Tix kirjoitti: Öyh. En ole itse rikosasioiden kanssa missään tekemisissä, mutta tunnen silti kontaktin, jonka kautta saisin palkattua jonkun minulle täysin tuntemattoman tahon pahoinpitelemään kenet tahansa henkihieveriin 2-3 tuhannella eurolla.

Tix kirjoitti: Öyh. En ole itse rikosasioiden kanssa missään tekemisissä, mutta tunnen silti kontaktin, jonka kautta saisin palkattua jonkun minulle täysin tuntemattoman tahon pahoinpitelemään kenet tahansa henkihieveriin 2-3 tuhannella eurolla.
Parittajat välittävät enimmäkseen hyvinpitelyjä, eikö? Vaikoeikö?Lilo kirjoitti:
Kyl joo, Igor ja Vladimir pitää silleen pehmeesti hyvänä.Tix kirjoitti:Parittajat välittävät enimmäkseen hyvinpitelyjä, eikö? Vaikoeikö?Lilo kirjoitti:
Helvetti noita päiväkodin hörhöjä. Ei päiväkotiin enää uskalla lastaan päästää, perkele.Rouva Pupu kirjoitti:Päiväkodissa on vaarallista: http://www.iltalehti.fi/turku/200809038206226_tu.shtml
Niin että mitä sitten siis pitäisi tehdä? Oletko sitä mieltä, ettei jäälohkareita ennen 1970-lukua irronnut mistään?Storia kirjoitti:
Kukas se neropatti olikaan taas täällä, joka väitti, että ilmastonmuutosta ei voida todistaa eikä sille oikeastaan voida tehdäkään yhtikäs mitään?
Kyllä alkoi vituttamaan taas raskaasti, kun muistin tätä lukiessa sen kyynisen murahtelun mambojambo tiedehorinalla maustettuna.
No etkös sinä jo luopunut V8:sta, joten ehkä sun ei tarvitse enää tehdä paljon mitään muuta kuin käyttää biojätepusseja ja energiansäästölamppuja.elco kirjoitti:Niin että mitä sitten siis pitäisi tehdä? Oletko sitä mieltä, ettei jäälohkareita ennen 1970-lukua irronnut mistään?Storia kirjoitti:
Kukas se neropatti olikaan taas täällä, joka väitti, että ilmastonmuutosta ei voida todistaa eikä sille oikeastaan voida tehdäkään yhtikäs mitään?
Kyllä alkoi vituttamaan taas raskaasti, kun muistin tätä lukiessa sen kyynisen murahtelun mambojambo tiedehorinalla maustettuna.
Millä tavalla kaikki on räjähtänyt käsiin?Storia kirjoitti:
Mitä vitun väliä on sillä onko jäälohkareita irronnut ennen 1970-lukua vai ei? Viimeisen sadan vuoden aikana on jokatapauksessa maapallon väestökasvu räjähtänyt käsiin ja sitä myöten kaikki muu. Pointti on, että jokaisen on henkilökohtaisella tasolla tehtävä kaikkensa.
Mistä lähtien ei ole saanut olla eri mieltä Virallisen Totuuden kanssa? Nyt kun minä en täysin allekirjoita median lietsomaa massahysteriaa, jollainen on muuten aina olemassa, niin minun pitäisi olla hiljaa ja uskoa mitään ajattelematta valtakoneiston propagandaa?Storia kirjoitti: Se riittää, mutta jokainen soraääni joka julistaa, että ihmisellä ei ole tässä mitään osuutta voi mielestäni tukehtua pullaan.
Miten niin en vastannut ensimmäiseenkään? Vastasin tasan tarkkaan siihen mitä kysyit ja jos et sitä ymmärtänyt, niin se on sitten vaan voe voe. Esimerkkejä annoin jo muutaman ja koska tiedän ettet ole tyhmä, niin tuskin on tarpeen alkaa eritellä keinoja mitä kukin voi henk.koht. tehdä elääkseen ekologisemmin. Et myös varmasti ole oikeasti kiinnostunut siitä mitä minä teen, joten enpä vaivaudu sitäkään listaamaan.elco kirjoitti: Millä tavalla kaikki on räjähtänyt käsiin? Kaikkensa? Siis mitä? Millä tavalla itse teet kaikkesi?
