Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
WanhaPervo

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

par-sky kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Koitas Stadin tähteä. Sieltä saattaisi jotain irrotakin, ainakin porukan voisi kuvitella juuri sinun kohderyhmäksesi, juuri tällä kyseisellä reissulla.
komppaan. kokemuksen syvällä rintaäänellä (olen siis ollut ko. paikassa joskus töissä)
:?: :paavi:
Sinkkumatti

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti: Ei kukaan (paitsi se superihastukseni 10 wee sitten ja hänkin oli 32-wee) .

Aivan ensimmäiseksi sun pitäisi unohtaa tämä.

Mitä kuvittelet superihastuksei tuumailevan, kun näkee nykyisen tilasi? Veikkaan että se tuumaa suunnilleen että; luoja kiitos mä heivasin tuon luuserin. Mitä siitäkin olisi tullut, kun miehen selkäranka on niin heikko, että veiläkin itkee vanhan ihastuksensa perään.

Get over it.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 15.06.2006 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

WanhaPervo kirjoitti: :?: :paavi:
junou, myydään viinaa? vai manaatko pahoja henkiä pois minusta? :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

par-sky kirjoitti:ootko gattaca miettiny, että kävisit opettelemassa sitä nusasemista vaan jonkun kanssa joka sulle ylipäätään antaa, ?
No siellä teilläpäin sellaisia "jotka vaan antaa" on kai pilvin pimein. Täälläpäin en ole yhtään tavannut. Ei ole mitään kranttuilua jos ei ole mitään kohteita joista kranttuilla. Siksi Hesasta kyselenkin. Ja suurissa joukoissa saattaa jopa joku alle 50 wee ei-lihavakin nainen haluta mulle antaa :D

Ja nyt on vaan sattunut, että aiemmin minussa toivoa herättäneet naiset on sattuneet olemaan ei unelmamisuja, mutta kuitenkin käypäsiä. Sattumaahan se on, mutta yhtä lailla sattumaa että seuraava sattuma olisi joku vanha läski suohirviö. Epätodennäköistä.

Ja koettakaa asettua minun asemaani:
Olen aina kokenut olevani liian nuoren näköinen. Sitten kai äkkiä kuulemma ikäiseni näköinen (sekin arvio vaihtelee) ja numero on nyt 44.
Ja olen elämäni haaveillut ja arkaillut, ja tietysti haaveillut peräti lisääntymisikäistä naisista enkä mistään mummoista. Silti saamatta kokemuksia nuorista naisista niinkuin muilla on.

Ja sitten sanotaankin noin, että en saisi haaveillakaan kuin menopaussin ohittaneista? On meinaan karua.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Noriyumi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gattaca kirjoitti: Ja koettakaa asettua minun asemaani:
Olen aina kokenut olevani liian nuoren näköinen.
Peilissäsi on ryppy- ja turvotussuodatin?

Kamoon, nelikymppiset eivät ole enää ipanoiden näköisiä, eikä kuulukaan olla. Nauti vanhuudestasi!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gattaca kirjoitti:
par-sky kirjoitti:ootko gattaca miettiny, että kävisit opettelemassa sitä nusasemista vaan jonkun kanssa joka sulle ylipäätään antaa, ?
joku alle 50 wee ei-lihavakin nainen haluta mulle antaa :D

Ja sitten sanotaankin noin, että en saisi haaveillakaan kuin menopaussin ohittaneista? On meinaan karua.
kuules poju, luetaan koko teksti. jos saisit itsevarmuutta, niin sinun olisi helpompi saada pillua. tällä nykyisellä et taitaisi uskaltaa yrittää edes naista jolla kädessä kyltti "antaa palaa" ja jalat levällään. eli jos edes joku valitsee sinut, se jo parantaa asiaa. äläkä vertaa siihen auton pakoputkeen, pakoputki ei valitse.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Feiz

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Noriyumi kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Ja koettakaa asettua minun asemaani:
Olen aina kokenut olevani liian nuoren näköinen.
Peilissäsi on ryppy- ja turvotussuodatin?

Kamoon, nelikymppiset eivät ole enää ipanoiden näköisiä, eikä kuulukaan olla. Nauti vanhuudestasi!

