Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
nowaysis
Kitisijä

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En ole Haikossa käynyt, mutta varsin romanttisia ja hienoja ainakin kuvista päätelleen olivat huoneet. Siellä taitaa tosin olla erikseen kylpylä/kartano-osastot..

http://www.haikko.fi/lomatjamajoitus/fi ... lihuoneet/

Ei ihan betonipunkkeria, imo ;) Jahas, ovatkin uusittuja..

Hangosta www.villamaija.fi yritin varata just vapunjälkeiseksi viikonlopuksi lasiverannallista huonetta, mut täynnä kaikki.

Tammisaaressa www.fagers.fi

Tässä oli vielä toissapäivänä yksi huoneisto vapaana, 140e/yö (kaks aikuista ja lapsi, alle 12v. siis ilmaiseksi).

Porvoosta www.hotelporvoonmitta.fi
Prepare for the worstest.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

JoeB kirjoitti:80 miehistä /60 naisista. Naisista oli kyllä kieltämättä vaikeampi sanoa kun ei naamaa niinkään päässyt näkemään.
Samoin!

Edit: Unohtu vähän missä ketjussa ollaan mutta siis tuolla edellisillä sivulla olevaan testiin liittyen :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kininän poikamiehet pikaisesti puhdistamaan sukukalleuksiaan nopeasti!
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Fcuk tästä mainitsikin jo toisaalla, mutta on mahtava tunne tuntea suurta kaipuuta ja ikävää vaikka mies on ollut vasta vaivaiset kaksi yötä pois kotoota. Ja on sentään soitellutkin ja viestitellyt muutamaan otteeseen. Odotan perjantaita kuin lapsi joululahjoja. Kumpa tämmöset fiilikset pysyis ja olis mahdollisia myös parinkymmenen vuoden päästä!
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Testautettu taas markkina-arvo ja tulos oli jäätävä, kilpailen tasaväkisesti mätänevän hylkeen kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:Testautettu taas markkina-arvo ja tulos oli jäätävä, kilpailen tasaväkisesti mätänevän hylkeen kanssa.
80-luvun alussa retkeilimme toisinaan kesäisin sukulaisten kanssa Itä-Uudenmaan saaristossa. Yhtenä aurinkoisena heinäkuun päivänä saavuimme erään suosikkisaaremme rantaan - ja kuinka ollakaan, sinne oli ajautunut mätänevä hylje. Haju oli kammottava, mutta muistan, kuinka tuo lahoava jöhkäle veti kuitenkin nenäänsä piteleviä serkkutyttöjä kummasti puoleensa. Hirveästä hajusta huolimatta otus oli tyttösten mielestä brutaaliudessaan oudosti kiehtova. Eli ehkä toivoa on vielä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ :D
Tiski

Viesti Kirjoittaja Tiski »

urpiainen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Testautettu taas markkina-arvo ja tulos oli jäätävä, kilpailen tasaväkisesti mätänevän hylkeen kanssa.
80-luvun alussa retkeilimme toisinaan kesäisin sukulaisten kanssa Itä-Uudenmaan saaristossa. Yhtenä aurinkoisena heinäkuun päivänä saavuimme erään suosikkisaaremme rantaan - ja kuinka ollakaan, sinne oli ajautunut mätänevä hylje. Haju oli kammottava, mutta muistan, kuinka tuo lahoava jöhkäle veti kuitenkin nenäänsä piteleviä serkkutyttöjä kummasti puoleensa. Hirveästä hajusta huolimatta otus oli tyttösten mielestä brutaaliudessaan oudosti kiehtova. Eli ehkä toivoa on vielä.
Eli Bluntly voi siis vetää johtopäätöksen, että jää jälkeen jopa mätänevästä hylkeestä? Reilukerho.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Elämä on.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:^ Elämä on.
Ehkä jos vaihtaisit vähän maisemaan, jossain muualla kävisit kuin normaalisti?
Pyyhin Netikettiin..
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

urpiainen kirjoitti:Hirveästä hajusta huolimatta otus oli tyttösten mielestä brutaaliudessaan oudosti kiehtova.
Kuva

