Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Mitä se sanoo, kun vaadit em. asioita takaisin?
No lähinnä että "saat omaisuutes takaisin jos se on sulle noin tärkeää", mutta mitään ei sen eteen vain ole tapahtunut kun olen niiden perään noin viikon välein sähköpostitse tiedustellut tässä reilun kuukauden aikana. Samat tyhjät sanat mut mitään ei oikeasti tapahdu. Hakemassa niitä ei kuulemma saa käydä ja postiluukku ei kilise.
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

:?

Ärsyttävää.

Kokeilepa seuraavaa: sano, että jos kamoja ei ala kuulua, niin teet rikosilmoituksen.

Pyrymies voi laittaa varastettujen venttiilihattujen keissin hetkeksi sivuun.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Manaaja kirjoitti:Vittumainen ämmä X jota deittailin tietämättäni hänen multitaskaamisestaan, ei suostu nyt palauttamaan hänelle lainaamaani rahaa/leffaa josta on jo pari kuukautta aikaa. Mitä tehdä?
Jos summa oli vähäinen, annat pitää ja varoitat muita muijasta. Periaatteilla ei kannata alkaa tuollaisen vuoksi itseään vaivaamaan.

Mulle on myös käynyt noin, pieni hinta päästä tyypistä eroon. Kummaa silti, ei tulisi itselle mieleen pimittää toisen omaisuutta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Miten rahat rikosilmoituksella sais takaisin, jos mitään todistajien läsnäollessa laadittuja velkapapereita ei ole?
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^^ No tommonen varoittamismentaliteetti taas mun mielestä on paljon ilkeämielisempää touhua. Ketä mun oikein pitäisi ylipäätänsä varoitella? Tollaset vääntyy muutenkin vähän turhan helposti muotoon "katkera ex-joku mustamaalaa".

Mun mielestä muut ihmiset saa sössiä omat välinsä ihan niinkuin haluavat ilman että mulla on mitään oikeutta tai vastuuta mennä väliin varoittelemaan yhtään mistään. Sen sijaan omiin juttuihini mulla pitäisi mun mielestä olla ihan jo periaatteellinenkin oikeus.