Komppaan. Nelikymppinen joka yrittää olla teinin näköisiä on yhtä naurettava yhdistelmä kuin se että Noriyumi ois normaali.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Noriyumi kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Ja koettakaa asettua minun asemaani:
Olen aina kokenut olevani liian nuoren näköinen.
Peilissäsi on ryppy- ja turvotussuodatin?
!
Tähän asti siis, niistä kokemuksista tuolla ikäketjussa toisaalla. Ja olet nähnyt minut vain ryyppyputken aikana!1 :D
Vaatimustasostani mainittakoon, että koen jopa SINUT seksiobjektina, vaikka et unelma-teinix-pystytisu olekaan :D

Mutta kyllä se menopaussi on mulle raja että nainen kiihoittava olisi. Sori tytöt ja pojat. Poikeuksena tietysti jos rakastusin naiseen. mutta IRTOpanosta nyt kyselen.
Viimeksi muokannut Gattaca, 15.06.2006 13:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Ennen olisin suositellut Mikadoa (massia mukana kans), mutta kun sitä ei enää ole olemassa, en oikein tiedä mitä suosittelisi.
Tarjonta on kuulemma siirtynyt Punavuoren Sohoon. Tiesi taannoin muistaakseni Hesari kertoa...
Hesari? Eikös sulla pitäis olla vanhana ja paatuneena pimppinä vähän tuoreempaa dataa?

Tuo olisi kyllä sikäli johdonmukainen siirto, että tällöin ympyrä sulkeutuisi. Mikäs muu tuo Punavuoren Soho nykyään onkaan kuin vanha Pikku Pietari! History doesn't repeat itself, but it rhymes! (Mark Twain)

EDIT: Jotta tämä typerä ketju saataisiin loppumaan, voisin ehdottaa päätöslauselmaksi, että EI MISTÄÄN. Monestakohan kerta tämä on kun "keskustelemme" siitä, saako G vai ei ja jos niin miten.
Viimeksi muokannut Vadim, 15.06.2006 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Gattaca kirjoitti:Tähän asti siis, niistä kokemuksista tuolla ikäketjussa toisaalla.
Mitenkäs se neito, joka esitteli kivuailta nännejään teitille? Olisiko vastaavanlainen tilanne jonkun muun kanssa mahdollinen, jos siis muistaisit toimia eri lailla?

Suurin ongelmasi lienee se, että olet miettinyt asiaa niin kauan, että se on saanut yliluonnolliset mittasuhteet. Pitäisi olla sitä ja tätä, homma alkaa niin ja näin ja sen jälkeen näin ja noin.

Tulee mieleen telkkarin mainos tuumaajasta ja toimijasta. Tuumaaja jää helposti ilman mitään, jos vastaan ei tule toimijaa. Ylenmääräisen tuumaamisen sijaan kannattaa jutella puolituhmia ja vähän lähennellä. Jos daami pitää sinusta, ei hän lyö vaikka hetken aikaa kainoa esittäisikin.
Paras päivä ikinä.
Noriyumi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gattaca kirjoitti:Vaatimustasostani mainittakoon, että koen jopa SINUT seksiobjektina, vaikka et unelma-teinix-pystytisu olekaan :D
Huahahaa!! :D no teini en ole, ja nämä meijerit ois aika hassut jos ne viel olisivat pystyssä. Mutta whatever :)

Ja suhteuta nyt se vaatimustasosi oikealle tasolle, ja tutustu persoonaankin etkä vain katso sitä kuorta. Juttele, tutustu kuten normaaliset ihmiset tekevät! Saatat huomata että voit ihastua johonkin ihmiseen etkä ajattele vain panemista. Sitten tahdot kävellä sen kanssa käsi kädessä, puhua oravista ja susista ja katsoa leffaa yhdessä tjms. Tietty jos tahdot vain sitä seksiä, ota sitten vain tyhjiä kuoria. Kukin tyylillään.
Elukka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Riemumieli kirjoitti:Tulee mieleen telkkarin mainos tuumaajasta ja toimijasta. Tuumaaja jää helposti ilman mitään, jos vastaan ei tule tuumaajaa.
Ei, ei, ei! Kaksi tuumaajaa == twice nothing, still nothing. :tiistai:
[Jari Sarasvuon äänellä ]Tuumaajan on siis vain löydettävä sisäinen toimijansa :paavi: [/Sarasvuo] tai odoteltava, josko kohdalle osuisi nysvääjä-hissukkaan ihastuva toimija ja kaappaisi kainaloon.
Jälkimmäisessä toimintamallissa kylläkin on se vika, että todennäköisyys moisen ihmeotuksen kohtaamiseen on samaa luokkaa yht'aikaisen lottopotin ja salamaniskun kanssa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Noriyumi kirjoitti:Ja suhteuta nyt se vaatimustasosi oikealle tasolle, ja tutustu persoonaankin etkä vain katso sitä kuorta. Juttele, tutustu kuten normaaliset ihmiset tekevät! Saatat huomata että voit ihastua johonkin ihmiseen etkä ajattele vain panemista. Sitten tahdot kävellä sen kanssa käsi kädessä, puhua oravista ja susista ja katsoa leffaa yhdessä tjms. Tietty jos tahdot vain sitä seksiä, ota sitten vain tyhjiä kuoria. Kukin tyylillään.
Noinhan minä teenkin, ja se seksipuoli unohtuu tyystin, jo jännityksestä.

