Bliss kirjoitti:Näin SikaMikasta KOKO viime yön niin levotonta unta, että yksityiskohdat jääköön kertomatta.
Ja uni jatkui siitä mihin jäi hetipaikalla kun nukahdin
Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
-
SikaMika
Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
-
Pyry-Matias
Aika helppo suorite. Tohon pitäis pyrkiä.SikaMika kirjoitti:Bliss kirjoitti:Näin SikaMikasta KOKO viime yön niin levotonta unta, että yksityiskohdat jääköön kertomatta.
Ja uni jatkui siitä mihin jäi hetipaikalla kun nukahdin
-
SikaMika
Olen samaa mieltä. Miksi siihen kuluisi noin pitkä aika?Bliss kirjoitti:Sulla on merkillinen ajatuksenjuoksuhuima kirjoitti:Haha! Tätä menoa puolentoista vuoden päästä nähdään pikkuporsaita, joilla ei housut pysy jalassa!Bliss kirjoitti:Jep. Ja uni jatkui siitä mihin jäi hetipaikalla kun nukahdin
-
huima
- Kitisijä
Blissin pitää odottaa vielä hetki ja kerätä epätoivoista quumaa alkugiimaa.SikaMika kirjoitti: Olen samaa mieltä. Miksi siihen kuluisi noin pitkä aika?
Puolitoista vuotta on realistinen arvio.
-
SikaMika
huima kirjoitti:
epätoivoista quumaa alkugiimaa.
*kiihottuu*
Näkisin silti, että olemme edellä aikatauluasi. Vielä muutama yö unia tuolla intensiteetillä, ja homma on Taputtelua vaille valmis!
-
huima
- Kitisijä
Kyllä sä sen sitten huomaat.Bliss kirjoitti:Que?SikaMika kirjoitti:Taputtelua vaille valmis!
-
SikaMika
Kyllä sä sen sitten huomaat.Bliss kirjoitti:Que?SikaMika kirjoitti:Taputtelua vaille valmis!
-
Keikaus
- Kitisijä
Näin tosi hassua unta, jossa seikkaili Geetzu. Geetzu siivosi mun vessaa! Ja kävi ilmi, että hänen galleriakuvansa eivät esittäneetkään häntä, vaan jotain aivan muuta henkilöä, koska Geetzu oli pieni ja vaalea. Ja sillä oli hassu permanentti sen puolipitkissä hiuksissa.
Kikkelis kokkelis.
-
ninnithequeen
Mä näin unta että olin samassa työpaikassa Edithin kanssa. Jotain ihme toimistohommia, pitin käsin raaputtaa papereille jotain.
-
Bluntly
- Kitisijä
Unessani katselin kahden kity-neidon keskinäistä kivaa.
Likainen mielikuvitus on pirun hieno keksintö, mutta miksi noita unia ei saa nauhalle?
Likainen mielikuvitus on pirun hieno keksintö, mutta miksi noita unia ei saa nauhalle?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
Rahkapussi
Näin sunnuntain ja maanantain välisenä yönä unta, jossa mukana oli Storia. Yhdessä pystytimme tienviittoja (tai tieopasteita) risteykseen. Nii-i, ei sit tippaakaan seksiä tässäkään unessa.
-
prosessi
Minä taas näin unta Rollosta, joka vaati minua keksimään itselleen tekemistä, enkä onnistunut keksimään yhtään mitään.
-
Storia
Tylsyyksissäni avasin tänkin ketjun sitten ensimmäistä kertaa, enkä näemmä suotta. Toivottavasti aiemmilla sivuilla ei ole myös unia minusta, sillä en sentään niitä jaksa selata..Rahkapussi kirjoitti:Näin sunnuntain ja maanantain välisenä yönä unta, jossa mukana oli Storia. Yhdessä pystytimme tienviittoja (tai tieopasteita) risteykseen. Nii-i, ei sit tippaakaan seksiä tässäkään unessa.
Alitajunnassasi varmaan muistelet sitä yhtä (?) kohtaamistamme joskus vuosia sitten messuilla? Siinähän sitä tienviittoja pidettiin lavalla pystyssä, me molemmat
-
Rahkapussi
NiinpäStoria kirjoitti:Tylsyyksissäni avasin tänkin ketjun sitten ensimmäistä kertaa, enkä näemmä suotta. Toivottavasti aiemmilla sivuilla ei ole myös unia minusta, sillä en sentään niitä jaksa selata..Rahkapussi kirjoitti:Näin sunnuntain ja maanantain välisenä yönä unta, jossa mukana oli Storia. Yhdessä pystytimme tienviittoja (tai tieopasteita) risteykseen. Nii-i, ei sit tippaakaan seksiä tässäkään unessa.
