Joo, yleensä saa noin puolet siitä mitä on itse maksanut, uusistakin. Toisaalta, joskus saa enemmänkin. Riippuu tavarasta. Toi Cars-aihe rajaa jo pois ostajia esmes (tyttöjen vanhemmat, ei vält kaikkia mut melkein).
Bhven kirjoitti:Ostetaan Windows XP Pro -lisenssi, jos jollain sattuu olemaan turhaksi käynyt ylimääräinen sellainen.
Olis mulla, mutta kehtaako noista enää mitään hintaa pyytää. Hae pois.
En tarviikkaan enää, kun sain asennettua kubuntu 8.04:n. Seuraavaksi sitten kokonaan uusi kone, jossa on tod. näk. Win seiska. Mutta kiitos tarjouksesta.
^ mä laitoin kans kubuntun (uusin versio vissiin mitä sillä hetkellä löytyi)... mä kyllä tosin nyt jo mietin seiskan hankkimista, kun alkaa ketuttaa, kun en osaa käyttää omaa konetta.
Tää kone kyllä käy ihanan kevyenkuuloisesti tällä, Visa sai tän hyrräämään hullunlailla, en tiedä sit miten seiskalla kävis.
Manaaja kirjoitti:Miksi matkarattaita varten tarvitaan auto? Vedetäänkö niitä auton perässä vai mikä idea niiden käytössä on?
Monet ylistää matkarattaat maasta taivaisiin, itse en niitä omistaessanikaan kokenut kovin tarpeellisiksi vaan tein shoppailureissunikin tavallisilla rattaillaan. Ainoa etu matkarattaissa oli nimenomaan auton kannalta. Sai helpommin kasaan, tietysti vei myös vähemmän tilaa. Toisin kuin Brion rattaansa, joista pitää ottaa renkaat pois jos haluaa kunnolla kasaan takakonttiin. Kuten matkustaessa pidempiä matkoja = enemmän kamaa takakonttiin.
En kuitenkaan aio hankkia uusia rikkimenneiden matkiksien tilalle vaan rullaan normirattailla.
En kässää tätä. Miten ihmeessä ihmiset pärjäsivät ennen yksillä rattailla tai jopa ilman rattaita? Nykypäivänä mammoilla pitää olla kolmet eri rattaat ja kahdet vaunut että ne selviää lapsensa elämästä hengissä. Ja sittenkin tulee itku ja parku kun eteen tulee joku mitätön ongelmatilanne tavaroiden siirtelyjen kanssa joka kaipaisi alkeellista ongelmanratkaisukykyä.
Näin toissapäivänä kaupassa naisen joka osasi sitoa kaksi kauppakassia kuomurattaidensa työntökahvaan kiinni. Se taisi olla ongelmanratkaisukyvyillään jonkin sortin viimeinen ihme lajissaan. Ei varmaan onnistuisi suurimmalta osalta ellei ole napinpainalluksella esiin aukeavaa tavaratelinettä tai vähintään valmista koukkua jonka käyttötarkoitus on selitetty rattaiden käyttöohjeessa. Meinasin sanoa sille tyhmälle kalkkunalle että lähdit nyt kuule ihan varmasti väärien rattaiden kanssa kauppaan, tota käyttöä varten on varmasti olemassa parempiakin, käy vaihtamassa ne.
En sitten kuitenkaan kehdannut kun se olisi saattanut huomata että mulla oli liukuhihnalla sellaista naisten hajusteetonta antiperspiranttia.
^ mäkään en kyllä tajua kaikkia noita erilaisia rattaita, oon ihan ihmeissäni kun olimme pikkusiskon kanssa kaupassa ostamassa heidän pian maailmaan pulpahtavalle pienokaiselle jotain tuollaisia rattaita/vaunuja ties mitä.. se valinnanvara.
Ehkä sitten kun on se aika ja alkaa perehtyä asiaan enemmän, niin tajuan sitten itsenkin.
Manaaja kirjoitti:En kässää tätä. Miten ihmeessä ihmiset pärjäsivät ennen yksillä rattailla tai jopa ilman rattaita? Nykypäivänä mammoilla pitää olla kolmet eri rattaat ja kahdet vaunut että ne selviää lapsensa elämästä hengissä. Ja sittenkin tulee itku ja parku kun eteen tulee joku mitätön ongelmatilanne tavaroiden siirtelyjen kanssa joka kaipaisi alkeellista ongelmanratkaisukykyä.
Näin toissapäivänä kaupassa naisen joka osasi sitoa kaksi kauppakassia kuomurattaidensa työntökahvaan kiinni. Se taisi olla ongelmanratkaisukyvyillään jonkin sortin viimeinen ihme lajissaan. Ei varmaan onnistuisi suurimmalta osalta ellei ole napinpainalluksella esiin aukeavaa tavaratelinettä tai vähintään valmista koukkua jonka käyttötarkoitus on selitetty rattaiden käyttöohjeessa. Meinasin sanoa sille tyhmälle kalkkunalle että lähdit nyt kuule ihan varmasti väärien rattaiden kanssa kauppaan, tota käyttöä varten on varmasti olemassa parempiakin, käy vaihtamassa ne.
En sitten kuitenkaan kehdannut kun se olisi saattanut huomata että mulla oli liukuhihnalla sellaista naisten hajusteetonta antiperspiranttia.
Tää on vähän sama juttu kuin autojen kevytmetallivanteet tai sadetunnistin, kuka niitäkään nyt hei tarvii, mutta eihän sitä nyt ilman kehtaa olla.
NuoriD kirjoitti:Tää on vähän sama juttu kuin autojen kevytmetallivanteet tai sadetunnistin, kuka niitäkään nyt hei tarvii, mutta eihän sitä nyt ilman kehtaa olla.
Höps, huono vertaus. Sadetunnistimen koin vain elämänlaatua heikentäväksi ja nykyisessä ei sellaista olekaan. Ja alumiinivanteet nyt on nykypäivänä tehdasvakiovaruste, jos ei halua autoonsa mopointa moottoria keulille.
Paremmin tuo olisi käynyt vertaukseksi sille että ostikin vähän kalliimmat rattaat mieluummin niiden halvempien sijaan.
NuoriD kirjoitti:Tää on vähän sama juttu kuin autojen kevytmetallivanteet tai sadetunnistin, kuka niitäkään nyt hei tarvii, mutta eihän sitä nyt ilman kehtaa olla.
Mitä noi on?
Renkaan tasapainotus-palikoita. Jossei fillareita tasapainoteta uusia kumeja laitettaessa niin voi ravistaa kovastikin ajellessa.