Mutta koettakaa jo takoa kaaliinne, että minulla ei ole MINKÄÄNLAISTA NAISTA TAVOITETTAVISSA, ei JOUKKOA josta "kranttuilla" tai puhutella niin tai näin.

Ihan eri maailmasta nuo neuvot, sellaisesta kai jossa pääsee jututtamaankin vastakkaista sukupuolta jopa useammin kuin kerran vuodessa tai kahdessa kuten minä.

Offtopiconti seis ja neuvokaa niitä BAAREJA!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Elukka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:Huahahaa!! :D no teini en ole, ja nämä meijerit ois aika hassut jos ne viel olisivat pystyssä.

:pics:
Kaikki muut tuntuu tietävän miltä fåå aka Noriyumi näyttää mutta mää en.
Epistä! :x
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elukka kirjoitti:Ei, ei, ei! Kaksi tuumaajaa == twice nothing, still nothing.
Korjasinkin tuon kohdan, että siis tuumaajan pitäisi löytää toimija.
Paras päivä ikinä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gattaca kirjoitti: Offtopiconti seis ja neuvokaa niitä BAAREJA!!
tähän asti ehdotetut:

könig
(mummotunneli)
stadin tähti
wanhan tanssikellari
Me transmitte sursum, Caledoni!
Noriyumi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Huahahaa!! :D no teini en ole, ja nämä meijerit ois aika hassut jos ne viel olisivat pystyssä.

:pics:
Kaikki muut tuntuu tietävän miltä fåå aka Noriyumi näyttää mutta mää en.
Epistä! :x
Pitäiskö mun lähettää sulle jokin kamala kuva musta?

otan tossa aurinkoa mun takapihalla ja siemailen sokerikokista:

Kuva
ninnithequeen

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Fåå :rofl:
killkill

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Offtopiconti seis ja neuvokaa niitä BAAREJA!!
Kai tajuat, vaikka maisema muuttuu, pysyt aina omana itsenäsi. Muutos tulee aloittaa jostain muusta kuin iskupaikan vaihdosta.
Elukka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:
Elukka kirjoitti: :pics:
Kaikki muut tuntuu tietävän miltä fåå aka Noriyumi näyttää mutta mää en.
Epistä! :x
Pitäiskö mun lähettää sulle jokin kamala kuva musta?
Jåååå! :cheer:
otan tossa aurinkoa mun takapihalla ja siemailen sokerikokista:
En usko. :leuhka:
Sinkkumatti

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Mutta koettakaa jo takoa kaaliinne, että minulla ei ole MINKÄÄNLAISTA NAISTA TAVOITETTAVISSA, ei JOUKKOA josta "kranttuilla" tai puhutella niin tai näin.
Ja silti kranttuilet koko ajan. Mä tunnen monta vanhaapoikaa landelta, jotka asuvat vaatimattomasti, haisevat vanhalta pojalta, asuvat ajokoiran kanssa, juovat kirnupiimää purkista, ovat kaukana muodin muotista ja muutenkin tavallisen vanhanpojan näköisiä. He kyllä nussivat ja touhuavat eri naisen kanssa harva se viikonloppu, koska ottavat sen mitä saavat, ja tanssiravintolastahan saa.

Offtopiconti seis ja neuvokaa niitä BAAREJA!!
Ihan sama vaikka sut opastaisi Reberbahnille. Et saisi sieltäkään ensimmäistään naista, vaikka lompakossasi olisi Espoon kaupungin vuosibudjetti käteisenä.

Kannattaisi ottaa Par-Skyn neuvosta vaari.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 15.06.2006 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noriyumi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti:Fåå :rofl:
Ois mulla yks tissikuvakin... PItäisikö vilauttaa? No en taida sittenkään.
ninnithequeen

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noriyumi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Fåå :rofl:
Ois mulla yks tissikuvakin... PItäisikö vilauttaa? No en taida sittenkään.
Moon nähny sun tissit :cheer:

(joojoo, offtopicointi seis)
Elukka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Fåå :rofl:
Ois mulla yks tissikuvakin... PItäisikö vilauttaa? No en taida sittenkään.
Pihtari. :x :pics::pics::pics:
Elukka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: Moon nähny sun tissit :cheer:
:shock: