”Hän kuvailee olevansa arvokonservatiivi ja juuri hänen kaltaisiaan ihmisiä tarvitsemme puolueeseemme.”

Numero 10 oli alunperin orjia eikä palvelijoita.sivustahuutaja kirjoitti: 01.12.2024 0:02 ^
Arvokonservatiivi:
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä
3. Pyhitä lepopäivä
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi
5. Älä tapa
6. Älä tee aviorikosta
7. Älä varasta
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
Vessoistakaan ei puhuta mitään. Tuskin ovat turvallisia.urpiainen kirjoitti: 01.12.2024 10:43 Tuskin se "puolisokaan" noin sukupuolineutraali on alkutekstissä.
Tämä voi olla totta pääkaupunkiseudulla ja ehkä muutamassa muussa kaupungissa, jossa samalla taksien turvattomuus on kasvanut. Ilmeisesti muualla Suomessa uudistus on ollut vähemmän great success.sivustahuutaja kirjoitti: 05.12.2024 9:47Taksiuudistus on ollut fantastinen menestystarina. Taksin saa nykyään halvemmalla, helpommin ja nopeammin kuin koskaan.
Sama on muuten ruuallakin, WoltFoodoraBoltYangoMeneväUberLähitaksi kuljettaa turvallisesti, nopeasti ja täysin taloudellisesti kannattamattomasti mitä vaan, minne vaan.sivustahuutaja kirjoitti: 05.12.2024 9:47 Taksiuudistus on ollut fantastinen menestystarina. Taksin saa nykyään halvemmalla, helpommin ja nopeammin kuin koskaan.
Itse pks:n näkökulmasta olen tyytyväinen. über on valtavan paljon halvempi kuin taksi oli joskus 10 vuotta sitten. Tietysti nyt matkustan Toyotalla ja kuski ei osaa Suomea. Aiemmin kuski oli suomalainen persu ja autona mersu. Otan kuitenkin mielummin 50% halvemman kyydin kuin aiemmin. Mutta ymmärrän molempia puolia.So Hard kirjoitti: 05.12.2024 9:59Tämä voi olla totta pääkaupunkiseudulla ja ehkä muutamassa muussa kaupungissa, jossa samalla taksien turvattomuus on kasvanut. Ilmeisesti muualla Suomessa uudistus on ollut vähemmän great success.sivustahuutaja kirjoitti: 05.12.2024 9:47Taksiuudistus on ollut fantastinen menestystarina. Taksin saa nykyään halvemmalla, helpommin ja nopeammin kuin koskaan.
Mä käytän taksia niin harvoin (uudistuksen jälkeen en kertaakaan vielä), että mulle vanha systeemi hintoineen oli parempi. Pitäisi asentaa jotain appeja ja kaikkea. Mieluummin jätän pari olutta juomatta ja kuljen omalla autolla. Lentokentällä viikon pysäköinti on taksia halvempi, niin sinne oma auto ihan selvä valinta.James Potkukelkka kirjoitti: 05.12.2024 10:33 Itse pks:n näkökulmasta olen tyytyväinen. über on valtavan paljon halvempi kuin taksi oli joskus 10 vuotta sitten. Tietysti nyt matkustan Toyotalla ja kuski ei osaa Suomea. Aiemmin kuski oli suomalainen persu ja autona mersu. Otan kuitenkin mielummin 50% halvemman kyydin kuin aiemmin. Mutta ymmärrän molempia puolia.
Gat, oletko se sinä? Onko siellä lämmintä?Vagabondo kirjoitti: 05.12.2024 10:39
vanha systeemi hintoineen oli parempi. Pitäisi asentaa jotain appeja ja kaikkea.