Varmaan liikaa kysymyksiä, kun et vastannut ensimmäiseenkään.
Minusta ei ole aihetta pistää kypärää päähän ja huutaa maailmanloppua, jos jäätä sulaa kesällä.
En tajunnut, että biojätepussi jotenkin pysäyttää maailmanlopun.Storia kirjoitti: Miten niin en vastannut ensimmäiseenkään?
Saivartelu kunniaan? Yhden ihmisen biojätepussit eivät sitä pysäytä, mutta KAIKKIEN biojätepusseilla on jo vaikutusta. Niin kauan kun se ASENNE, että "ei tässä mitään ja mikään ei auta" leviää - niin kauan on vaikea auttaa.elco kirjoitti:En tajunnut, että biojätepussi jotenkin pysäyttää maailmanlopun.Storia kirjoitti: Miten niin en vastannut ensimmäiseenkään?
Vaikutusta mihin? Ilmastonmuutokseen? Merenpinnan nousuun? Paljonko?Storia kirjoitti:
Yhden ihmisen biojätepussit eivät sitä pysäytä, mutta KAIKKIEN biojätepusseilla on jo vaikutusta. .
Vaikka taivaspaikkaan, mielenrauhaan tai omatuntoon tjsp. mikäli sellaisen sattuu omistamaan.elco kirjoitti:Vaikutusta mihin?Storia kirjoitti:
Yhden ihmisen biojätepussit eivät sitä pysäytä, mutta KAIKKIEN biojätepusseilla on jo vaikutusta. .
And she scores!Storia kirjoitti: Muut vaikutukset voit vaikka sinä laskea - olethan kaikkitietävä insinööri.
Se on kuule vaan sellainen juttu, että biopusseilla ihmiset lähinnä ostavat itselleen omaatuntoa, kun he niiden myötä uskovat tekevänsä henkilökohtaisella tasolla kaikkensa hyvän asian puolesta. Ja kuten aina aiemminkin vääräuskoiset poltetaan roviolla.Storia kirjoitti:Aivan turha vastata, että MITÄÄN vaikutusta toimilla ei ole.
Jahas. Onko siinä sitten mielestäsi jotain väärää, että uskoo tekevänsä kaikkensa hyvän asian puolesta? Oletko ihan tosissasi sitä mieltä, että yritysten ponnistelut ympäristöystävällisempien materiaalien ym. puolesta ovat täysin turhia? Luulisi sinun valaiden kanssa sukeltelijan jo sen verran ymmärtävän, että esim. merenelävien kannalta on aika paljonkin merkitystä muovipusseilla (vrt. maatuvatko ne vai jäävät ikiajoiksi kellumaan).elco kirjoitti:Se on kuule vaan sellainen juttu, että biopusseilla ihmiset lähinnä ostavat itselleen omaatuntoa, kun he niiden myötä uskovat tekevänsä henkilökohtaisella tasolla kaikkensa hyvän asian puolesta. Ja kuten aina aiemminkin vääräuskoiset poltetaan roviolla.Storia kirjoitti:Aivan turha vastata, että MITÄÄN vaikutusta toimilla ei ole.
Jos vaihtaisit sanan "ilmastonmuutos" sanaan "huume" voisit postata suoraan hesarin "kaikki oikeudet huumepoliisille"-palstalle.
Kuvasta päätellen Matti on saanut paistinpannusta tms.ninnithequeen kirjoitti:Eikös tästä lyöty jotain vetoja täällä taas aikanaan?
http://iltalehti.fi/viihde/200809058209097_vi.shtml
NuoriDaavid huomio: Mervi, eli nainen, on ollut eronhakija kaikissa kolmessatoista erohakemuksessa.ninnithequeen kirjoitti:Eikös tästä lyöty jotain vetoja täällä taas aikanaan?
http://iltalehti.fi/viihde/200809058209097_vi.shtml