Mitä teillä Tänään syödään?
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Re: Mitä teillä Tänään syödään?
Pannukakkua
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Taidanpa paistaa lettuja. Vegaanisia sellaisia.

Onks tää nyt sitä palstaeroottisuuden korottamista?nowaysis kirjoitti:Pippelii.

-
- Kitisijä
Pojat syö päivällä ranskiksia ja possun piffejä.
Illalla teen ison makrulaatikon pekonijuustokuorrutuksella.
Illalla teen ison makrulaatikon pekonijuustokuorrutuksella.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Söin lounaaksi Viola Kanttarellikeittoa, illalla sitten varmaan parsakeittoa. Oon ihan vegeytynyt!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Meillä on tänään broilerikasaria (uusin KG)

No eipä sillä ulkonäöllä ole väliä, juuri äsken söin tuota.. ja se on tosi hyvää

No eipä sillä ulkonäöllä ole väliä, juuri äsken söin tuota.. ja se on tosi hyvää

-
- Kitisijä
Kyllä, ja myös valehtelua, mutq en vaan jaksanu
kiitos muuten kun muistutit ko. projektista, pääs unohtuun!

Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Valehtelin! Tankkaankin hyviä rasvoja ja hiilareita sushista ja pähkinöistä. Pakko kato vetää ku huomenna karmiva urheilusuoritus Messilän jyrkissä mäissä!!1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Salaattia ja kukkoa viinissä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Bataatti-peruna-rosmariinikeittoa. Tohon vois vielä heittää jotain juustoa sekaan, varmaan Lontoon cheddarjämät tai sitten puristaa vähän appelsiinista mehua..Hmm..
Oli pakko hakee kauppareissulla Carrolsista niitä cheddar-jalapenoja. Voi NAM! Ootteko jo maistanu?
Muuten pyttipannua ollu ruoaksi, nam sillekkin. *lihoaa*
Muuten pyttipannua ollu ruoaksi, nam sillekkin. *lihoaa*
Sopis aika hyvin tälleen 14h krapulaunien päälle. Kiva kun tuot!Stinky kirjoitti:Ite tein ranskalaisia, lihapullia ja tsatsikia

-
- Kitisijä
Tomaatti-herkkusienikastike tuolla jo porisee, kohta sinne sekaan loikkaa juustotäytteisiä ravioleja. Mamma mia! Kai aamiaisen voi korvata lounaalla?
Koskenlaskijatäytteistä lihamureketta, höyrytettyä parsa- ja kukkakaalia, tomaatti-sipulisalaattia ja bonuksena marinoituja valkosipulinkynsiä ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Kannattaa pysyä kaukana minusta huomenna, etenkin jos on vampyyri
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Kannattaa pysyä kaukana minusta huomenna, etenkin jos on vampyyri

Savuchilijauheella ja hikkoripuun savu-uutteella maustettua broilerin koipireittä ja purkkiherneitä.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Seuraava ohjelmanumero pitää sisällään vuohenjuustosalaattia.
Edit: oli muuten ehkä paras vuohenjuustosalaatti mitä olen ikinä syönyt![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Edit: oli muuten ehkä paras vuohenjuustosalaatti mitä olen ikinä syönyt
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Viimeksi muokannut Vesper, 28.02.2010 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Jauhelihasta, sipulista, herneistä ja chilistä hitsattiin kunnon mättö ja kiskaistiin kerralla naamaan. ~ 1kg.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Vespa mitä laitoit salaattiin?
Illalliseksi yrttistä puna-ahventa kaurakerma-appelsiiniliemessä med peruna- ja sipulilohkot. Pinaatti unohtu.
Illalliseksi yrttistä puna-ahventa kaurakerma-appelsiiniliemessä med peruna- ja sipulilohkot. Pinaatti unohtu.
-
- Kitisijä
Pohjaksi vuonankaalia, rucolaa ja punasalaattia. Päälle paistoin herkkusieniviipaleita ja puolitettuja kirsikkatomaatteja chilllä, pippurilla ja ripauksella suolaa. Ja tietysti sitä vuohenjuustoa (tipalla hunajaa). Sitten vielä vähän oliiveja, päälle balsamicoa ja sitruunamehua. Vielä kun olis ollut pinjansiemeniä olisin paahanut niitä mukaan. Nam!nowaysis kirjoitti:Vespa mitä laitoit salaattiin?
-
- Kitisijä
Mä aion täksi illaksi jättää orastavan ituhippeyteni narikkaan ja laittaa kermaperunoita, possun sisäfileetä ja vuohenjuustosalaattia. Vähän parsakaalia pitää olla sivuun, että ei mene ihan sikailuksi. Mutta vain vähän. Jälkkäriksi Ben&Jerry's Halfbakedia. Omnomnom. Ehtii sitä tofua syödä huomennakin.