Alitajunnassasi varmaan muistelet sitä yhtä (?) kohtaamistamme joskus vuosia sitten messuilla? Siinähän sitä tienviittoja pidettiin lavalla pystyssä, me molemmat
-
Aito_Johanna
Rollosta puheen ollen, minne hän oikein on kadonnut?prosessi kirjoitti:Minä taas näin unta Rollosta, joka vaati minua keksimään itselleen tekemistä, enkä onnistunut keksimään yhtään mitään.
-
prosessi
Uneni perusteella ilmeisesti tylsyyteen.Aito_Johanna kirjoitti:Rollosta puheen ollen, minne hän oikein on kadonnut?prosessi kirjoitti:Minä taas näin unta Rollosta, joka vaati minua keksimään itselleen tekemistä, enkä onnistunut keksimään yhtään mitään.
-
Niba
- Kitisijä
Tuo käsin raaputtaa paperille osoittaa selkeästi unessa olleesi, ei kukaan nykyaikaisessa toimistossa osaa/halua käyttää kynää. Öitä.ninnithequeen kirjoitti:Mä näin unta että olin samassa työpaikassa Edithin kanssa. Jotain ihme toimistohommia, pitin käsin raaputtaa papereille jotain.
Pyyhin Netikettiin..
-
Kimmen
- Kitinän uhri
Muistui mieleen, että näin kesälomalla seksiunta Keikauksesta. Kiitti kyydistä!
Älä löi! En ole hurrit!
-
NuoriDaavid
Näin unta, että soitin Lilolle, joka oli jossain tapahtumassa pystyttämässä jotain isoa näyttöä. Hän ei vastannut. Oli kuitenkin myöhemmin jättänyt vastaajaan nihkeän viestin.
Soittoni takana oli jokin herutuksen tyylinen ajatus.
Lisäksi näin unta, että joku oli käsityksessä, että AJ ja Aasi olivat paljastanet irl-identiteettini. Se oli kuitenkin väärinkäsitys.
Pitäisiköhän vähentää kitinöintiä
Soittoni takana oli jokin herutuksen tyylinen ajatus.
Lisäksi näin unta, että joku oli käsityksessä, että AJ ja Aasi olivat paljastanet irl-identiteettini. Se oli kuitenkin väärinkäsitys.
-
Geetzu
Oon nähny samanlaista unta joskus kun tää paikka pystytettiin. Olin suututtanut haemiksen ja se sitten kertoi kaikille ip:n perusteella henkilötietoni ja laittoi vielä jotkut isot lesbonaiset kotiovelleni. Taisin pitää kitinästä parin päivän tauon.NuoriDaavid kirjoitti:Lisäksi näin unta, että joku oli käsityksessä, että AJ ja Aasi olivat paljastanet irl-identiteettini. Se oli kuitenkin väärinkäsitys.
Enää mua ei niin pelota, ne lesbonaiset ainakaan.
-
NuoriDaavid
Oliko kyseessä painajainen vai märkä uni?Geetzu kirjoitti:Oon nähny samanlaista unta joskus kun tää paikka pystytettiin. Olin suututtanut haemiksen ja se sitten kertoi kaikille ip:n perusteella henkilötietoni ja laittoi vielä jotkut isot lesbonaiset kotiovelleni.NuoriDaavid kirjoitti:Lisäksi näin unta, että joku oli käsityksessä, että AJ ja Aasi olivat paljastanet irl-identiteettini. Se oli kuitenkin väärinkäsitys.
-
Geetzu
Kyllä se oli selkee pelkouni vailla mitään kiihottavia lisäjutskia.NuoriDaavid kirjoitti:Oliko kyseessä painajainen vai märkä uni?
-
Lilo
- Kitisijä
No just joo. Heti kun melkeen pääsen mukaan lääkärileikkeihin, niin aletaan miettiä vähentämistä.NuoriDaavid kirjoitti:...soitin Lilolle,...herutuksen tyylinen ajatus...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
NuoriDaavid
Mitäs jätit niin nihkeän viestin vastaajaani.Lilo kirjoitti:No just joo. Heti kun melkeen pääsen mukaan lääkärileikkeihin, niin aletaan miettiä vähentämistä.NuoriDaavid kirjoitti:...soitin Lilolle,...herutuksen tyylinen ajatus...