Mä olen teoriassa tietysti samaa mieltä Jamesin kanssa, mutta käytännössä olen Vagabondo. (Paitsi että käytän taksia kyllä silloin tällöin.)Vagabondo kirjoitti: 05.12.2024 10:39Mä käytän taksia niin harvoin (uudistuksen jälkeen en kertaakaan vielä), että mulle vanha systeemi hintoineen oli parempi. Pitäisi asentaa jotain appeja ja kaikkea. Mieluummin jätän pari olutta juomatta ja kuljen omalla autolla. Lentokentällä viikon pysäköinti on taksia halvempi, niin sinne oma auto ihan selvä valinta.James Potkukelkka kirjoitti: 05.12.2024 10:33 Itse pks:n näkökulmasta olen tyytyväinen. über on valtavan paljon halvempi kuin taksi oli joskus 10 vuotta sitten. Tietysti nyt matkustan Toyotalla ja kuski ei osaa Suomea. Aiemmin kuski oli suomalainen persu ja autona mersu. Otan kuitenkin mielummin 50% halvemman kyydin kuin aiemmin. Mutta ymmärrän molempia puolia.
Just just. Ilmeisesti tarkoituksena oli raivata kivistä peltoa ja aloittaa maanviljely..Ryhmän hallussa oli useita ampuma-aseita, yli tuhat patruunaa, kymmeniä kiloja dynamiittia ja yli sata kiloa räjähteen valmistamiseen kelpaavaa lannoitetta.
Mitä tarkoitat turvattomuudella? Tuntuisi erikoiselta, että tunnistettu taksikuski rötöstelisi kovin yleisesti.So Hard kirjoitti: 05.12.2024 9:59 Tämä voi olla totta pääkaupunkiseudulla ja ehkä muutamassa muussa kaupungissa, jossa samalla taksien turvattomuus on kasvanut.
Rotusotaan valmistautuminen ei ole terrorismia.James Potkukelkka kirjoitti: 05.12.2024 11:13 ”Koska näyttöä ei ole mihinkään väkivallantekoon valmistautumisesta, teon ei voida katsoa olleen omiaan aiheuttamaan vakavaa vahinkoa Suomelle.
Just just. Ilmeisesti tarkoituksena oli raivata kivistä peltoa ja aloittaa maanviljely..
- Haluaisin taksin osoitteeseen XVagabondo kirjoitti: 05.12.2024 10:39 Mä käytän taksia niin harvoin (uudistuksen jälkeen en kertaakaan vielä), että mulle vanha systeemi hintoineen oli parempi.
Joo, ja ymmärrän tietysti, että juridinen näyttö ja laillinen status on eri asia kuin poliittinen todellisuus - ja luotan kyllä tuomioistuinten osaamiseen näissä - mutta onhan tämä äärioikeiston paapominen koomista. Jonkun 612-marssin tapauksessa ne natsit itse kirjoittavat ihan avoimesti, että kyseessä on heidän pääinstrumenttejaan overtonin ikkunan siirtämisessä radiaalioikeistoa hyväksyvämpään suuntaan kun houkutellaan populaa heidän näennäis-tunnuksettomaan tapahtumaansa, eikä tämä voi enää 2024 olla kenellekään epäselvää, ja sitten valtakunnan politiikan huipulta teeskennellään tyhmää. Ja nyt nämä sankarit varustautuvat hillittömällä asearsenaalilla ja julkaisevat akselerationistisia manifesteja, joissa todetaan terorrilla kiihdytettävän rotusotaa ja muuta vastakkainasettelua, mutta ei voi tietää, oliko väkivaltaisia aikeita. Voi hyvä tavaton.James Potkukelkka kirjoitti: 05.12.2024 11:13 ^
”Koska näyttöä ei ole mihinkään väkivallantekoon valmistautumisesta, teon ei voida katsoa olleen omiaan aiheuttamaan vakavaa vahinkoa Suomelle.
Just just. Ilmeisesti tarkoituksena oli raivata kivistä peltoa ja aloittaa maanviljely..Ryhmän hallussa oli useita ampuma-aseita, yli tuhat patruunaa, kymmeniä kiloja dynamiittia ja yli sata kiloa räjähteen valmistamiseen kelpaavaa lannoitetta.
No tätä lähes varmasti puidaan korkeimmissa asteista, KKO sitten päättää, mikä on näyttökynnys. Varmastikin aika vakiintumaton näissä.
ToucheJames Potkukelkka kirjoitti: 05.12.2024 10:50 Gat, oletko se sinä? Onko siellä lämmintä?
Tässä uudessa systeemissä nimenomaan näkee sitovan hinnan _ennen_ kyytiä.