Se että joillekin ihmisille jättää jatkuvasti "pieniä hintoja" ansioiksi niiden paskamaisuudesta tuskin ainakaan saa niitä tulevaisuudessa käyttäytymään fiksummin. Lopettaako varas varastamisen, jos se saa aina taskunsa täyteen pöllittyä kamaa ilman minkäänlaisia jälkiseuraamuksia tai peräänhuuteluja?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Onpas miehillä herrasmiessäännöt. Mua vituttaisi jos tuttavani olisi deittaillut jonkun kusipään kanssa ja jättänyt minulle kertomatta kusipäisyydestä, ihan jotta saisin sen itse kokea. Jälkikäteen tiedolla ei enää mitään tee. Tähän tietysti tarvitaan se yhteinen tuttavapiiri ja joku joka on aikeissa exään ryhtyä. Muulla lailla tavaroita pihistelevää ei mielestäni ole mahdollista "opettaa", lähinnä opetus on langennut sille, joka omaisuuttaan on lainannut.
Elämä kantaa, jos sen antaa
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Melnais kirjoitti:Onpas miehillä herrasmiessäännöt. Mua vituttaisi jos tuttavani olisi deittaillut jonkun kusipään kanssa ja jättänyt minulle kertomatta kusipäisyydestä, ihan jotta saisin sen itse kokea. Jälkikäteen tiedolla ei enää mitään tee. Tähän tietysti tarvitaan se yhteinen tuttavapiiri ja joku joka on aikeissa exään ryhtyä. Muulla lailla tavaroita pihistelevää ei mielestäni ole mahdollista "opettaa", lähinnä opetus on langennut sille, joka omaisuuttaan on lainannut.
Naisten on paljon helpompi lainata tawaraansa, kun se ei kulu käytössä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Kokeilepa seuraavaa: sano, että jos kamoja ei ala kuulua, niin teet rikosilmoituksen.
Pyrymies voi laittaa varastettujen venttiilihattujen keissin hetkeksi sivuun.
Pyro neuvoo olla sekoittamatta laiskaa ja kyynistä viranomaiskoneistoa tähän varsin kevyeen keissiin. Toi on vääjäämätön tilastotappio, johon ei kannata enempää ruutia tuhlata.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kokeilepa seuraavaa: sano, että jos kamoja ei ala kuulua, niin teet rikosilmoituksen.
Pyrymies voi laittaa varastettujen venttiilihattujen keissin hetkeksi sivuun.
Pyro neuvoo olla sekoittamatta laiskaa ja kyynistä viranomaiskoneistoa tähän varsin kevyeen keissiin. Toi on vääjäämätön tilastotappio, johon ei kannata enempää ruutia tuhlata.
No en kait mä nyt vakavissani tarkoita, että jostain levystä tms pitäisi lähteä kärjöimään. Paikallinen Pyromieskin voisi olla vittumainen, ellei sitten sattuisi olemaan "otatsa naiselta pataan" -komissario, joka ajattelisi, että nyt kyllä tämä keissi hoidetaan viimeisen päälle.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yleisesti olen sitä mieltä, että elämässä pääsee helpommalla, kun ei AINA pidä kiinni periaatteistaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Melnais kirjoitti:Onpas miehillä herrasmiessäännöt. Mua vituttaisi jos tuttavani olisi deittaillut jonkun kusipään kanssa ja jättänyt minulle kertomatta kusipäisyydestä, ihan jotta saisin sen itse kokea. Jälkikäteen tiedolla ei enää mitään tee. Tähän tietysti tarvitaan se yhteinen tuttavapiiri ja joku joka on aikeissa exään ryhtyä. Muulla lailla tavaroita pihistelevää ei mielestäni ole mahdollista "opettaa", lähinnä opetus on langennut sille, joka omaisuuttaan on lainannut.
Yhteistä tuttavapiiriä ei juuri ole. Enkä kyllä omasta tuttavapiiristäkään voi sanoa tuntevani ihmisiä jotka kokeilisivat muita yhteisen tuttavapiirin jäseniä läpi. Eikös semmonen ole vähän...teiniä?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenni V laulaa hitissään: "Mä en haluu kuolla tänä yönä." Millä tapaa kappaleen sanoista ilmenee kuoleman uhka edes implisiittisesti?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin ja eniten vituttaa se, että "leffa" oli Il était une fois... la vie -setin eka dvd, korkkaamattomana lainattu.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jenni V laulaa hitissään: "Mä en haluu kuolla tänä yönä." Millä tapaa kappaleen sanoista ilmenee kuoleman uhka edes implisiittisesti?
Kuolla voi implisiittisesti niin kovin monilla muillakin eri tavoilla ja tasoilla kuin heittämällä fyysisesti lusikan nurkkaan.

Edit: Siinä biisissähän se lutka selkeesti vie äijän ympäripäissään himaansa ja nussii sitä ilman kortonkia kuin viimeistä päivää. HIV ei haittaa huomenna.
SikaMika

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eihän nyt kuspiähuorraa kannata käräjille raahata pikkusummien takia. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö kannattaisi uhkailla rikosilmoituksella ihan puhtaana bluffina.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä menisin oven taakse perimään velkojani. Miks sun pitäis kunnioittaa hänen toivettaan pysymällä poissa, kun ei hänkään kunnioita sinun pyyntöjäsi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Mä menisin oven taakse perimään velkojani. Miks sun pitäis kunnioittaa hänen toivettaan pysymällä poissa, kun ei hänkään kunnioita sinun pyyntöjäsi?
Rapussa on ovi lukossa, saakeli! (Ne mamut pääsisivät sieltä muuten ulos ryöstelemään.) Muuten olisin varmaankin jo mennyt.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Kuolla voi implisiittisesti niin kovin monilla muillakin eri tavoilla ja tasoilla kuin heittämällä fyysisesti lusikan nurkkaan.
Paska piisi. En vaan pidä siitä tunteesta, kun kertsi menee ohi big time. Kuka nyt tyhmä haluaisi olla?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

SikaMika kirjoitti:Eihän nyt kuspiähuorraa kannata käräjille raahata pikkusummien takia. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö kannattaisi uhkailla rikosilmoituksella ihan puhtaana bluffina.
Toisaalta ja toisaalta...

Itsehän ensin vedin tuon poliisikortin esiin, mutta kyllähän se sitten taas kuulostaa säälittävältä no-life luuserilta, joka alkaa poliisilla uhkailemaan.

Ehkä parempi olisi vain antaa joku miehekäs pahamaineinen uhkaus, joka saisi neidin vilkuilemaan olkansa yli.

