.
Johnny Deppiä en sit taas vois, se on niin symppis, sellainen täydellinen ja jotenkin eteerinen jos näin voi sanoo miehestä.
Kaikkein sairain on varmaa jotenki tuo Hugh Laurie hyvänä päivänä, ehkä se on se karisma.
Oon kyllä pahempiakin kuullu kuten Gerard Depardieu ja Jack Nicholson.
-
küllküll
Jalkapallo tai sitä pelaavat eivät aiheuta tavallisesti minkäänlaisia reaktioita, mutta tässä miellyttävä poikkeus:

-
NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Suits Me Sir!

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
RP
The Misfitsin ex-laulaja Michael Graves, erityisesti tämä video saa pikkarit kattoon ja toivomaan pientä äksöniä hautakivien päällä. Ei silleen hirveän hyvännäköiseksi voi sanoa, mutta h-e-l-v-e-t-i-n seksikäs se on.
-
nowaysis
- Kitisijä
Samaisen leffan Prinssiä voi kuinka mieluusti! Ja samainen Mr. Hammer Leonardo DiCaprion loverboyna Suomeen milloin lie tulevassa J. Edgarissa. Nicki Minajia lainaten, "then the panties comin' off, off, unh!"NuoriDaavid kirjoitti: Lumikki
-
Gat
- Kitisijä
Love-slave Xev Bellringer eli Xenia Seeberg surrealistisessa tieteissarjassa "Lexx". Oli enimmäkseen puutteessa ja turhautunut, kun ei päässyt toteuttamaan kutsumustaan. Erityisesti nuo huulet näyttäisivät hyvältä kyrpäni ympärillä.

-
NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Onx toi Sally Spectra?exPertti kirjoitti:*kiusaa masaa*
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
masa
exPertti kirjoitti: masa tulisikin kuvallisia todisteita nähdessään toisiin ajatuksiin.
Silmät kiinni ja HALLE BERRY, HALLE BERRY, HALLE BERRY -suggestiot päälle.
-
Gat
- Kitisijä
En malta olla postaamatta, että tässä video Xevistä avaruuden naisvankilan suihkussa, Hyväksyn nykyään isommatkin tissit.Gat kirjoitti:Love-slave Xev Bellringer eli Xenia Seeberg surrealistisessa tieteissarjassa "Lexx". Oli enimmäkseen puutteessa ja turhautunut, kun ei päässyt toteuttamaan kutsumustaan. Erityisesti nuo huulet näyttäisivät hyvältä kyrpäni ympärillä.
http://www.break.com/usercontent/2007/4 ... ene-281738
-
So Hard
- Kitisijä
Suuri vastaantulo. Skorettaminen on vain ajan kysymys.Gat kirjoitti:Hyväksyn nykyään isommatkin tissit.
Universaali disclaimer.