Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nastamuumio kirjoitti:Omana ittenä kun se ei nyvvaan onnistu.
Tottakai onnistuu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vesper kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Omana ittenä kun se ei nyvvaan onnistu.
Tottakai onnistuu.
No, korjataan muotoon "ei ole tähän mennessä onnistunut hyvin tuloksin".
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Omana ittenä kun se ei nyvvaan onnistu.
Tottakai onnistuu.
No, korjataan muotoon "ei ole tähän mennessä onnistunut hyvin tuloksin".
Sun täytyy muuttaa itseäsi siten, että tyydyt huonompiin tuloksiin.
Toimistorotta

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

nastamuumio kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Omana ittenä kun se ei nyvvaan onnistu.
Tottakai onnistuu.
No, korjataan muotoon "ei ole tähän mennessä onnistunut hyvin tuloksin".
Määrittele "hyvä tulos."
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mihin sä tarvit miestä?
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Niin. Hyvä tulos olis semmonen, että olis semmosta rakkaustyyppistä fiilaria. Mitään muuta epärealistista en odota. Ei mitään määrättyjä ulkonäöllisiä piirteitä tai koulutusvaatimuksia. Ei saa olla liian oikeistolainen tai keskustelukyvytön. Pitää tykkää musta ja mun siitä, mikä edellyttää jotain vaikeasti määriteltävää "sitä jotain".

Miestähän mä en tarvitse sinänsä moneenkaan asiaan, mutta olis kiva, jos olis pysyvä lautapelikumppani ja sit jonain kesänä mun ikkunanpuitteet turpos niin jumalattomasti, et tarttisin raavasta nuorta miesvoimaa ikkunan sulkemiseen. Joskus vois tietty halaillakin ja sit ois kiva, jos sillä olis sen asunnolla telkkari, jota voisin käydä silloin tällöin kattomassa. Välillä oon tietty miettinyt tota vauva-asiaakin. Olis vaan kans kiva tuntea sitä rakkautta, kun siitä niin hirveesti tässä maalmanajassa ja -tilassa kohkataan.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Ei pahalla, mutta kuulostais vähän siltä että haluat (vastaanottaa) enemmän kuin mitä itse olisit valmis antamaan. Kenties kuvittelet, ettei sulla ihan hirveästi annettavaa olekaan (mitä kuka tahansa muukin voisi antaa)?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No, tämä meni nyt yksityisjuttuun Nastamuumion. Hän hakee ilmeisesti vääristä paikoista tai väärän tuntuisia. Esimerkiksi minä saan olla ihan vapaana ellen itse liiku tavanomaisissa iskupaikoissa tai jopa koeta mennä tyrkyttämään. Ja sen verran itsetuntoinen olen, että ...no ehkä ymmärrät Nastamuumio. Koeta ymmärtää, että hyviä miehiä on ihan vapaana, hah.

Mutta tarkoitan yleisesti sitä ristiriitaa, joka muuten GAT aivan varmasti hakee omalla karskilla tavallaan monasti. Siihen liittyvää. Hän ei näytä hyväksyvän naisten ulkoisen käytöksen ja kuitenkin toivomusten tai miesten ajatusten välistä loogista ristiriitaa.
Kysymykseni onkin lähinnä, miten naiset uskovat miehen seksuaalisuuden kulloinkin olevan? Se ei tosiaankaan toimi kuten naisen.

Se siitä tällä kertaa.

Ja Vespa (pusu) voi olla tyytyväinen nyt kun en laita sa
Zeb

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Zeb »

No kai halailu, lautapelit, telkun kattominen, vauva ja rakkaus voisi olla sellaisia ihan yhteisiä juttuja? Aika harva kai pariutuu ihan antamisen ilosta. Sitä kutsutaan luultavasti enemmänkin uhrautumiseksi.
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Manaaja kirjoitti:^ Ei pahalla, mutta kuulostais vähän siltä että haluat (vastaanottaa) enemmän kuin mitä itse olisit valmis antamaan. Kenties kuvittelet, ettei sulla ihan hirveästi annettavaa olekaan (mitä kuka tahansa muukin voisi antaa)?
NuoriD kirjoitti:Mihin sä tarvit miestä?
No kysyttiin, mihin mä tarviin. Mut joo, oon miettinyt kyllä ennenkin, mitä mulla olis annettavaa, eikä mulla välttis oo mitään hirmu spessuja valttikortteja sillä alueella. Voin tietty antaa ainakin lautapeliseuraa, nättejä hymyjä ja kuunteluapua ja vastahalauksia ja silloin tällöin huonoa seksiä. Lisäks tykkään opetella leipomaan, mutta tulokset ei oo toistaiseks kaksisia. Jonkinlaista huumoriakin, mutta melko vähän. Perusjuttuja.
Zeb

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti: Koeta ymmärtää, että hyviä miehiä on ihan vapaana, hah.
Ihan vaan uteliaisuudesta, kuinka pitkään ja vakavasti oot itse aikuisiällä seurustellut?
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

exPertti kirjoitti: Eli vaatimukset ovat:
- Ei (liian) oikeistolainen
- puhetaitoinen seuramies
- pitää sinusta ja sinun värkeistäsi
- pitää lautapelien pelaamisesta
- on raavas ja remonttitaitoinen
- on hellä
- työssäkäyvä ja televisiota katsova
- pitää lapsista
- rakastava