Tai sitten alkaa vain postaaman neidin nimellä seuranhakuilmoituksia alastonsuomi.comiin.
Viimeksi muokannut NuoriD, 07.06.2010 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toimistorotta

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kokeilepa seuraavaa: sano, että jos kamoja ei ala kuulua, niin teet rikosilmoituksen.
Pyrymies voi laittaa varastettujen venttiilihattujen keissin hetkeksi sivuun.
Pyro neuvoo olla sekoittamatta laiskaa ja kyynistä viranomaiskoneistoa tähän varsin kevyeen keissiin. Toi on vääjäämätön tilastotappio, johon ei kannata enempää ruutia tuhlata.
No en kait mä nyt vakavissani tarkoita, että jostain levystä tms pitäisi lähteä kärjöimään. Paikallinen Pyromieskin voisi olla vittumainen, ellei sitten sattuisi olemaan "otatsa naiselta pataan" -komissario, joka ajattelisi, että nyt kyllä tämä keissi hoidetaan viimeisen päälle.
Vastaus ilmoitukseen olisi "tämä on siviiliasia, käänny oikeusaputoimiston puoleen." Minä ratkaisisin homman kirjoittelamalla iltapuhteiksi summaarisen velkomuskanteen, jossa vaadin lainaami rahasumman viivästyskorkoineen, uuden leffan arvon ja 200 € oikeudenkäyntikuluja. Käräjäoikeus ei voi olla ratkaisematta asiaa. Näytöksi riittää sähköpostit, joissa asia myönnetään ja joista käy ilmi, että vaade on esitetty.

Minusta harva asia on mukavampaa kuin laskuttaa vartin hommasta 200 € kusipäältä. Jos eukko erehtyisi vastustamaan kannetta, asia ei muuttuisi miksikään vaan kulut vain moninkertaistuisivat. Namz.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mä menisin oven taakse perimään velkojani. Miks sun pitäis kunnioittaa hänen toivettaan pysymällä poissa, kun ei hänkään kunnioita sinun pyyntöjäsi?
Rapussa on ovi lukossa, saakeli! (Ne mamut pääsisivät sieltä muuten ulos ryöstelemään.) Muuten olisin varmaankin jo mennyt.
Tekosyy. Odota että joku tulee ulos ja mene samalla avauksella sisään. Tai soita naapurin summeria (jos sellaiset on).
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Toimistorotta kirjoitti: Minusta harva asia on mukavampaa kuin laskuttaa vartin hommasta 200 € kusipäältä.
Tää on varmaan semmonen samanlainen lämmin tunne kun mikä tulee liikenteessä, jos joku on ensin ajanut läyheitä ylinopeuksia ja ohitellut reikäpäisesti ja sitten vähän ajan päästä näkee saman auton tien laidalla poliisin pysäyttämänä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mä menisin oven taakse perimään velkojani. Miks sun pitäis kunnioittaa hänen toivettaan pysymällä poissa, kun ei hänkään kunnioita sinun pyyntöjäsi?
Rapussa on ovi lukossa, saakeli! (Ne mamut pääsisivät sieltä muuten ulos ryöstelemään.) Muuten olisin varmaankin jo mennyt.
Tekosyy. Odota että joku tulee ulos ja mene samalla avauksella sisään. Tai soita naapurin summeria (jos sellaiset on).
Nääh. Summereita ei oo, ja ois aika pelleä mennä vaan hengaamaan puoleksi tunniksi oven taakse huomatakseen että koko akka ei ole edes kotona. Taitaa viettää nykyisellään melkoisen paljon aikaa multitaskaamisen toisen osapuolen luona vieraalla paikkakunnalla, jos ei töissä ole.
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tietääks joko, onks Red Bull -tehtaalla jotain outoa? Oon eilen ja tänään käynyt yhteensä kolmessa mahdollisessa Reddiksen ostopaikassa, joista olen löytänyt yhteensä yhden tölkin sokeritonta Red Bullia ja kyllä pistää harmittaan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mitä kivoja lapsipaikkoja on pk-seudulla (ei Lintsi eikä korkeasaari tällä kertaa!)? Siis sellaisia, joista pennut vois tykätä eikä aikuisetkaan kuole sinne.

Lapaset ovat 3-5 -vuotiaita. Vinkkejä ja ehdotuksia otetaan vastaan!