Kiitos tästäexPertti kirjoitti:
Hmm, voisikohan tuo olla se sama käsistään kätevä aurinkorasvan levittäjä? Oli miten oli niin...
Ketä sitten panisisit?
-
Vagabondo
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Ketä sitten panisisit?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
Manaaja
...joillain muillakin naisilla maailmassa on ehkä isot silikonitissit.exPertti kirjoitti:Hmm, voisikohan tuo olla se sama käsistään kätevä aurinkorasvan levittäjä? Oli miten oli niin...
-
NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Miksei ne oo photshopannu tota kamelinvarvasta pois.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
masa
Ootko varma ettei ne ole photosopanneet sitä näkyviin?NuoriDaavid kirjoitti:Miksei ne oo photshopannu tota kamelinvarvasta pois.
Mitä Daven vaimokin sanoisi..
-
NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ei vaan sovi missikuvaan.exPertti kirjoitti:Tunsitko pelottavia tuntemuksia kun tajusit, että siellä voi olla ruumiinaukko?NuoriDaavid kirjoitti:Miksei ne oo photshopannu tota kamelinvarvasta pois.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
Niba
- Kitisijä
Voi vitun moralisti!NuoriDaavid kirjoitti:Ei vaan sovi missikuvaan.exPertti kirjoitti:Tunsitko pelottavia tuntemuksia kun tajusit, että siellä voi olla ruumiinaukko?NuoriDaavid kirjoitti:Miksei ne oo photshopannu tota kamelinvarvasta pois.
Sitä paitsi vatsanvenyttelyasento on vetänyt navan silleen pitkulaiseksi () katsoppas sitä äiliö?
Olisin enemmän peloissani tuosta virneestä naamalla jota joku voi kutsua hymyksi?
Pyyhin Netikettiin..
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Toisaalta on tuossa farkkulautumakin jäänyt soppaamatta.NuoriDaavid kirjoitti:Miksei ne oo photshopannu tota kamelinvarvasta pois.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
Manaaja
NuoriDaavid kirjoitti:Ei vaan sovi missikuvaan.exPertti kirjoitti:Tunsitko pelottavia tuntemuksia kun tajusit, että siellä voi olla ruumiinaukko?NuoriDaavid kirjoitti:Miksei ne oo photshopannu tota kamelinvarvasta pois.

-
Vesper
- Kitisijä
Anton Kuivalainen, voi kyllä!

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
Lolita
- Kitisijä
----
Viimeksi muokannut Lolita, 21.02.2012 9:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Ai muakin?Lolita kirjoitti:Juuri nyt, lähes ketä tahansa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Säpiä?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ai muakin?Lolita kirjoitti:Juuri nyt, lähes ketä tahansa.
-
Lolita
- Kitisijä
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ai muakin?Lolita kirjoitti:Juuri nyt, lähes ketä tahansa.
Viimeksi muokannut Lolita, 21.02.2012 9:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
Vesper
- Kitisijä
Poliisit-sarjan Kuopion partion Jaakko. Ei löytynyt yksilökuvaa, mutta kuvassa oikealla, jos se nyt jollekin jäi epäselväksi. Nam!

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
Vesper
- Kitisijä
Ei pannessa puhuta.exPertti kirjoitti:Kävisikö se "suattaapa olla että suat suattaapi olla että et." puheparsi sinulle?
-
Manaaja
Voi miten jaloa.exPertti kirjoitti:En uskalla varmaksi luvata etten sortuisi, mutta sinä saat kyllä pitää hänet.Manaaja kirjoitti:Shawnee Free Jones.
-
Lolita
- Kitisijä
---
Viimeksi muokannut Lolita, 21.02.2012 9:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mä en varmaan ole kosketuksissa feminiiseen puoleeni, kun mun mielestä noi kaksi poliisia on varsin saman näköisiä.
-
Manaaja
Eli panisit molempia?NuoriDaavid kirjoitti:Mä en varmaan ole kosketuksissa feminiiseen puoleeni, kun mun mielestä noi kaksi poliisia on varsin saman näköisiä.
-
NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Jos olisin nainen, panisin varmaan molempia tai en kumpaakaan. En tajuu, miksi vain toinen noista olis pantava, kun ne on mun mielestä aika saman näköisiä.Manaaja kirjoitti:Eli panisit molempia?NuoriDaavid kirjoitti:Mä en varmaan ole kosketuksissa feminiiseen puoleeni, kun mun mielestä noi kaksi poliisia on varsin saman näköisiä.
-
NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mun mielestä noi on samaa tasoa. Panisin molempia, jos palikat olisivat oikeissa asennoissa.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Jaakko on selvästi komeampi. Ei hyvännäköisyyden arviointi ole sidoksissa sukupuoleen. Et vaan osaa.NuoriDaavid kirjoitti:Mä en varmaan ole kosketuksissa feminiiseen puoleeni, kun mun mielestä noi kaksi poliisia on varsin saman näköisiä.
-
NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No ei tietenkään oo. Mun mielestä noi on komeus asteikolla samaa tasoa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:. Ei hyvännäköisyyden arviointi ole sidoksissa sukupuoleen.NuoriDaavid kirjoitti:Mä en varmaan ole kosketuksissa feminiiseen puoleeni, kun mun mielestä noi kaksi poliisia on varsin saman näköisiä.