Hyvä ettet liikoja vaadi.
En tajuu, mistä ton työssäkäyvän keksit. Työtön olis hyvä koti-isäks. Eikä tarvi olla erityisen raavas tai remonttitaitoinen, mutta tosi juttuhan on, että keskivertomiehellä on keskivertonaista paremmat käsivoimat. Televisio ei oo mikään ehdottomuus, ja jos muutettais yhteen, oltais mielummin (ei pakosta, Pertti, mutta mielummin) ilman. Seuramieheydessä tai hellyydessä keskiverto tai vähän muttei hirveesti sen alle riittää. Kirjoittelin vain tohon lämpimikseni tommosta, mikä olis ehkä kiva.
Zeb

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mä tulkkasin et Pertti piti toiveita kohtuullisena.
Toimistorotta

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

nastamuumio kirjoitti:silloin tällöin huonoa seksiä

Jonkinlaista huumoriakin, mutta melko vähän
No, se on vähän niin että kiimainen ja hauska nainen voi saada anteeksi vähän tyhmyyttä, fiksu ja hauska kelpaa vähän vähemmälläkin kiiman määrällä, kiimainen ja fiksu saa vähän anteeksi jos huumorintaju ei ole aina kohdallaan, mutta tyhmää, frigidiä ja tylsää harvempi haluaa kauheasti halailla edes satunnaisen huonon seksin toivossa.

Koska älyssäsi ei mitä ilmeisemmin ole mitään vikaa, vaikka vasemmistolainen oletkin, kiinnitetään huomio noihin kahteen muuhun osa-alueeseen. Koska huumorintajuaan ei voi juurikaan muuttaa, suosittelen että opettelet A-luokan deepthroatsuihinottajaksi, niin ei haittaa niin paljon jos ei ole kovinkaan kauhea minkki peiton alla! Maailmassa ei ole koskaan liikaa naisia jotka hallitsevat A-luokan deepparin, todistettavasti se on humanistillekin mahdollista. Kysyntä ylittää aina tarjonnan.

Rotan rakkausneuvonta ry tarjosi taas ilmaista palveluaan pyyteettä ihmiskunnan hyväksi. All is well.
Zeb

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mä tulkkasin et Pertti piti toiveita kohtuullisena.
Mä tulkkasin sen sarkasmina, mutta toisaalta en ole varma onko pertti vielä oppinut moista taitoa.
Noh Pertti, miten on? Vai veditkö sen vitun päähäsi? :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Joo ei muuta kuin ilmoa nettiin. Perusvihre kun useimmiten on, että kirjoitetaan siitä, mitä ominaisuuksia toiselta halutaan, kun pitäisi kertoa itsestään. Suranhakuilmoitus ei ole työilmoitus, vaikka naiset toisin luulevat. Tosin naiset saavat vastauksia kirjoittamalla ihan mitä vaan tai ei mitään, joten kiss my ass.
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Toimistorotta kirjoitti:All is well.
Maailmanrauha. Joskus on kiva kirjoittaa vähän liikaa ittestään, mut sitten aika pian alkaa kaduttaa. Ehkä älyssäkin on vähän vikaa.
Zeb

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ok, meitä on joka junaan. Millaisen naisen kanssa itse oikein mahdat elää?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Itse olen vakaasti munan on noustava ylös kymmenen sekunnin sisällä ensinäkemästä -linjan kannattaja, mitä tulee alustavasti sopivan naaraan löytämiseen.
Paras päivä ikinä.
Toimistorotta

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Riemumieli kirjoitti:Itse olen vakaasti munan on noustava ylös kymmenen sekunnin sisällä ensinäkemästä -linjan kannattaja, mitä tulee alustavasti sopivan naaraan löytämiseen.
Eli tahdotko sanoa, että puutteen määrä määrittää naisen sopivuuden?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toimistorotta kirjoitti:Eli tahdotko sanoa, että puutteen määrä määrittää naisen sopivuuden?
Ei toki. Alkuvalmisteluina on suoritettava Sekaisin Marista -elokuvasta tuttu tyhjennys, jonka jälkeen vain juuri ne oikeat nartut paisuttavat kudosta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mies pitää mistä vaan, jos luvassa on höyryävää torttua ennen ja jälkeen hommailun.
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

exPertti kirjoitti: Mitä ehkä yritin pukea sanoiksi oli, että jos vaikka mies ei pitäisikään lautapeleistä niin koettaisit nyt hetken vielä katsoa josko tuo muuten kelpaisi. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Joo, tietty. Eikä multa vielä oo hermot lähellekään menemässä, mutta aattelin tältä päivältä päätellä tästä aiheesta kirjottamista, ettei alkais mennäkään.
Dumis

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Suvinen kirjoitti:Musta nuo nastiksen heittämät ehdotukset mahdollisesta mukavast miehestä eivät todellakaan olleet mitään mahdottomuuksia tai liikojen vaatimista.
komppia tälle.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mutta kun noiden listojen kirjoittaminen on aevan turhaa. Itse on otettava itseään niskasta, ryhdyttävä suranhakuun kuin mihin tahansa muuhun tärkeään projektiin tai sitten vain muuten menneä ihmisten ilmoille tutustumaan ja viihtymään. Surkea valittaja ei kiinnosta ketään, elinvoimaiset yksilöt houkuttelevat muita lajitovereita puoleensa.
Paras päivä ikinä.