Kuvattu Pyhtään edustalla.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huima - nakukuvat tyttöystävistä on kielletty.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Huima - nakukuvat tyttöystävistä on kielletty.
Toi taitaa olla se kusipää exä, jolle huima juotti öljyä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huima - nakukuvat tyttöystävistä on kielletty.
Toi taitaa olla se kusipää exä, jolle huima juotti öljyä.
Hmm... selkeästi ottanut myös liikaa aurinkoa ja nauttinut ehkä liikaa sitä punaviinin kanssa tarjoiltua juustoa, muutama kymmen kiloa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Elppis kirjoitti: Hmm... selkeästi ottanut myös liikaa aurinkoa ja nauttinut ehkä liikaa sitä punaviinin kanssa tarjoiltua juustoa, muutama kymmen kiloa.
Tai sitten vaan yksinkertaisesti kuollut tylsyyteen kuunneltuaan pohjattoman pitkään huiman rakkausrunoja. Mene ja tiedä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Hmm... selkeästi ottanut myös liikaa aurinkoa ja nauttinut ehkä liikaa sitä punaviinin kanssa tarjoiltua juustoa, muutama kymmen kiloa.
Tai sitten vaan yksinkertaisesti kuollut tylsyyteen kuunneltuaan pohjattoman pitkään huiman rakkausrunoja. Mene ja tiedä.
Ei ei ei. Huiman rakkausrunot ei varmastikaan ole tylsiä, kaikkea muuta.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jumalauta. Nyt riittää tää nöyristely. Mokasin, pyysin anteeks (tarkotin sitä myös)...ja jos toinen ei anna, sille en voi mitään. Saatana.
(Kiroilinko tarpeeksi?)
Siis jos en osaa olla onnellinen, niin miksi edes yritän?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Elppis kirjoitti:Ei ei ei. Huiman rakkausrunot ei varmastikaan ole tylsiä, kaikkea muuta.
Mut eiks huimalla oo vakipillu nykyään, kato tylstyy se kovinkin terä silloin.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sipsi kirjoitti:Jumalauta. Nyt riittää tää nöyristely. Mokasin, pyysin anteeks (tarkotin sitä myös)...ja jos toinen ei anna, sille en voi mitään. Saatana.
(Kiroilinko tarpeeksi?)
Siis jos en osaa olla onnellinen, niin miksi edes yritän?
Ota tuosta nyt selvää ja ehkä tämä ei liity tapaukseesi, mutta minä olen joskus lopettanut anteeksipyytelemisten noteeramisen jos mokailu on toistunut, useampaankin kertaan. Ikäänkuin saa mokailla, kunhan muistaa lopuksi pyytää anteeksi? Ekan kerran voi saada anteeksi, ehkä tokankin jos olen todella hövelillä päällä ja biorytmit korkealla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Frederik Krueger kirjoitti: Ota tuosta nyt selvää ja ehkä tämä ei liity tapaukseesi, mutta minä olen joskus lopettanut anteeksipyytelemisten noteeramisen jos mokailu on toistunut, useampaankin kertaan. Ikäänkuin saa mokailla, kunhan muistaa lopuksi pyytää anteeksi? Ekan kerran voi saada anteeksi, ehkä tokankin jos olen todella hövelillä päällä ja biorytmit korkealla.
Kiva ku vastasit!
Joo, siis nimenomaan liittyy..kirjotin ihan tarkotuksella noin "sekavasti", koska juuri semmoset on fiiliksetkin. Ja järkeähän sä puhut (huokaus)..mutta mutta; ensiksikin pitäis määritellä "moka"! Ja sen mittakaava..! Ja se, että kuka sitten on täydellinen. Miten erilaatuisia mokia voi verrata keskenään? Kuka saa tuomita toisen? Miksi parisuhteissa pitää motkottaa?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

On se ny perkele. Reilu kuukaus tapailtu juipin kanssa ja meitsi joutuu vonkaamalla vonkaamaan kyrpää :evil: . Jos tahti ei muutu ni juippi lähtee vaihtoon. Tässä vaiheessa "suhdetta" pitäis naida ku kanniinit. Kele!!111
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Stinky kirjoitti:On se ny perkele. Reilu kuukaus tapailtu juipin kanssa ja meitsi joutuu vonkaamalla vonkaamaan kyrpää :evil: . Jos tahti ei muutu ni juippi lähtee vaihtoon. Tässä vaiheessa "suhdetta" pitäis naida ku kanniinit. Kele!!111
Ja jos tilanne olisi toisinpäin, mies olisi sika vaatimalla pillua koko ajan. Oletko ajatellut kysyä, mistä moinen johtuu? Ehkä hän pitää sinusta niin paljon, ettei halua pilata juttua aivottomalla vonkaamisella.
Paras päivä ikinä.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Eihän se tarviis ees vongata. Mun vihjailut/suorat ehdotukset on torjuttu jo sen verran monesti että itsetunto on saanut hieman kolhuja..
No joo, oon kysynyt ja vastaus oli "mua vaan väsyttää, kyllähän sä tiiät et mä haluun sua". Ei se kyllä siltä vaikuta eikä siltä varsinkaan tunnu.
Kyllä mä sille sanoinki että jos se ois haaroissa koko ajan kiinni ni miettisin että pelkän pillun perässäkö juoksee mut jumalauta jos vietettiin pe illasta su iltaan aikaa yhessä ja naitiin yhen kerran ni vika ei voi olla pelkässä väsymyksessä. Joko mein halut ei vaan kohtaa tai sit se ei haluu mua. Kun homma toimii, niin se todella toimii eli siinä suhteessa ei valittamista.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jaapa jaa, no ehkä se siitä tai sitten ei. Tottahan se on, että varsinkin alkuvaiheessa miestä ei useimmissa tapauksissa haittaa, vaikka vähän väsyttäisi, aina voi laittaa.
Paras päivä ikinä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Eipä tähän oikein viitti sanoa mitään... Ite tiedät mitä tarttee tehä. Tsemiä.